Præstationsangst

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Præstationsangst

Indlægaf Fjord » fre 27. jul 2012 21:15

Jeg har et problem med præstationsangst. Ikke i forhold til at tale med piger og det, men når jeg er sammen med wings med det formål at score. Så bliver jeg helt præstationsangst og kan ikke slappe af, hvilket pænt resulterer i at mit Game går helt i smadder og fungerer overhovedet ikke.
Det er mig meget mystisk. Hvis jeg for eksempel er ude med nogle venner så er det ikke et problem, men hvis det er wings... Nogen der har en ide om hvorfor?
Fjord
Happy Meal

Re: Præstationsangst

Indlægaf Kaizen » søn 29. jul 2012 18:51

Har af og til samme følelse, især når jeg er ude med nye wings. Og jeg kan ikke lide at approache piger når der er vidner i nærheden.

Tror det har noget at gøre med at man ikke har lyst til at kvaje sig overfor andre, og gamere ved pænt meget mere hvad det er man har gang i end random AFC's.

Husk at de kvajer sig ligeså meget som dig, så hvis i kan være åbne om jeres fejl, kan du måske begynde at opbygge en tillid til dem, en tillid til ikke at blive til grin eller blive lukket ude: I burde trods være på samme hold og alle faker til de maker ;)
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Fætter Stream » tirs 31. jul 2012 09:53

Kender det også godt - stikker faktisk af fra eventuelle wings hvis jeg VIL score :) Det er meget nemmere hvis der kun er pigen og eventuelle chodes og andre piger. Chodes er fine som wings, fordi de bare står der og ikke gør noget, så man risikerer ikke de laver ting der påvirker settet samt man er fri til at suge al opmærksomheden, styre interaktionen og putte det ind i den hvad man vil. Det synes jeg er sværere med gamere, fordi de jo påvirker interaktionen.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Messiah » tirs 31. jul 2012 14:16

Hader det også når mine venner kommer over når jeg snakker med 5 piger, og det hele kører. Så de regner med at de kan komme over at sige "Heeeeej ven", da de regner med at få en af dem, men så skubber jeg dem også bare væk, hårdt! Så bruger aldrig wings, jeg bliver bare venner med "chodes" og kaster dem ind til den grimme veninde.
Messiah
Voodoo Master

Indlægaf Maverick_xX » fre 17. aug 2012 21:21

Messia - like a boss.
Maverick_xX
Private Johnson

Indlægaf Flames » ons 17. okt 2012 11:20

Måske handler det om grunden til at du snakker med pigen. Hvis du går hen til pigen med det formål, at nu skal du fandme imponerer de andre, eller med det formål at du skal klare det godt så du IKKE bliver afvist, så er det klart at du oplever præstationsangst.

Tror de fleste fyre, som har meget erfaring med piger, har opfattet hvor meget udstråling og succes følges ad. Hvis du går hen til en pige, men ikke mentalt er hos pigen, men hos dine kammerater du er bange for tænker noget, så bliver det meget hæmmende for dig.
Jeg blev personligt ret dygtig til at score for nogle år siden. Og jeg blev det først den dag jeg stoppede med at se game som en konkurrence sport hvor man kunne vinde og tabe, og hvor man skulle vise andre hvad man kunne. Jeg har haft kæreste på det sidste år, så det er længe siden jeg direkte har gået efter lays, men en fast regel for mig var jeg ikke åbnede sets som mine venner skubbede mig ud i, eller mens alle stod og betragtede mig. Hvis jeg gjorde det, vidste jeg at mit fokus ville blive flyttet fra at lære den her pige at kende, og til at overleve uden at blive ydmyget;) Jeg blev en værre listepik, der pludselig var væk når de andre var lidt uopmærksomme, og i næste øjeblik så de mig stå og tale med en pige. Man må gøre hvad der virker for en, og det virkede ærlig talt ret godt for mig:)

Pas på ikke at gøre game til en holdsport og en konkurrence, det flytter i hvertfald mit personlige fokus, får mig til at stivne og blive anspændt.
Flames
Nyklækket

Tilbage til Innergame