Seksuelt Frame

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Seksuelt Frame

Indlægaf Ross » tors 3. okt 2013 17:57

Der er meget fokus på selvværdet, roen og den indre udvikling. Men noget jeg tror mange unge fyre i dag kæmper med, som også diskuteres af andre veje på dette forum, er identiteten som et seksuelt væsen - og ikke bare behov og drift.

Spændende artikel om et moderne seksuelt frame mange falder i. Den Levende Dildo
http://www.dynamiskerelationer.dk/mande ... nde-dildo/

Når jeg ser mig omkring, oplever jeg alt i alt, at kvindens seksualitet for længst har trumfet mandens. Kvinden som seksuelt væsen er blevet hyldet de seneste 40 år. Alle voksne danskere ved i dag, at kvinder er dybt seksuelle skabninger.... Men hvem interesserer sig for mandens seksualitet? Ikke så mange. Ifølge den mængde plads, mandens seksualitet fylder i medier, på boghylder og – vil jeg påstå – i den almindelige bevidsthed, at mandens seksualitet stort set uinteressant.

Er I fokuseret på jeres behov? Jeres tanker om sex? -og hvordan håndterer I jeres seksuelle identitet?
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Re: Seksuelt Frame

Indlægaf Moderator » tors 3. okt 2013 23:21

wtf
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Tilbage til Innergame