Søger prøveklienter til sexologi terapi (kbh)

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Søger prøveklienter til sexologi terapi (kbh)

Indlægaf Lokken » tirs 3. mar 2015 03:59

Hej gamere,

Jeg er begyndt på en sexologiuddannelse og søger prøveklienter for at få så meget konkret erfaring som muligt inden jeg er færdiguddannet. Det drejer som om samtaleterapi, hvor jeg har tavshedspligt. Det startede altsammen for mange år tilbage i et chatrum på TGO (tak til Stream for at hive mig ud) og siden da har der sku været fart over feltet, så synes kun det er giver al mulig mening at komme tilbage til rødderne. Så giv mig en PM hvis du er interesseret, jeg havde ikke tænkt det skulle koste noget (andet end måske et mindre depositum så du er motiveret for at dukke op selv hvis det regner på dagen).

Om du er en rutineret gamer, som føler sig oven på livet, eller om du er total newbie der har issues med AA, det har jeg ingen prioritet i forhold til. Alle er velkomne uanset etnicitet, køn, alder osv. Det som jeg kan hjælpe med kan være følgende:

- Finde dine styrker
- Selvtillid
- Styrke din sextillid/sexuel selvopfattelse
- Acceptere din personlighed
- Eksistentielle issues
- General terapi osv.
- Tale om proteser, vaginisme, erektil dysfunktion og andre emner der medfører lidelsespræg (her vil jeg dog nok henvise til en klinisk sexolog)

Min baggrund:
31 år, ingen børn
4-5 år i game (mere eller mindre aktivt alt efter forhold)
Cand.mag. i filosofi og historie
Studeret biokemi
Læst en passe psykologi
Læst/praktiseret en masse spirituelle ting (ingen voodoo)
Bosat i københavn

Hvis vi tilfældigvis har fælles venner skal et evt. forløb afbrydes grundet tredjerelationsprincippet som skolen bruger (dvs. Venners venners venner er ok og derudover).
Lokken
Gummi Tarzan

Tilbage til Innergame