Et såret dyr i løvens hule

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Et såret dyr i løvens hule

Indlægaf math88 » lør 1. dec 2012 15:40

For 2 måneder siden blev jeg droppet af min kæreste... hårdt! Som et lyn fra en klar himmel, var hun skredet, og kontakten er nu droppet. Det har været et rigtig hårdt slag, og jeg mærker stadig efterdønningerne indimellem. Som den selvstarter jeg er, er jeg selvfølgelig begyndt at tage for mig af singlelivets glæder, og er begyndt at besøge de dunkle jagtmarker. Inden jeg røg i et forhold til min ekskæreste var jeg rygende varm, og gik stort set kun tomhændet hjem fra byen, hvis jeg absolut ville det. Alt det er nu ændret. Jeg har konsekvent været i byen 2 gange om ugen de sidste to måneder, med det formål at score. Mine karakterbaserede handlinger er de samme som før jeg gik i forhold. Jeg smiler konsekvent hele natten igennem, jeg omringer mig med cool venner og veninder(mange), jeg prizer, og kvalificerer tøserne jeg taler med, og jeg åbner meget. Alligevel udebliver resultaterne. Det er som om at tøserne kan lugte at jeg er et såret dyr. Jeg ved ikke om de kan se det, eller høre det på mig. Men uanset hvad jeg kaster mig ud i, af rutiner (ikke canned material) der tidligere har virket er interessen lig nul.

Et eksempel, er fra to uger siden, hvor jeg er mødtes med en veninde til en fest. Jeg har to venner med, og hun har 4 veninder med. Kort efter vi er mødtes de to grupper, står vi i baren, og min ene ven taler med en af tøserne, og min anden ven med en anden. Der sidder således en tøs, for sig selv og nyder en drink. Vi har en fælles bekendt, og har lige hilst på hinanden, og jeg sætter mig så over og indleder en samtale, med helt gængse spørgsmål, for at lære hende at kende. Hendes interesse er -2 på 10 skalaen - hun svarer med en enkelte ord, og stiller ikke et spørgsmål selv. Det virker til at hun hellere vil sidde alene med sin drink, end at small talke. Det her eksempel, er måske det bedste jeg har, men i løbet af de sidste par måneder har jeg masser af lignende situationer, hvor tøserne nærmest har fravalgt mig inden jeg har åbnet munden.

Jeg har masser af succes på alle andre områder end med damerne, så hvorfor fanden kan jeg ikke ramme hovedet på sømmet her?

Kan tøserne lugte blødende dyr på afstand, og hvad fanden signalerer jeg?

Jeg er et såret dyr pt. Men hvordan kommer jeg væk fra at sende de vibes jeg tilsyneladende sender?
math88
Gummi Tarzan

Re: Et såret dyr i løvens hule

Indlægaf Fsharp » lør 1. dec 2012 18:48

Jeg har i perioder haft samme følelse. Nogle gange har der været lavvande med piger i lang tid og intet hooker, andre gange har man telefonene fyldt med booty calls og alt hooker.

Min teori er, at selv om man selv synes man er den samme person hvad enten det går godt eller skidt, så tror jeg stadig at der er små forskelle i de signaler man sender og ting man gør - uden at man selv bemærker det. Her tænker jeg f.eks. på hvor hurtigt man går efter at close hende. Er man nede så vil man gerne close hurtigt da man så er 'ovenpå igen' - altså outcome dependent. Men er man ovenpå så har man mere tid til at lege katten efter musen, drille hende, bygge attraction, osv. Man er mere outcome independent og giver sig tid til tingene fordi man nyder det og ikke fordi man SKAL have close hende her. Min teori er at denne forskel bemærkes af kvinderne, men måske ikke af dig selv, og det vil fremstå en smule needy når man er outcome dependent.

De gange hvor jeg har haft perioder med ingen kvinder så har jeg bevidst sænket min standard blot for at kunne få taget trykket og komme ovenpå igen. Ved ikke om det virker for dig, men det gør ihvertfald mig langt mindre outcome dependent.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Tilbage til Innergame