God historie - Udvikling af innergame

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

God historie - Udvikling af innergame

Indlægaf Chopz » ons 8. jan 2014 20:37

Hej derude!

Det er efterhånden ved at være et par år siden jeg sidst har forfattet et indlæg i forbindelse med gaming,
men nu synes jeg det kunne være spændende med lidt feedback på en god fortælling.
Ser I, da jeg første gang blev introduceret for bogen The Game af Neil Strauss, som var bogen der virkelig
satte game i system for mig - var jeg netop fyldt 17. Det var overvældende at læse og jeg blev grebet af
de muligheder jeg så i forførelse. Det føles som meget længe siden nu, og jeg har imellemtiden ændret mig
selv og min anskuelse af game, en hel del.

Gamet handlede for mig, i starten meget om at indlære nogle teknikker og tricks, der så at sige gjorde
pigerne bløde i knæene'. Jeg fandt hurtigt ud af at det i sig selv ikke var nok og at der bag tricksne
lå en del mentalt arbejde i forbindelse med opbygningen af diverse mindsets.
Det var alt sammen meget sjovt, og det hjalp mig da også til at få fingrene i nogle closes en gang i mellem.
Men på et tidspunkt for knap halvandet år siden skete der noget som jeg sidenhen har tænkt tilbage på ganske
ofte. Jeg var i Barcelona på blandet arbejds- og business tur i Juni måned hvor Catalanien(Nordspanien) fejrer St Juan,
denne lokale tradition betyder at det et tilladt at drikke udendørs (læs på strandene) og det resulterer
naturligvis en et brag af en gadefest. Helt pur-unge mennesker mødes med vennerne for at drikke, og jeg så
i hvert fald folk fra yderligere 2 generationer. Der skydes fyrværkeri i luften og stemningen er sublim.

Henad natten, jeg vil skyde på klokken har været 02, sidder min kammerat og jeg med et par dugfriske drinks
og tænker at det også kunne være sjovt at finde nogle tøser at tilbringe resten af aftenen med. Og her efter
gik det stærkt - to lidt yngre spanske piger, godt berusede og den ene kun klædt i badetøj kommer hen til os
og begynder samtale. Jeg husker at noget af det første de gerne vil vide er om vi mon er bøsser, og jeg husker også
hvordan jeg tænker at dette er en shittest, som de vidst kaldes i dette fora. Det skal lige siges, at kun
en af de to søde piger var i stand til at konversere på engelsk, og det var altså igennem hende at
vi måtte udveksle. Men vi får da sagt at vi ikke er bøsser, og de inviterer os over til deres tæppe som kun
var ganske få meter fra vores eget.

Ikke mange minutter efter vi har sat os ved dem, tager den anden af de to piger sit tøj af og er kun iført badetøj.
Det er så ca. heromkring at de inviterer min kammerat og jeg ud i vandet til en badetur. Min kammerat der var klædt
rimeligt fint den aften, ønskede ikke at deltage, og vi blev enige om at det nok var meget godt han passede vores
ting på stranden. Så det ender med at jeg smider tøjet, og tager med de to dejlige damer ud for at bade.
Kommunikationen er i vandet stort set nonverbal, og vi leger og hygger. På et tidspunkt får jeg greb om dem begge
samtidigt og mærker at de gerne vil 'holdes fast' - så jeg tager chancen og spørg på gebrokkent spansk
"vamos a besar" noget i den stil. Om ikke andet forstod de meningen og vi begyndte alle tre at snave på skift.

Jeg husker tydeligt de minutter ude i vandet, og hvordan det var svært at være i nuet, da mine tanker konstant
fløj frem i tid, med forhåbninger om at dette mon var chancen til at få en drøm opfyldt.
Og mon ikke det blev!
Vi kommer ind på stranden, og jeg er godt oppe at køre - når ikke engang at fortælle min kammi hvad der er los
før pigerne atter vil lege med mig, denne gang dog oppe på stranden. Det var ikke seksuelt, vi snavede bare.
Men det var rigeligt til at sætte tankerne igang i mit hoved. Men jeg begynder så at fornemme, at specielt
den ene af de to piger var klar til at tage den videre, så jeg foreslår til pigen der snakkede bedst engelsk
at de kunne tage med mig hjem, og vi kunne færdiggøre legen i min kammerats lejlighed. De brugte ikke mange
minutter på catalansk, for at blive enige om at det kunne de nok godt, deres eneste krav var at det kun var mig!

Så overtaler min kammerat til at blive hængende på stranden, og tage en taxa noget tid efter vi er smuttet, for
at få rum og tid til at pigerne kunne føle sig tilpas i lejligheden. Jeg får hooket en taxa ind til siden og hiver
de to kælne piger med hjem i lejligheden, og der var heldigvis ingen tvivl om hvad der skulle.
Jeg havde en trekant med tøserne, på kryds og tværs, lidt på skift og afsluttende ude i badet!

Oplevelsen glemmer jeg aldrig, og har sidenhen set den ene af de to (den engelsktalende) yderligere to gange
når jeg har været i Barcelona.

Så hvad ville jeg med denne historie?
Jo, mit game har ændret sig. Når jeg kommer ind i rum, tænker jeg ikke længere om de tilstedeværende mon kan lide mig.
Jeg har mere følelsen af, om jeg mon kan lide nogle af de tilstedeværende. Og hele det shift, har gjort mit game
mange mange gange bedre. Sidenhen er jeg flyttet til en ny by herhjemme i Danmark, og aldrig har det været
nemmere for mig at score. Så mit råd til jer derude;
Glem de cheesy tricks, vær dig selv og find ud af hvorfor du er interessant for andre, først da tager dit game
den retning du har eller måske stadig ønsker at opnå.

Iøvrigt! Så er jeg efterhånden blevet imod den her "pige ind pige ud" mentalitet, det handler for mig om
at pigen skal have en oplevelse ud af det, og lur mig om ikke det også er et mindset der giver porte -
ihvert fald er det årevis siden jeg har fået skældud for at være en "player" fx. - selvom jeg er det mere en nogensinde før.

DBH
chopz

Kom endelig med feedback, ris og ros - whatever du synes falder dig ind. Jeg kunne godt bruge motivation til at være mere aktiv herinde.
Chopz
Nyklækket

Re: God historie - Udvikling af innergame

Indlægaf Ross » ons 8. jan 2014 21:43

Jeg har selv forsøgt at 'destillere' den mentalitet man kommer i så snart man er ude i verden/på ferie. Man har en tendens til at turde mere og gøre vildere ting. Det her er jo et godt eksempel.. Hvordan havde din ven det egentlig med ikke at må være med? heh.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Chopz » ons 8. jan 2014 23:31

Yes, lige præcis! Jeg tror det samme kan drages til at være i en ny by fx, altså følelsen af at man ikke skal leve op til noget forudbestemt indtryk - man er på en måde fri for de forventninger. Iøvrigt så er mødet med den fremmede et interessant psykologisk fænomen, hvor tendenserne siger at mange har tilbøjelighed til at åbne sig på en helt anden måde, indenfor nogle emner man måske ikke normalt diskuterer med venner/bekendte.

Hehe, det synes han selvfølgelig var lidt bittert - men pigerne var et par år yngre end jeg, og en del år yngre end ham så det tog han meget pænt. Derudover pressede jeg jo heller ikke ligefrem på for at han skulle lege med!
Chopz
Nyklækket

Indlægaf Jeg vil dø » lør 11. jan 2014 19:29

Jeg ville ikke betegne dig som en ven, hvis du pullede lignende stunt overfor mig som din ven.

Det var et vildt lay - men dælme også egoistisk opført af dig for at komme til det lay. Var det det værd?
Jeg vil dø

Indlægaf Chopz » lør 11. jan 2014 22:30

Sync, min kammerat var slet ikke sur over det. Tværtimod glædede han sig da på mine vegne!
Og det står måske frem i indlægget som om at jeg valgte ham fra, men det var egentlig ikke tilfældet, det var jo pigerne som var interesseret i mig. ^^
Chopz
Nyklækket

Indlægaf mr. random » tors 6. feb 2014 19:15

Vild historie! Jeg er lige kommet ind i gamet, og er begyndt at daygame lidt. Jeg vil gerne udvikle mig indad til eller hvad man nu siger..
Men jeg sidder og tænker, hvordan har du skiftet dit mindset fra "om de tilstedeværende mon kan lide mig" til "om jeg mon kan lide nogle af de tilstedeværende" ?

Er det kommet af sig selv med tiden eller har du aktivt prøvet at ændre noget?
mr. random
Nyklækket

Indlægaf Chopz » tirs 11. mar 2014 00:29

Det er jeg rigtig glad for at du spørger om! Ser du, da jeg i sin tid begyndte at interessere mig meget for inner game, var jeg usikker på hvilke kvaliteter jeg helst så mig selv ende ud med. Så jeg begyndte egentligt uden den helt store målsætning, planen var bare at blive bedre og dygtigere. Jeg faldt over voodoo-boodoo-hoodoo crap via sitet her, der dengang hed TGO, som bragte mig i den rigtige retning. I lang tid, øvede jeg forskellige mentale processer, imødekommenhed, fjernede AA, fokusering af energi forstået på den måde at jeg gjorde det klart for mig selv hvad det var jeg ønskede. Og efterhånden som succesoplevelserne begyndte at komme, så jeg også min egen selvværdi, eller selvopfattelse stige - det medførte at den gode gamle kliché blev sandhed for mig. Lær at elske dig selv også vil andre omkring dig også begynde at elske dig for den du er. Så gør din person spændende, udlev dine interesser med passion og find motivation indefra. Lad ikke andre blive din drivkraft, før du føler at det er det eneste rigtige!
DBH
Chopz
Nyklækket

Tilbage til Innergame