drømmeverden

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: drømmeverden

Indlægaf Chacruna » fre 9. aug 2013 09:53

Det er ret normalt fox, især børn har det med at drømme flere drømme med det samme specifikke tema. Som oftest at de falder eller stikker af fra et eller andet. Rådet plejer at være at man skal vende sig om i drømmen og se hvad det er man stikker af fra eller at man skal prøve at nyde at falde igennem luften istedet for at se det som noget skræmmende. Men det kræver en vis grad af luciditet at kunne gøre. Det er derfor jeg anbefaler at OP undersøger "lucid dreaming". Det er den eneste reelle måde at få indsigt i sine drømme. Almindelig drømmetydning er lige så meget bullshit som astrologi IMO.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Re: drømmeverden

Indlægaf Action » man 12. aug 2013 22:49

hamder skrev:Hej guys ;) Her fornylig har jeg gået og været frustreret over et par ting, om i kan hjælpe, er mig en gåde, men der findes jo altid et par kloge hoveder herinde der har nogle gode guldkort til næsten hvad som helst, så jeg prøver alligevel :) Jeg er kommet i forhold for godt 2 måneder siden og har været væk fra min kæreste i godt 2 uge pga jeg har rejst, og hun er taget afsted.. øvøv, nå men, for en uge siden startede jeg med at drømme om hende. Disse drømme handler om at jeg opdager hende i at være mig utro eller forlade mig for en anden eller fordi hun føler der er noget galt i vores forhold, drømmene har stået på i en uge nu godt og vel hver nat og jeg er ved at blive lidt småsindssyg over hvad det er drømmene vil fortælle mig. Oven i drømmene er min ekskæreste(2 år siden) også med og i virkeligheden forlod hun mig, og det gør hun også i drømmen, mange andre piger er også med i drømmene og de sårer mig allesammen i drømmene. Det er mest at drømmene handler om min nuværende kæreste der går og generer mig. Jeg ved det bare er drømme og de tit aldrig fortæller sandheden og jeg kunne aldrig drømme om at hun ville være mig utro eller forlade mig, for det har hun altså givet udtryk for mange gange. I forvejen er jeg en meget jaloux person, men det er bare mig og det har jeg godt og vel lært at acceptere. Jeg håber at drømmene begynder at fade ud efter hun er kommet hjem og jeg ser hende igen, men indtil da, kunne det være rart hvis der var nogle herinde der kunne hjælpe :) Mvh. Hamder

Det kunne være mig selv der havde skrevet det der i mit tidligere forhold. Fuldstændig identisk...
Det kom først efter at forholdet var ved at blive lidt mere hverdagsagtigt / kedeligt. Man viste ikke den anden i samme grad at man holdt af hinanden, og vi vendte begge blikket lidt udad fra forholdet. Det er klart der kommer nogle usikkerheder som konsekvens deraf, fordi man er vant til noget andet. Spørg dig selvom om forholdet er så sundt som det skal være. Er du for afhængig af hende, så må du ud og pleje din omgangskreds, så bliver du mere spændende og hun viser dig mere interesse så du ikke er i tvivl og bliver jaloux. Kærester der sidder lårene af hinanden holder næppe i længden alligevel, og det er en dårlig omgang russisk roulette hvor en af jer melder pas fordi der kommer noget mere spændende. Find ud af dine følelser og forholdet, og så videre. Du vil være mere ærgelig hvis du ikke tager handling på dine følelser, for det går ikke væk af sig selv...
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Foregående

Tilbage til Innergame