Hvordan kommmer du i state?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Hvordan kommmer du i state?

Indlægaf flds » søn 21. jul 2013 13:15

Jeg har aflyst to byture i træk nu fordi jeg ikke kan komme i state. Jeg bliver træt og uoplagt timerne op til. Derfor har jeg læst lidt om state, bl.a. http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=44&t=1879&hilit=state . .

Hvordan kommer I i state? Har I nogle rutiner i bruger hver gang? Eller måske heldige underbukser?
flds
Fætter kanin

Re: Hvordan kommmer du i state?

Indlægaf Ross » søn 21. jul 2013 16:54

Nej vi går bare ud og tager den discomfort der er.. Jeg choder også ud og det må man bare tage med. Det vil nok aldrig ændre sig, pointen er prøve at grine over det i stedet for at gå og banke sig selv med moralske tømmermænd.

State kommer til sidst helt af sig selv hvis du presser igennem.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf flds » søn 21. jul 2013 19:05

Ross skrev:Nej vi går bare ud og tager den discomfort der er.. Jeg choder også ud og det må man bare tage med. Det vil nok aldrig ændre sig, pointen er prøve at grine over det i stedet for at gå og banke sig selv med moralske tømmermænd.

State kommer til sidst helt af sig selv hvis du presser igennem.

Det er desværre nok sandt. Jeg havde nok håbet på svar i form af en magisk kur så jeg ikke behøvede at tage den discomfort.
flds
Fætter kanin

Indlægaf Bark » søn 21. jul 2013 21:11

Går ud fra du ikke tager i byen alene. Synes altid det kommer, når man holder forfest med nogle gutter der også er klar på at smadre helt igennem.
Hvis man hjemmefra sørger for at have det virkelig sjovt, så følger det altid med i byen.
Jeg kan ikke forstille mig at sidde og hænge på et værelse med et par øl og så få max energi og lyst til at åbne piger lige så snart jeg går ud af døren.
Byturen starter derhjemme. Bare pisk en stemning op. Sig til jer selv at det her bliver den fedeste bytur nogensinde!! Overdriv, så følger humøret og stemningen med. Jeg får tit sådan en "Ej jeg er egentlig træt, og det bliver sikkert ikke så sjovt"-følelse inden jeg skal i byen. Når den kommer, så tager jeg det som en indikator for at det bliver sindssygt fedt, og jeg kæmper ligesom mod mit eget hoved.
Det jeg prøver at sige er at du bare skal være sammen med nogle du har det godt med. Hvis de samtidig er typer som kan hive dig op, så kommer det helt af sig selv. bare sig til dig selv "det her, det bliver fucking fedt".
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf flds » man 22. jul 2013 17:11

Det er nok det der er problemet. Begge gange har jeg været siddet alene hjemme og hængt hele dagen inden jeg skulle møde vennerne i byen.

Jeg er slem til at opbygge en ond spiral af dårlig state, hvor jo længere tid der går før jeg får nosset mig sammen, jo sværer bliver det.
flds
Fætter kanin

Indlægaf Action » man 22. jul 2013 17:31

Aftal at se en af gutterne før?
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Bark » man 22. jul 2013 21:23

Det er for mig en del af byturen at varme op med drengene. Har kun prøvet at tage alene afsted en gang før, og det er på ingen måde lige så let at komme i state når man gør det. Hæng ud med dine venner inden, så kommer det nok helt af sig selv
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Moderator » tirs 23. jul 2013 03:48

Øvelse gør mester

Tager tit i byen alene, state kommer nogle gange. Andre gange kommer den slet ikke
Bare ignorer de negative følelser og tag afsted alligevel
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Zackie00 » ons 31. jul 2013 18:53

Første 3 approaches er opvarmning og throwaways.

Efter dem bliver det nemmere og humøret højere:)
Zackie00
Bølle Bob

Indlægaf Chacruna » ons 31. jul 2013 22:00

State er tæt forbundet med momentum. Gå ud oftere, så bliver det nemmere og nemmere at komme i state :)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Næste

Tilbage til Innergame