få det rigtige mindset

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

få det rigtige mindset

Indlægaf sharam » lør 22. feb 2014 16:46

https://www.youtube.com/watch?v=ABlq3nX7Nxw

Stream fik mig til at kigge på Zan Perrion og jeg synes han kommer rigtig godt ind på hvordan mænd er bange i dag for at være MAND og hvordan vi undskylder for meget over hvad vi vil,

jeg har vedhæftet et youtube klip som jeg synes er kanon og vil gerne dele den med jer andre :)

-enjoy guys
"Be the change that you wish to see in the world"
Brugeravatar
sharam
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Re: få det rigtige mindset

Indlægaf Fætter Stream » tirs 25. feb 2014 14:40

,,,the awsomeness
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: få det rigtige mindset

Indlægaf Sesor » tirs 18. mar 2014 03:08

Rigtig god video med fornuftige synspunkter og holdninger omkring belief's, syntes dog at han generaliserer for meget. Jeg har altid været af den tro, at mennesker er forskellige og for at behandle dem ens skal de behandles forskelligt.

[b]Lige en hurtig bemærkning til hans holdning, om at kvinder er stærke og mænd er svage: [/b

Han har fuldkommen ret i, at kvinder er stærke individer, men jeg mener nu også, at mænd er stærke og at langt fra alle bliver skræmte af stærke kvinder. En af mine belif’s om mig selv, når jeg kommunikerer med en kvinde, og som altid er i mit mindset er et lille citat fra biblen.
Mand husk altid på, og dette går før alt andet, at kvinden er lavet af dig, for dig og til dig. 
At finde inspiration er næring for selve livet
Brugeravatar
Sesor
Private Johnson

Geografisk sted: Jylland

Tilbage til Innergame