Min logbog - problem med at rødme

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Min logbog - problem med at rødme

Indlægaf Mindset » tirs 6. maj 2014 20:32

Hej,

Jeg har startet en logbog her:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2445
Som i meget gerne må kommentere på.

Helt konkret er mit nuværende mål at undgå at rødme, hvilket jeg mener har meget relevans til innergame :)
Brugeravatar
Mindset
Nyklækket

Re: Min logbog - problem med at rødme

Indlægaf Kaizer » tirs 6. maj 2014 22:09

Tror det er noget du har med dig selv og gør mega stort, frem for noget omverdenen overhovedet lægger mærke til som noget negativt. Personligt kan jeg ikke huske, at jeg har kunne lide en pige mindre, fordi hun rødmede. Ved ikke hvordan det er med en fyr, tænker piger endda finder det charmerende eller sødt aka "Ja jeg rødmer, det sker når jeg snakker med piger*smil,smil*"

Men tror bare du skal lidt out of your own way, for det vil omtvisteligt holde op med tiden, når du blive mere komfortabel i sociale siturationer. Sådan er det med alt herinde, det kræver erfaring og tilvænning.

Indtil da er nøglen at du dels lader være med at dømme det så meget (se fx det Elliot Hulse siger omkring "don't judge it" her = http://www.youtube.com/watch?v=-9zFqqwA2ak) samt at du holder op med at kæmpe imod det.

Drop modstanden og bliv bedre til at dele det med andre. "Ja jeg rødmer, det sker nogen gange når jeg snakker med piger",Stå ved den man er og ikke være genert over det. Også visualiser det værste der kan ske, at alle griner ad dig ovs, og så bare accepter det. I sidste ende handler det ikke så meget om du rødmer eller ej , men bare at du er cool med det og har indset, at det ikke gør nogen forskel og folk er ligeglade.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Tilbage til Innergame