Hvordan kommmer du i state?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Hvordan kommmer du i state?

Indlægaf flds » fre 2. aug 2013 14:08

Godt at høre nogle forskellige ingangsvinkler..

Har prøvet med en blanding af alle jeres forslag, og synes det virker rigtig godt.

Sørger for at møde vennerne/ven før vi tager afsted. Har erkendt at det første sæt ikke altid resultere i en tur bag nærmeste gyde, men bare kan være et opvarmningssæt. Har været ude med en nice wing det seneste par gange, jeg tror også det har meget at sige hvem man er i byen med?

Det med momentum kan jeg også relatere til, byen er ikke så farlig mere - eftersom at jeg har været ude mere jævnligt.

Moderator skrev:Øvelse gør mester

Tager tit i byen alene, state kommer nogle gange. Andre gange kommer den slet ikke
Bare ignorer de negative følelser og tag afsted alligevel

Respekt til dig! En eller anden dag skal jeg også tage alene i byen - Det er for sejt.
flds
Fætter kanin

Re: Hvordan kommmer du i state?

Indlægaf kristian_ » tirs 27. aug 2013 21:49

hej, nu er jeg ikke den største gamer og er lige kommet ud af et forhold på 1,5, men skal igang igen!.

Men lige netop state er jeg pisse god til. Måske i virkeligheden også derfor jeg nolge gange score mere end vennerne.

Jeg er generelt et meget posetivt menneske og ser det gode i alle. Jeg ser også det gode i situationer der er dømt til at gå galt. Optimisme lever jeg højt på og det har fået mig ud i langt flere gode oplevelser, end dårlige, fordi jeg næsten altid konstant bevare optimismen, selvom det ser rigtig sort ud.

eksempel på hvorfor det vigtigt med optimismen og troen:

6 drenge skulle til italien. Vi var kørt fra århus til kbh for at komme på et fly, delt op i 2 biler med 3 i hver. Jeg køre den ene bil, som vælger at få en pizza på vej der over, i tro om at vi var i god tid. Men min kammerat i den anden bil havde kigget forkert på tidspunkterne, så de nåede lige nøjagtig flyet, imens vi andre 3 stod i kbh og så dumme ud, imens flyet fløj hen over os. Men med god optimisme og god steminig, lykkedes det os mirakuløst at bikse en 24 timeres toge tur med 10 skift på plads til venedi og afsted kom vi. Vi fik endda en fed bytur i kbh og en hammer fed togetur.

Hvis nu vi havde sagt "fuck vi kommer aldrig til italien", så var vi heller ikke kommet det!

Som de andre nævner er det utrolig vigtigt du sidder og foredrikker og hygger dig med det. Jeg sidder altid med et par gode kammerate (3-4 stykker ialt) og hammer noget vodka indenbords. Op for ynglings musikken og giv den gas, for kommer du i state til forfesten, så du også i state i byen.,

Inden du skal mødes med vennerne, så gør evt følgende:
Træning=giver dig rigtig god energi og selvtilfreds stillelse!
Få nok mad=sikre dig at kroppen er klar på aftens ballade, ihvertfald indtil pizza slicet kalder ;)
Indstil dig mentalt på det skal være en sjov aften også selvom du er skeptisk over selvskabet, vær posetiv og frisk!.

Jeg gøre tit det som det første når jeg finder sammen med venner, så siger/råber jeg "hold kæft vi skal safte igennem idag, wuuhuuu". Det sætter ligesom gang i folk og sætter en standard for at dette skal blive en fed aften.
kristian_
Happy Meal

Foregående

Tilbage til Innergame