my inner evolution!

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

my inner evolution!

Indlægaf Handsken » søn 11. maj 2014 18:51

tjah hvor skulle jeg skrive henne? det her er en log bog. men en logbog over mit inner game

det i vil læse her. er de ting jeg plejer at skrive i mine personlige noter.

fundet ud af at for mig er det et enormt vitalt værktøj at skrive problemstillinger ned. på den måde er det som om at min underbevidsthed helt automatisk går igang med at arbejde på dem. og når jefg så læser problemet senere kigger jeg og griner og tænker: nå ja det der var da også et problem!

anyway. lidt små noter af hvad der kører i hovedet på mig:

approaches. 90% er successer.

konklusion: approacher ikke nok. går efter de elementer hvor jeg føler mig mest sikker. er nok i forbindelse med at jeg lige er kommet ud af et forhold. og er vant til at få at vide af en kvinde at jeg er fucking sej. vil gerne have at vide af kvinder at jeg er sej.

problemstilling: meget reaktiv adfærd. hvis jeg har brug for at blive valideret af kvinder leder jeg efter deres accept. og er en needy adfærd ("KOM SÅ TØS GIV MIG EN GODBID!")

løsning: brug mere tid på mig selv og mine ting og det der giver mig værdi. find roen hos mig selv. ikke hos andre (im a budhist biaaaaach!) halvanden år med fast kvinde gør at man vender sig til at få at vide at man ser godt ud er lækker osv osv.

og selvfølgelig drikke mig i hegnet med drengene!

bemærk hvordan tankestrømmen fra mine approaches fik en masse andre problemstillinger op til overfladen.

approachede 10 kvinder på 1 aften. ingen af dem endte i scoringer.

det går fint med at snakke med tøser. men jeg er simpelthen blevet for doven: "goddag mit navn er handsken. vil du se min hånd?" forsøg på at snave hende.

bliver nødt til at lege med noget øjenkontakt noget push pull og andet sjovt. opbygge noget spænding.

grunden er den samme som ved problem 1. vendet mig til udefrakommende validering. og derfor jeg går efter close. egentligt et sjovt tilfælde da jeg jo tror på mig selv. men samtidigt vil have andre til også at gøre det.

mit ego er stort. og jeg prøver at få andre til at tilbede det.....

hader når mit ego tager over. men hey det er det ego kan!

hvorfor er jeg gået igang med gamer miljøet igen?

hvad er drivkræften?

slibe mit game til igen

give igen af det sted jeg fik fra

og ja. fordi at jeg vil valideres i noget jeg er god til "kig på mig kig på mig!"

suk......

oh well. mere eye kontakt mindre snavning i denne omgang :)
Handsken
Private Johnson

Re: my inner evolution!

Indlægaf Fsharp » søn 11. maj 2014 19:00

Kender kun alt for godt det med at man er blevet doven og går alt for hurtigt efter et close inden.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Re: my inner evolution!

Indlægaf Jeg vil dø » man 2. jun 2014 12:16

Elsker at du indrømme, at det er opmærksomheden der driver dig til at skrive - Det er der mange der ikke tør indrømme :-)

Ville dog ønske du skrev mindre reklameagtigt - tror du har rigtig meget at byde ind med, men at kæmpe sig igennem dine indlæg er..... frustrerende.

God dag herfra!
Jeg vil dø

Tilbage til Innergame