Fasthold individualitet i et forhold.

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Fasthold individualitet i et forhold.

Indlægaf Action » ons 3. apr 2013 13:28

Efter endt forhold havde jeg tanken at jeg ikke anede hvem jeg selv var, fordi jeg var vant til at tænke "vi kan lide" osv.

Jeg kunne tænke mig at høre lidt tanker om man bare skal acceptere, at det er det gode ved at være i et forhold, og så det medfølgende negative når forholdet ender. Eller om man i højere grad kan gøre noget for at bibeholde sin individualitet i forholdet så man ikke starter fra scratch når det slutter.

Tanken er lidt at hvis jeg ikke er bange for efterspillet af et forhold, fordi jeg har lidt styr på det, så er jeg ikke så bange for at commite til et forhold.
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Re: Fasthold individualitet i et forhold.

Indlægaf Ross » ons 3. apr 2013 13:39

Sørg for aldrig at ramme den "vi" mentalitet.. Den er sindssyg giftig for din individualitet.

Jeg kom ud af et 6 års forhold uden problemer, netop fordi eksen og jeg (se ikke noget vi her heller ;) )havde separate venner og separate interesser. Selvom får man jo fælles interesser og fælles venner det kan jo ikke undgåes, men pointen er bare hele tiden at se på det som en god/dejlig/fantastisk relation imellem 2 indvider og ikke den der horror glob som mange forhold ender i.. Hvis I ikke bor sammen så sørg for ikke at sove sammen hver eneste aften, husk at bruge mindst lige så meget tid på venner osv osv.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Tilbage til Innergame