Reaktion på andre fyre der "fylder" og Amogs

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Reaktion på andre fyre der "fylder" og Amogs

Indlægaf Glow » tors 26. feb 2015 06:40

Heysan

Jeg er nysgerrig omkring hvordan i andre reagerer på fyre når i går ud - jeg tænker inner game agtigt og de spontane følelser der dukker op; ikke så meget teknikker?

Jeg kan mærke at jeg er lidt for reaktiv, blir hurtigt irriteret. Min impuls er nok frustration og en kontinuerlig semi agressiv bitteragtig væren lige i disse dage. Ret beta, i know, men det er hvad jeg føler lige pt.

Hvad mærker i deriforhold til? Nogen der har været der og er kommet ud af det?
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Re: Reaktion på andre fyre der "fylder" og Amogs

Indlægaf Desire » tors 26. feb 2015 14:58

Handler vel i bund og grund om, at du føler dig intimideret af andre mænd.
jeg får selv ofte følelsen af, at andre mænd ikke skal ind på mit territorium. Men husk at den som vinder fyrenes tillid vinder også pigernes i gruppen. Det er godt at være åben og kunne snakke med alt og alle.

Det bunder for mit vedkommende i, at jeg stadig har lang vej for at være en mere naturlig leder. Jeg kan sagtens fremstå som alfahan, lede en gruppe osv. Men det første folk tænker om mig er ikke, "wow han er en leder". Og derfor kan andre fyre også godt over rule mig og fratage mig min position og dermed noget af min status.

Der er jo massere af gaming teknikker til AMOG, så uanset hvad er det vel et sted at starte.

Derudover er det jo bare at arbejde på mindset. Bitterhed tiltrækker ikke nogen så det skal bearbejdes væk.

Nogle gange er det imo på plads at vise dominans i en gruppe ved at skubbe andre væk. Det gjorde jeg bl.a. i Indonesien med en gruppe, hvor jeg altid var den åbne der faldt i snak med fyrene. Men blev de for intimiderende - primært hvis nogen af pigerne udtrykte det - så viste jeg min dominans ved venligt men meget bestemt at sige: "fedt at snakke med dig dude, men nu vil vi tale lidt alene igen. God aften". Pigerne lavede en hel joke ud af alle dem jeg faldt i snak med og så efterfølgende smed væk. Men de satte også pris på min 'beskyttelse'.
Senest rettet af Desire tors 26. feb 2015 17:50, rettet i alt 1 gang.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » tors 26. feb 2015 17:06

Cool. Gode Reflektioner. Har rimelig styr på amog teknikker men det kommer desværre fra et reaktivt indre game som er det jeg vil rykke lidt ved. Bruger tit fyre til at åbne deres sæt og positive vibe. Men reagerer som beskrevet på de mere brutale, fyldende eller dominerende af slagsen. Kan rimeligt håndtere de fleste af dem men er lidt træt af min indre reaktion. nok noget med at jeg føler at de træder ind på mit territorium og udfordrer mig..
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Desire » tors 26. feb 2015 17:55

Diskuterede det her med Dreamz for ikke så længe siden. Diskussionen tog lidt udgangspunkt i "ego" og samspillet imellem de to.
Jeg er super konkurrence minded - også når det kommer til piger. Er en fyr i gruppen derfor ved at score en som jeg har et godt øje til får jeg en kæmpe lyst til at trække hende væk og tage over. Indtil videre har jeg holdt mig i skindet. Men har stadig problemer med at acceptere, at jeg ikke kan få det hele samtidig og skal give andre en bid af kagen. Det er noget jeg har tænkt mig at komme over.

Det der virker bedst for mig - i alle aspekter af game - er at have tanker og regler i baghovedet. Hvis jeg er ved at overtræde en af mine egne regler så ringer alarmklokkerne helt automatisk og minder mig om ("husk nu at være gode venner med alle fyrene....")..
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Glow » fre 27. feb 2015 12:07

got u - og det er et super værktøj m "regler". Mit fokus er dog på at integrere mit inner game med mit ydre så begge er i harmoni med hinanden så regler på den lange sigt er mindre nødvendige.. jeg vil ikke overskrive mit følelsessystem via mit hoved men arbejde mod at bruge det som kraftbase. Og mærke at det jeg gør outer game wise tager afsæt i mig og hvad jeg mærker. Tim fra RSD fik mig til at indse at følelser er mega drivkræfter som kan løfte mit game helt vild hvis jeg mærker efter og bruger dem.
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf Happytalk » søn 1. mar 2015 18:27

Glow - Det er bare godt du er bevidst om det. så kan du arbejde med det... Hvilken følelse vil du gerne erstatte det med, når der er andre fyre i gruppen? Hvordan kan du bruge det til din fordel, i stedet for en udlempe? :)

- I 99,9% af alle sets jeg har været i, vil fyren aldrig begynde at slå på dig, for hvis han gør det, vil han miste værdi overfor pigerne.
Nothing to loose.
Find. Seduce. Repeat.

Min Log - Fra de sidste 8+ år i gamet:
http://www.danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&t=2815
Brugeravatar
Happytalk
Godzilla

Indlægaf Desire » søn 1. mar 2015 18:51

Lad os lige høre om de sidste 0.1 % ;)
Brugeravatar
Desire
T1000

Indlægaf Glow » søn 1. mar 2015 22:17

Happy, gode spørgsmål ;-)

I forhold til begge spørgsmål så tænker jeg at den vrede jeg mærker er positiv fordi den gir kraft/energi. Dvs istedet for at være beta-passiv så rykker jeg. Den kan omdannes til mere kølig handlekraft(en form for mild aggression vel), dvs. at se og forholde mig til at de kommer ind og derved læse og manouvrere i forhold til deres forstyrrelse af rytme, sæts etc. Jeg ser dem ikke som et problem med at de vil slås, men mere deres forstyrrelse af mit lead, fokus-tagelse, attraction takeovers og evt. fysisk håndtering af pigen eg. slæbe hende væk osv.

Tror måske det handler om at jeg føler jeg blegner i deres tilstedeværelse eller direkte blir cuttet væk. Selvom det faktisk stort set aldrig sker er det nok det belief der stadig ligger og arbejder og driver vreden..
Brugeravatar
Glow
T2

Tilbage til Innergame