drømmeverden

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

drømmeverden

Indlægaf hamder » ons 31. jul 2013 10:16

Hej guys ;) Her fornylig har jeg gået og været frustreret over et par ting, om i kan hjælpe, er mig en gåde, men der findes jo altid et par kloge hoveder herinde der har nogle gode guldkort til næsten hvad som helst, så jeg prøver alligevel :) Jeg er kommet i forhold for godt 2 måneder siden og har været væk fra min kæreste i godt 2 uge pga jeg har rejst, og hun er taget afsted.. øvøv, nå men, for en uge siden startede jeg med at drømme om hende. Disse drømme handler om at jeg opdager hende i at være mig utro eller forlade mig for en anden eller fordi hun føler der er noget galt i vores forhold, drømmene har stået på i en uge nu godt og vel hver nat og jeg er ved at blive lidt småsindssyg over hvad det er drømmene vil fortælle mig. Oven i drømmene er min ekskæreste(2 år siden) også med og i virkeligheden forlod hun mig, og det gør hun også i drømmen, mange andre piger er også med i drømmene og de sårer mig allesammen i drømmene. Det er mest at drømmene handler om min nuværende kæreste der går og generer mig. Jeg ved det bare er drømme og de tit aldrig fortæller sandheden og jeg kunne aldrig drømme om at hun ville være mig utro eller forlade mig, for det har hun altså givet udtryk for mange gange. I forvejen er jeg en meget jaloux person, men det er bare mig og det har jeg godt og vel lært at acceptere. Jeg håber at drømmene begynder at fade ud efter hun er kommet hjem og jeg ser hende igen, men indtil da, kunne det være rart hvis der var nogle herinde der kunne hjælpe :) Mvh. Hamder
hamder
Fætter kanin

Re: drømmeverden

Indlægaf Ross » ons 31. jul 2013 10:55

Hjælpe med hvad? ... Drømmetydning?
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf hamder » ons 31. jul 2013 11:06

Tænkte på at drage konklusioner på hvad jeg skal arbejde med omkring mig selv, selvbillede, selvværd, tillid, whatever..
hamder
Fætter kanin

Indlægaf Ross » ons 31. jul 2013 12:02

Jeg havde en drøm i nat hvor jeg stod og trænede på en græsmark, så kom min roomies kæreste ud (vi var åbenbart på ferie alle 3) og spurgte om jeg ikke ville gå ind til byen og købe nogle tæpper, fordi vi åbenbart manglede nogen. Så kom pigen jeg havde taget med på ferien ud og vi kyssede.

Hvor syntes du jeg skal arbejde omkring mig selv, mit selvbillede, selvværd, tillid, whatever?
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Chacruna » ons 31. jul 2013 12:45

Læs om "Lucid Dreaming" på nettet og træn dig op til det. Så kan du få dybere indsigt i dine drømme.

Traditionel drømmetydning er lidt ligesom at fiske med en fiskestang. Det er for tøsedrenge. Rigtige mænd tager en harpun i hånden og hopper i vandet.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Cheriot » man 5. aug 2013 22:27

Du skriver at du er en meget jaloux person og din ekskæreste har forladt dig, så mon det ikke handler om du desværre bare har en enorm frygt for at det samme skal ske med din nuværende kæreste?

Jeg tror i hvertfald man skal passe på med at overfortolke drømme. Det er trods alt bare en drøm og nok nærmere en afspejling af dine tanker, oplevelser og hvad der ellers foregår i hovedet på dig. Men når nu du gentagne gange drømmer det samme, betyder det måske at det er noget som du virkelig, virkelig er bange for siden det fylder så meget? Og dermed et punkt du selvfølgelig kan prøve at gøre noget ved.
Senest rettet af Cheriot tirs 6. aug 2013 01:59, rettet i alt 1 gang.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Fox » tirs 6. aug 2013 00:53

Alle Jer der giver råd synes I ikke det super mærkeligt at drømmene kommer igen hver nat? Det har jeg aldrig ikke hørt om før.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Indlægaf Cheriot » tirs 6. aug 2013 02:00

fox skrev:Alle Jer der giver råd synes I ikke det super mærkeligt at drømmene kommer igen hver nat? Det har jeg aldrig ikke hørt om før.

Nja, ikke rigtigt. Det tror jeg de fleste har oplevet nogen enkelte gange? Har du ikke det?
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Jeg vil dø » tirs 6. aug 2013 11:59

Jeg drømmer selv ofte om ting jeg tænker på. Så tænker jeg på tur til Afrika - så drømmer jeg om en tur til Afrika. Tænker jeg på pandekager, så drømmer jeg om pandekager. :) Dog er det lidt tilfældigt hvornår jeg drømmer hvad.
Jeg vil dø

Indlægaf Fox » tors 8. aug 2013 20:25

Cheriot skrev:
fox skrev:Alle Jer der giver råd synes I ikke det super mærkeligt at drømmene kommer igen hver nat? Det har jeg aldrig ikke hørt om før.

Nja, ikke rigtigt. Det tror jeg de fleste har oplevet nogen enkelte gange? Har du ikke det?

Nej det har jeg ikke prøvet. Jeg prøver at drømme om ting jeg fokusere meget på i hverdagen, men ikke at det er det samme drømmene handler flere gange efter hinanden.
Hellere en pige i sengen, end 10 på Tinder
Brugeravatar
Fox
Moderator

Geografisk sted: Stockholm

Næste

Tilbage til Innergame