dit mål er udvikling. lad mig præsenterer din læremester

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

dit mål er udvikling. lad mig præsenterer din læremester

Indlægaf Handsken » ons 7. maj 2014 02:02

hello fellow gamers. i to, am a gamer! now come sit around me in this circle and let us look at the ideas of a mad man.

hej med jer. handsken her.

jeg vil dele et af mine vigtigste værktøjer med jer idag.

dette er et af de vigtigste fundamenter i en persons udvikling og jeg vil gå så langt som at sige at det her er nok! fatter man det her og lever man efter det kommer man længere end nogen gaming bog kan få en.

så er i klar!..

lad trompeterne og trommer præsenterer. for her kommer kilden. vejen til dine drømme. til et langt og lykkeligt liv!

er i klar.

fejl!
"var? gik den i stykker kom nu sig hemmeligheden?!"

fejl!

"fejl hvor?"

fejl!
"okay nogen hjælp mig præsentationen gik ikke."

FEJL!

"ahva?"

svaret er "fejl!"

"jeg forstår ikke?"

vejen til succes. vejen til rigdom vejen til kvindernes hjerte. vejen til at mestre alt her i livet!

er igennem ens fejl!

som ung mand var jeg en talentfuld bokser. jeg var så dygtig at jeg stoppede med at bruge parader. jeg slog så hårdt og kunne tage så mange tæsk og bevægede mig så flydende at parader var unødvendige.

men min træner var uenig. jo jeg kunne tæve en flok drenge i junior klassen men jeg ville jo blive rund smadret i den rigtige liga og selvom jeg havde en masse talenter. så var mit ego så stort at jeg følte mig hævet over mine modstanderer. ja faktisk min træner. da jeg ikke gad at hører på dem.

så hvordan lærte han mig at bokse ordentligt?

han sendte mig i ringen med en voksen mand uden hjelm.

jeg fik prygl. og nøj hvor gjorte det ondt!

men hey. jeg lærte at hører efter. og jeg lærte at bruge parader. :)

jeg lavede en fejl, og jeg blev klogerer!

jamen handske! jeg vil jo ikke være bokser. men bare gerne score en masse kvinder hvad skal jeg så gøre?

du skal gå ind i ringen og få nogle tæsk!

og du skal lærer af dem.

læg an på tøser. lær at have dine parader klar. lær at bokse med dem (jeg taler her i metafor hvis i begynder at jabbe imod tøserne har i misforstået konceptet og denne type pick up virker kun på vesterbro!)

kom ud og få nogle oplevelser! nyd dine fejl! dyrk dem!

hvad sker der så?

når du tager fejlene som en kilde til ny viden og nye erfaringer. bliver du helt automatisk dygtigere til det du laver.

når du tager imod kritik. og bruger den konstruktivt. begynder folk helt automatisk at respektere dig.

forestil dig at arbejde for en chef. som har noget kritik han vil give dig. men han er ikke den agressive type og ved ikke hvordan han skal sige det.

forestil dig at du går hen til ham en dag efter arbejdet. beder om 5 min af hans tid. sætter dig ned med blyant og papir og spørger om der er ting du kunne rette på eller gøre bedre.

og du herefter gennemgår hans kritik punkter og siger mange tak til sidst.

hold nu op. han vil føle at han har verdens bedste ansatte (tro mig det her bliver du glad for til lønforhandlingerne :) )

lige meget hvad du laver i livet. så se fejl som helt almindelige naturlige skridt. skridt der bygges af erfaring. som der skal opbygges for at du til sidst kan komme op og nå successens frugt. uden fejl ingen success!

"jamen handske. nu gør jeg alle disse dumme ting og folk retter på mig og siger at jeg er dum! og jaja jeg har fattet det det er vejen til success. men jeg føler folk griner af mig og føler mig skubbet ned af andre mennesker!"

rigtig godt billede af hvad der kan ske. men husk! det er din virkelighed.

hvis du føler dig dum på grund af de ting du gør. er det kun et tegn på at du har holdt dig selv tilbage i alt for lang tid. og misset god viden du kunne have fået ved at gå i gang noget tidligere. og hvordan forholder du dig selv til dine fejl? syntes du det er pinligt at fejle?

læg dit ego i din udvikling for det kommer til at gå hurtigt nu mester! :)

grin af dig selv! stop med at fortælle om dine smart ass historier. og begynd at fortælle om dine kiksede historier.

fortæl om dengang hvor du prøvede at score en tøs fik hende med i seng og faldte i søvn oven på hende.

lær at se det sjove i det.

og stop med at tage dig selv så seriøst.

tro mig. din udvikling vil gå igennem taget.

skåret ud i pap

ok så hvordan skal dette bruges praktisk: du er i byen ser en sød pige. du går hen til hende og siger: "hey baby! skal vi lege?" med dit raindeer gaze. og den rigtig krops holdning.

tøsen kigger på dig og fnyser håndligt: "om så du var den sidste mand på jorden vil jeg hellere sniffe en vandmand end være sammen med dig!"

ok rimelig syg afvisning der! du griner giver hende en high five for bedste afvisning.

og deler historien med dine venner imens du selv griner af det (come on tænk over det. det er sku da morsomt)

dine venner føler nu at de kan fejle foran dig uden at blive dømt. de føler at de kan lægge an på tøser uden at blive dømt. de føler en masse ting. alle disse ting drejer sig omkring dig. du er nu på et helt dybt plan blevet alpha hannen.

der er måske en der prøver at jorde dig: "fuck hvor er dum. du kan ikke score en skid!"

Dig: "Nej hahahahaha jeg får intet i aften mine evner med tøserne kan bedst beskrives som en epileptisk dådyr på glat is. jeg går ind i et kloster ses kællinger!"

fordi du griner mest af dig selv. kan man ikke få dig ned. og fordi at du bliver alpha igennem dine fejl laver du nu en kultur omkring dig hvor det at lave fejl og lærer at det er vejen til success.

du avler nu success! forstår du dette koncept? du kan være med til at gøre dine venners liv bedre ved at smide din uptightness og bare leve livet. hvis dette ikke er fucking awesome. så vil du ikke vide hvad awesome er selvom det bed dig i pikken.

handsken out

gonna go and make some mistakes :)
Handsken
Private Johnson

Re: dit mål er udvikling. lad mig præsenterer din læremester

Indlægaf Moderator » tors 8. maj 2014 23:40

Syntes sgu du cool handsken, og det mener jeg.
Fortsæt endelig med at være herinde og del dine guldkorn.

Måske en bedre orden, så det ikke gør så ondt i øjnene ville være rart, men kan fornemme at du er en skriver, og ikke en der planlægger præcis hvad der skal stå.
Er på samme måde, så det må jeg bære over med hehe.

Du har ihvertfald fået sat lidt ekstra skub i mig
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Re: dit mål er udvikling. lad mig præsenterer din læremester

Indlægaf Chacruna » fre 9. maj 2014 01:32

Godt indlæg, men jeg ser alligevel lidt anderledes på det.

1) Det er vigtigt ikke at være bange for at fejle, for det er altafgørende at man tager handling, og er man bange for at fejle tager man ingen chancer. Man må tage handling.

2) Det er ligeledes vigtigt at man tør indrømme og kan lære af sine fejl, ellers er man som en flue mod et vindue. Man må reflektere.

De to største "fejl" folk begår der gerne vil lære pickup er efter min mening - Ikke at tage handling - Eller - Ikke at reflektere -.

Men at gå decideret efter at fejle, sorry, men det er squ dumt. Gå istedet efter succes, efter dine drømme, sæt store krav til dig selv, stil efter perfektion. Brug fejl til læring, men gør hvad du kan for at eliminere dem. Væn dig til at gøre dit bedste uanset hvad du laver.

To be honest, hvis vi var ude sammen og du gik hen til en pige og fik den afvisning du beskriver ovenfor, og reagerede som du beskriver, ville du ikke vinde nogen respekt fra mig, tværtimod. Hvis du derimod sagde "Jeg tror jeg gjorde bla bla bla forkert, jeg vil prøve at være mere fokuseret på bla bla næste gang", så ville jeg være mere imponeret.

Jeg er bange for at skuffe dig, du kan sagtens blive middelmådigt god til noget ved bare at kaste dig ud i det og ikke være bange for at fejle, det er en fin kvalitet. Men hvis du vil være blandt de bedste i verden, så skal der andre boller på suppen. Sorry.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Tilbage til Innergame