Udefinerbar angst overfor piger

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Udefinerbar angst overfor piger

Indlægaf Athena » fre 30. aug 2013 15:43

Gå ud med mig! Har lignende problemstillinger, vi kan måske hjælpe hinanden. :) Skriv en pb, hvis du har lyst. :)
Do not leave me in a room alone with an attractive man - I will seduce him.
Brugeravatar
Athena
Hoodoo Master

Geografisk sted: Copenhagen

Re: Udefinerbar angst overfor piger

Indlægaf Enhjørning » lør 31. aug 2013 14:13

Ja. Tak til jer begge to, jeg er så glad for at jeg lige tog et par minutter og skrev herinde. Undskyld jeg ikke svarer med det samme, men jeg har altså læst jeres svar igennem mange gange, og har taget det til mig. Ved godt det ikke nytter noget at hænge fast i det, men jeg føler lidt jeg er tilbage i mig selv efter at have været en helt anden i lang tid, så jeg har en masse tanker og spørgsmål... Men det går altså fremad, og kan mærke at min angst er ved at forsvinde

Circe- først: sjovt du siger, jeg virker apatisk, jeg har nemlig fået at vide gennem lang tid af forskellige, at jeg har virket som om jeg har en ligegyldighed overfor alting. Men jeg har ikke selv kunne se det før nu. Sagen er nemlig, at jeg er en utrolig følsom person, så det har virket mærkeligt for mig. Men samtidig har jeg nok ikke rigtigt turde vise mit rigtige jeg. Efter det her, er det gået op for mig, at jeg faktisk er en ret genert person, når jeg ikke har min facade at gemme mig bag. Men samtidig er det en vildt dejlig følelse at være sig selv og opleve positiv respons på det.

Tak for dine forslag. Det virker som en ret god ide at begynde til noget fysisk af en art, hvor ens krop er i kontakt med andres. Veninder har jeg allerede, men selv over for dem har jeg sat en facade op. Jeg kan godt se hvad I mener med at det ville være en ret god ide, så dem vil jeg måske dyrke lidt mere

Selv er jeg begyndt at tænke ret kraftigt over at rejse i et stykke tid, 4-5 måneder måske. Har sparet nogle penge op, og har hørt det skulle give ret meget ift personlig udvikling. Desuden har jeg altid gerne ville gøre det.
Enhjørning
Gummi Tarzan

Foregående

Tilbage til Innergame