Spørgsmål vedrørende David Deangelos teknikker

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Spørgsmål vedrørende David Deangelos teknikker

Indlægaf -13- » man 11. aug 2014 12:38

Hej

Jeg er bestemt ikke ny i gamet, men efter at have nørdet en masse David Deangelo-materiale er jeg lidt i tvivl om et par småting:

1)
David gør det klart flere gange, at den bedste måde at tiltrække en kvinde, er at have et mindset der siger, at du er 'indifferent' i forhold til hende. Det er DIN realitet, og du er ligeglad med hendes mening, at du antager at "selvfølgelig vil hun da score dig". Den er jeg helt med på, men hvordan signalerer du det, uden at virke "FOR afvisende" om man så må sige? Hvis der bare er en kæmpe væg af is mellem dig og hende, når hun kigger på dig, medfører det vel kun den modsatte effekt??
Jeg har forstået det sådan, at man skal være afvisende, men SAMTIDIG smile til hende, have det rigtige kropssprog, cocky funny osv... Men hvordan sammensætter man dem alle? Det virker frygteligt selvmodsigende?

2)
Når jeg går på gaden, har jeg hele tiden til hensigt at smile til enhver pige der passerer min vej. Dog synes jeg det er frygteligt svært, bare at få øjenkontakt med rigtigt mange af dem? Jeg er bestemt ikke grim, men er heller ikke nogen Brad Pitt. Jeg er vel gennemsnitlig, eller lidt over. Er det bevidst at piger undgår at kigge på mit ansigt, og få øjenkontakt? Det lykkes med jævne mellemrum, at få øjenkontakt, og så smiler de ca 60% af gangene. Men måske mit smil ikke virker autentisk nok, og lidt forceret?

Håber det er til at forstå. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Re: Spørgsmål vedrørende David Deangelos teknikker

Indlægaf Fætter Stream » man 11. aug 2014 12:54

1) Tjah, det er nemmere at se det i praksis. På skrift virker det paradoksalt, "at kontakte uden at kontakte"

1 måde er at man snakker med alt og alle og hun er så en af dem.

En anden måde er forskelige indviklede Mystery-teknikker.

En tredje er at tale til hendes sideperson og lade hende overhøre hvad man siger.

non-needy, Indifferent og afvisende er 2 forskellige ting.

Afvisende er at man beder folk om at gå eller holde op med at tale med en - eller at man selv går sin vej.

Indifferent er at man ikke er klar over at folk eksisterer og ikke reagerer på dem.

Non-needy er at man har det sjovt med dem, men hvor det ligger i det at hvis de gik så ville man i samme sekund have det lige så sjovt med nogen andre eller bare med sig selv,

2) Det synes jeg ser fint ud ud.

3) Hav i baghovedet at der er andre metoder end DeAngelo. Giv det en måneds tid eller to, kig så på dine resultater og så evt læs noget nyt teori hvis du ikke syns det ser godt ud,

DeAngelo kan godt backfire på den måde at han iflg hvad jeg ved lægger så meget vægt på den del af det hvor man virker ligeglad med hende at man risikerer at blive til en irriterende kold skid hvis man overdriver det.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf -13- » man 11. aug 2014 13:06

Tak Stream, for lidt klarhed. :)

Men eksempelvis med en tilfældig lækker pige på gaden, hvis man smiler til hende signalerer man da også en eller anden form for interesse? Det er dér den kikser lidt for mig, for hvis du skal være indifferent, samtidig med at vise interesse...? Eller skal det bare forstås sådan, at man sagtens kan smile (og vise den smule interesse) men være ligeglad med om hun smiler tilbage, eller reagerer overhovedet? :)
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fætter Stream » man 11. aug 2014 14:11

-13- skrev:Tak Stream, for lidt klarhed. :)

Men eksempelvis med en tilfældig lækker pige på gaden, hvis man smiler til hende signalerer man da også en eller anden form for interesse? Det er dér den kikser lidt for mig, for hvis du skal være indifferent, samtidig med at vise interesse...? Eller skal det bare forstås sådan, at man sagtens kan smile (og vise den smule interesse) men være ligeglad med om hun smiler tilbage, eller reagerer overhovedet? :)

Mere det her,

Og "være ligeglad med om hun smiler tilbage" betyder ikke man ikke kan blive irriteret hvis hun nu så gir dig fuckfingeren i stedet. Det betyder bare at hvis hun ikke vil smile tilbage og snakke, så er du videre i dit liv 2 sekunder efter interaktionen er færdig og du har allerede glemt alt om hende. Om man syns det er sjovt eller irriterende med den fuckfinger, så glemmer man det fordi der sker noget andet og man kan jo ikke bruge hele livet på at tænke på hende osv.

Pas på med at ville forstå det hele logisk (selv jeg også gør det lol).

I sidste ende er det jo ting som folk har fundet ud af virker, tit ved rent held, og så skrevet ned bagefter. Det er ikke sikkert det bliver super godt beskrevet. Eller at det giver mening når det bliver skrevet ned.

Så hvis der er noget der virker ulogisk - så gå ud og prøv det af og så kan man tit føle sig frem. Du burde kunne mærke på pigerne om du gir for lidt eller for meget interesse osv.

Og så husk, når tiltrækningsfasen er forbi så SKAL man vise interesse, læs A3 i MM.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf -13- » man 11. aug 2014 14:37

At omgås kvinder i nogle tilfælde, er jo ulogisk. At kvinder kan vælge en "badboy" fremfor en "nice guy" virker jo også ulogisk, men vi ved fra erfaring at sådan er virkeligheden bare. Så det kan jeg sagtens følge dig i Stream. :)
Det slog mig bare da jeg sad og brainede, at jeg ikke vidste hvilken tilgang jeg skulle benytte. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizen » man 11. aug 2014 15:02

Nu er det lang tid siden at jeg har læst DD, men...

1) Husk push-pull, du kan sagtens give hende en hel masse imødekommenhed, hvis du også trækker dig tilbage og lader hende jagte dig
2) Danske piger går rundt i deres egen lille private boble i det offentlige rum. Så de er praktisk talt umulige at skabe øjenkontakt med, med mindre du invaderer boblen ved at gå hen og snakke til dem. Alternativt ligner Brad Pitt eller er virkelig tjekket klædt på. Men den bedste måde at få dem til overhovedet at opdage dig er stadig at gå hen og sige hej.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf -13- » tirs 12. aug 2014 00:05

Kaizen skrev:Nu er det lang tid siden at jeg har læst DD, men...

1) Husk push-pull, du kan sagtens give hende en hel masse imødekommenhed, hvis du også trækker dig tilbage og lader hende jagte dig
2) Danske piger går rundt i deres egen lille private boble i det offentlige rum. Så de er praktisk talt umulige at skabe øjenkontakt med, med mindre du invaderer boblen ved at gå hen og snakke til dem. Alternativt ligner Brad Pitt eller er virkelig tjekket klædt på. Men den bedste måde at få dem til overhovedet at opdage dig er stadig at gå hen og sige hej.

God pointe med push-pull. :)
Og ja, du har nok ret med hensyn til boblen. :)
-13-
Seargeant O'Hara

Tilbage til Innergame