At være for følsom..

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

At være for følsom..

Indlægaf arcsaber » man 5. nov 2012 15:44

Hej
Jeg har på det seneste oplevet at jeg relativt hurtigt bliver meget vild med en pige. Jeg får følelser for en pige relativt hurtigt. Derfor begynder jeg at overtænke situationen utrolig meget, og bliver meget nervøs.. Hvilket får mig til at føle mig svag, og lidt ligesom en tøsedreng.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening på dette. Er der nogle ting man kan gøre for at blive mindre følsom?
arcsaber
Fætter kanin

Re: At være for følsom..

Indlægaf randomizer » man 5. nov 2012 22:03

Jeg har selv været meget slem til det. Først og fremmest forsøg at have kontakt med flere piger samtidig. Prøv at game mindst 2 hele tiden. Du vil mærke at følelsen af one-etis forsvinder, da det højst sansynligt ikke er rigtige følelser alligevel. Generelt kan det også være godt, bare at have noget mere kontakt med nogle gode veninder, uden man behøver at game dem. Det virker for mig, men ikke nødvendigvis for dig, så prøv dig frem.
randomizer
Fætter kanin

Indlægaf Atahualpa » lør 17. nov 2012 12:35

På det seneste? Var det anderledes før?
Atahualpa
Private Johnson

Indlægaf Kaizen » lør 17. nov 2012 13:06

Enig med randomizer, det hjælper også rigtig megt at have gang i flere piger på forskellige stadier: Fx to man er i gang med at date/har fcloset og to nye man er ved at sætte date op med.

Hvis man kun har to piger man dater, og det går i vasken med den ene, kan man ret hurtigt ende i en situation hvor man kun har gang i en pige, fordi man ikke lige får taget nogle nye numre... og det er ikke særlig sjovt at gå et par uger på den måde, hvis det så også begynder at gå skævt med hende.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Jake » tors 20. dec 2012 00:32

arcsaber skrev:Hej
Jeg har på det seneste oplevet at jeg relativt hurtigt bliver meget vild med en pige. Jeg får følelser for en pige relativt hurtigt. Derfor begynder jeg at overtænke situationen utrolig meget, og bliver meget nervøs.. Hvilket får mig til at føle mig svag, og lidt ligesom en tøsedreng.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening på dette. Er der nogle ting man kan gøre for at blive mindre følsom?

Der findes nogle mennesker der generelt bare er mere følsomme end andre
Jeg får one-itis konstant fra damer, og det at vide man kan finde en ny er det afgørende
Det gør at du ikke føler dig afhængig af at denne ene dame kan lide dig.

Ja, det hjælper at have 2 damer på en gang, men hvis dette ikke er en mulighed lige pt kan jeg kun anbefale at gå efter det
Så du kommer mod at have 10 potentielle damer du kan skrive til, ikke nødvendigvis det leder til sex, forhold eller et kys
Men bare det at have nogle damer i side linjen man kan have lidt sjov med og skrive lidt med hjælper også

Det handler faktisk stort set bare at have gang i flere damer på den ene eller anden måde

Lad vær med at føle dig svag eller som en tøsedreng på grund af dine følelser.
Der er en grund til du har dem og i mit perspektiv er fordi jeg gerne vil have en dame på.
Derfor sørger jeg altid for at være sammen med andre damer mest muligt, skrive med flest mulige og approache flest mulige.
Jeg er typen der flirter med postdamen, kassedamen, tankdamen, studiekammeratdamen haha.
Jeg flirter med stort set alle, tynde, tykke, grimme, lækre, dejlige, frække og dem med bøjle på. (Kan dog være creepy når de overfortolker signalerne haha)
Fuck it, man kan ligeså godt øve sig
Jake
Fætter kanin

Tilbage til Innergame