Vision board

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Vision board

Indlægaf Glow » ons 18. apr 2012 23:59

Hey
en lille men effektfuld ting til inner game --> at sætte mål og holde et vedvarende fokus på dem er ofte svært. Men jeg har fundet følgende metode til at virke godt til at fokusere min indsats og give mig selv energi hver dag i forhold til noget jeg vil. Det skal siges at jeg er en meget visuelt orienteret person så derfor er det ekstra godt for mig.

Projekt: Lav et vision board: kort og godt et board en tavle hvor du hænger billeder af dine mål igennem stærke visuelle repræsentationer der giver dig energi/løfter dig:

Mit board har pt:
* billede af sparta 300 guys og deres veltrænede kroppe
* Billede af en WOLFman - fokus på at mære mig selv, specielt de mørkere sider der ifølge flere teorier ligger og styrer vores måder at udfolde os på
* Billeder af en super smuk dronninge agtig kvinde - jeg vil ha mig en dronning af en kæreste
* Billeder af tim fra RSD - min gamer stil som jeg udvikler
* En MOFO danser fra New York - jeg har danset i 5 år og vil være endnu mere SUPER til dette

som nye ting dukker op kan jeg ændre det men et gir god energi hver gang jeg ser på det
håber det kan inspirere - det har virket rigtig godt for mig
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Vision board

Indlægaf Kaizen » tors 19. apr 2012 11:36

Fedt! jeg har gået og haft lyst til at hænge et kæmpe whiteboard op af samme årsag!

Men det kunne være man bare skulle finde en 300-plakat med Leonidas, for for mig symboliserer de vilje, tage action, disciplin og træning
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Re: Vision board

Indlægaf Glow » tors 19. apr 2012 22:55

:)

vedr- valg af visuals - Jeg tænker meget i følelser og energi. Hvad er det for en kraft du får når du ser en " 300-plakat med Leonidas" i forhold til noget andet(mærk - du behøver ik sætte ord på det). Hvis den virker som et power boost der fremkalder noget essentielt og får dig motiveret i en retning der er alignet med dig core intent - Spot on!
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Innergame