State+Approach Anxiety.

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

State+Approach Anxiety.

Indlægaf Action » tirs 26. mar 2013 02:32

I scoreguiden er disse rimeligt væsentlige dele af game endnu ikke skrevet (AA og State).

Jeg kunne godt tænke mig at game med mindre trylledrik, da det pt. er den bedste kur mod AA og til god state. Så har jeg også mulighed for at gå mere i byen grundet færre tømremænd/mindre penge forbrug.

Her følger mine absolut ikke perfektionerede tanker, så fyr endelig kanonen af hvis du kan!

Der er vel to sider til det:
1) At komme i state, hvor man bliver i snakke humør og det kører for en (tricks til at finde dit eksisterende højeste gear).
2) Drop selve AA'en til de tøser der er så lækre at man finder dem intimiderende (tricks til at bypasse din hjerne der siger "No can do amigo").

1) Den bedste måde at komme i state for mig, er som regel at varme op med nogle sjove mennesker.
Når det virkelig kører for mig, så:
- har jeg ingen imminente problemer. Det er vigtigt at kunne holde fokus og leve i nuet. Ellers laver man DLV'er eller spiker negativ energi, altså tænk innergame. Alle problemer har jeg taget hånd om så godt som jeg kan, eller lavet en plan for hvornår jeg tager hånd om dem. - Så kan jeg som regel slippe tanken.
- Jeg føler mig sej, accepteret, overlegen. Kort sagt the shit. Jeg skal løbende arbejde på værdi så jeg altid føler jeg udvikler mig. Jeg spiker lidt her, og skal finde nogle ting som er mere konstante at forbedre. e.g. sport, sprog osv. forbedrer du i små skridt i stedet for ting som giver massiv værdi men fås mindre ofte. eks. jobs, materielle ting.
- Jeg er kniv-skarp og siger de rigtige ting på de rigtige tidspunkter. Jeg går hele tiden perfekt lige over stregen(der skal jo eskaleres). Jeg skal have styr på søvnmønster, diæt, alkoholindtag, få slappet ordentligt af engang imellem, følge med i nyheder, så man er relevant.

*Smil. duuh! At smile frigiver et stof i din hjerne der gør dig glad. Du kan faktisk gøre dig selv glad... Derudover får du også smilet til andre som smiler til dig og så kører den yderligere.
*Powerposes. Reducere stress og øger mandligt hormon. Giver sjov på dansegulvet!
*Liderlighed, hvor man lige tænker lidt på den fugtige kaffebønne, eller hvad der får den lille sømand til at melde alle mand på dæk! Man er bare mere klar på game!
*Det kan være svært at fastholde en state jeg har bildt mig selv ind. Men hvis jeg feeder den til mine kammerater, og får dem op i gear, så stadfæster de den state jeg har prøvet at starte. Det er eksempelvis ved at få dem til at have det godt med komplimenter, at tilføre dem energi, fjolle. - Karma.
*Har du først fået kroget en pige, kan du skrive lidt med hende og køre dig selv endnu mere op i gear. Pas på med at fokusere for meget på telefonen.
*Teasing, Alfastyle.

2) Det er så her vi især skal have nogle studs på banen... Min AA er utroligt svingende. Hvis aftenen starter godt, så kører det. Hvis den starter dårligt, så forplanter det sig også. Recovery er svært hvis aftenen starter dårligt. Heldigvis rigtigt sjældent. Men reframing skills er numero uno. At dvæle ved noget negativt er en ond cirkel.
Liderligheden fungerer også her, men pas nu på du ikke siger noget dumt pga. den.
3 sekunders reglen.
Belønning til mig selv hvis jeg taler med en pige og får det dårligt af det. Så er det negative også godt, en win/win! Glem trøstespiseri, man kan godt lave fede belønninger.

EDIT:: Måske en mod gider og smide den her ind i det rigtige underforum? Jeg var lidt stegt da jeg skrev...
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Re: State+Approach Anxiety.

Indlægaf kcid » man 27. maj 2013 17:25

God vigtig tråd. Følger spændt med...
kcid
MacDaddy

Indlægaf Ross » man 27. maj 2013 17:52

Gode overvejelser - og jeg er ret enig, dog kan en aften god reddes, man skal bare koble mentalt helt af og opgive at game. Så har det det med at komme tilbage helt naturligt.
Jeg har haft god effekt med at hænge ud med piger først og ikke bare drengevenner, piger er gode til helt naturligt at pumpe state, det gør de rigtig meget når de skal i byen nemlig.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Udadvendt » tirs 25. jun 2013 22:57

Ross skrev:Gode overvejelser - og jeg er ret enig, dog kan en aften god reddes, man skal bare koble mentalt helt af og opgive at game. Så har det det med at komme tilbage helt naturligt.
Jeg har haft god effekt med at hænge ud med piger først og ikke bare drengevenner, piger er gode til helt naturligt at pumpe state, det gør de rigtig meget når de skal i byen nemlig.

Jeg er fuldstændig enig med at hænge ud med piger inden man tager i byen giver selvtillid - Dog kan det virke lidt falskt.
Jeg bor sammen med 3 piger, og det er fuldstændig absurd så meget de hyper hinanden hele tiden. De roser hinandens tøj, sko, smykker, makeup, hår, neglelag osv... og det kan de sagtens bruge 2-3 timer på. - Alt dette har dog en bagside for os når vi møder dem nede i byen, hvor de oser af selvtillid og kan være svære at åbne. Men det er en anden snak.

Mine personlige erfaringer med at nå mit topniveau inden jeg går i byen er, at omgive mig med folk som har meget energi, da det smitter af ligesom smil.

vh.
Udadvendt
Fætter kanin

Tilbage til Innergame