Nyt liv!

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: Nyt liv!

Indlægaf Ross » tirs 10. sep 2013 00:27

Der er masser af forslag her på siden hvis du kigger rundt, lige fra spirituelle tekster som Alan Watts og Ekhart Tolle over til de mere videnskabelige teoretiske som Dawkins The Selfish Gene.. Jeg vil nok anbefale dig Deda's Way of The Superior Man, men det afhænger jo af hvilken retning du vil udvikle dig og hvad dit niveau er. Det er måske lidt en håndfuld hvis du ikke er typen der er vant til at læse, bare at gå igang med at fyre bøger ned. Men igen, hvis du vil score helt oppe i højeste klasse så er det absolut en fordel at være belæst og uddannet.

Er du ikke læse typen så er RSD interessante og de har sindssygt meget matierale gratis på youtube.
Jeg er pesonlig fan af Julien
http://www.youtube.com/user/julienfreetour
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf kristian_ » tirs 10. sep 2013 21:31

Fuck han er genial, har lige set hans film fra open til close på 90 min. Han kommer virkelig med nogle geniale input.

Der var satem meget jeg kunne suge til mig i den film og jeg syntes han køre en super god still og forklare tingene på en rigtig god måde. Er endda dårlig til engelsk og kan ikke normalt følge med i en film uden undertekster, men jeg fattede stort set alt hvad han snakkede om :D

Glæder mig til at komme igennem resten af filmene og prøve at praktiser det. Men det har helt sikkert allerede givet mig en bedre general forståelse for hvordan man skal køer sit game. Men derfra og så til at kunne få alle piger hooked på få minutter, ja der sku langt :D
kristian_
Happy Meal

Indlægaf Ross » ons 11. sep 2013 15:03

Super, husk at dette forum er et godt sted at lufte frustrationer, tanker osv du får undervejs..

Herfra er det ret simpelt, sørg for at komme ud og prøv ting af - husk at skriv en log (mest for din egen skyld, det er vigtigt at kunne se sin udvikling). Det er ligesom træning, dine sociale muskler skal også pumpes og holdes ved lige.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf kristian_ » ons 11. sep 2013 20:33

Jeg er evig taknemmelig for dette forum og tak for dine besvarelse hvis jeg ikke har fået sagt det :) Det hjælper meget det bare at få skrevet tingene ned nogle gange.

En log kunne være udmærket, det havde jeg oså til træning engang, men det gik ligesom lidt i stå med at skrive hehe... Men absolut en god ide til at se sin udvikling og få kommentar/kritik/ros på det man laver.
kristian_
Happy Meal

Foregående

Tilbage til Innergame