Den store udvikling - råd søges

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Den store udvikling - råd søges

Indlægaf tiger » søn 8. mar 2015 02:24

Til de af jer der har læst lidt i min log og andre tråde ved at jeg allerede har været i gennem en stor udvikling, hvor jeg for nylig tog det største skridt af alle og konfronterende en 15 årig periode med angst, ved at kaste mig ud i en udlandstur på egen hånd. Har været så meget angst i gennem og det har virkelig til tider påvirket min selvtillid. Kan på nogle punkter slet ikke kende mig selv og hvor stærk jeg føler mig på det punkt. Har været afsted i en måned nu og skal være væk knap et halvt år i alt.

At jeg allerede har klaret hvad jeg har klaret er en KÆMPE succes, men nu har jeg virkelig fået blod på tanden hvad angår personlig udvikling.

Sådan helt basic set mener jeg selv der er 3-4 ting der har gjort at jeg aldrig har haft den succes med kvinder.

1: Min angst, som har plaget mig rigtig meget og som har gjort jeg har følt mig selv mindre værd, ødelagt utallige oplevelser og følt at jeg ikke var i stand til at give en kvinde de ting som mange kvinder søger. Den angst er jeg så godt på vej til at slå ihjel nu. (Sidder der nogle og læser med og lider af noget angst, send mig gerne en PM, for kan virkelig fortælle hvordan jeg har arbejdet med angsten)

2. For tidlig sædafgang. (Har været til sexolog og er begyndt på et program, som jeg dog ikke har fået lavet de sidste 2 måneder, da angsten og turen har været i fokus) Vil dog se om jeg kan få tid til at gå igang med det igen, da det også tit holder mig fra at se piger, da jeg er bange for at blive droppet eller bare få følelsen af at jeg ikke kan tilfredsstille en pige ordenligt = Andre er bedre end mig.

3. Jeg er nice guy. Ja, det siger sig selv. Jeg er alt for sød. Jeg har altid gået meget op i hvad folk tænker om mig. Har virkelig svært ved at svare folk igen og vil gerne have at alle kan lide mig. Det er bare ikke så interessant i en piges øjne. Jeg skal tage flere chancer og være ligeglad. Lærer ikke at tænke så meget over tingene. Jeg er typen der analysere alt inde i mit hoved, lige fra hvordan pigen skriver som hun gør til hvorfor jeg mon har den følelse i kroppen (er det farligt, hvad nu hvis, hvad hvis det osv.) Generelt tænker jeg ALT ALT for meget og overtænker også mange ting. Ikke nok med at det til tider påvirker min søvn, evne til at holde fokus når jeg fx. læser og arbejder, så tænker jeg også alt for meget over hvad jeg skriver/siger til en pige jeg er vild med at jeg ender med at fucke det op for mig selv, fordi det virker alt for needy.

4. Game og erfaring. Har efterhånden læst nok posts herinde, samt lidt teori fra bøger til at jeg forstår de fleste principper i game meget fint. Dog skal jeg have det brugt i praksis noget mere end jeg gør. Når overstående 3 problemer er væk engang, vil tingene komme af sig selv. Men selv om de stadig er der, skal jeg også stadig presse mig selv til at få noget mere erfaring. Har nok dyrket sex i 5 timer i mit liv i alt og har aldrig haft en kæreste. Hvilke piger gider at have en fyr der ikke har erfaring?!?!??

__

Nu jeg er væk fra DK og allerede er igang med en stor udvikling, ser jeg det som muligheden for den helt store udvikling. Folk kender mig ikke og jeg kan i princippet starte på en frisk og lade være med at træde ind i min gamle rolle når jeg kommer tilbage til DK igen. Jeg må virkelig sige jeg ser det som en unik mulighed for at ændre på de ting jeg altid har været træt af.

Det ligger sådan at jeg arbejder en masse og det er rigtig godt, da det udvikler mine færdigheder jobmæssigt og mit CV helt enormt. Så på den front stiger selvtilliden allerede en smule, samt at det at snakke engelsk og arbejde med folk med andre kulturer giver mig helt vildt meget. Virkelig lærerigt. Udover at arbejde en hel masse, vil jeg selvfølgelig gerne nå at opleve så meget som muligt, både byture, turistattraktioner, restauranter, shows og alt det der. Der gør selvfølgelig at jeg ikke har tid til at læse 27 bøger, laver 3 timers mentale øvelser hver dag og alt det der. Men jeg vil alligevel gerne igang med nogle af de mest væsentlig ting, der kan gøre mit liv bliver ændret forevigt.

So far har jeg tænkt:

Begynde i et fitnesscenter og komme i form. Eventuelt prøve at starte til yoga/andre body/mind ting og tage nogle hold en gang i mellem.

Meditation hver aften, måske blot 10-15 minutter, især hvis jeg har nogle dage hvor jeg først er meget sent hjemme. Det kan evt. være som i et led i det program jeg skal lave mod for tidlig sædafgang. Problemet er at hele programmet tager over 1 time at udføre og jeg er bange for at det bliver for presset hvis jeg skal bruge så lang tid hver dag, i stedet for at tage ud og få nogle oplevelser i stedet.

Derudover skal jeg have mødt nogle piger og sat nogle dates op. Vil virkelig udvikle mig hvis jeg begyndte på det. Nogle deciderede forslag til hvordan man kan møde piger i udlandet? Jeg kan desværre ikke få mit Tinder til at virke.

MEN jeg søger altså nogle meget konkrete råd til hvordan jeg ellers kan arbejde med mig selv? Kan allerede mærke jeg er ved at komme ind i den der "Søde dreng" rolle. Problemet at bare at jeg tit ikke tænker over at jeg er for flink, før jeg ligger hjemme i sengen og tænker nogle situationer igennem. Har virkelig svært ved det og kunne være fedt, hvis jeg kunne have nogle faste fokuspunkter eller lignende med mig, jeg hele tiden kan tænke på. Eller måske nogle øvelser i at gøre noget bestemt når man snakker med folk??!?!

Derudover kom GERNE med forslag, input, kommentarer til hvordan i mener jeg kan benytte mig af det her med at være væk hjemmefra og hvordan jeg kan gøre det her til den fedeste oplevelse og life chaning i mit liv.
tiger
Hoodoo Master

Re: Den store udvikling - råd søges

Indlægaf leon... » søn 8. mar 2015 11:02

Hej Tiger. Først og fremmest tillykke med dit nye eventyr. Hvor i verden er du? Skriver du hvilke by kan folk give dig nogle bedre og mere detaljeret råd. Her kommer jeg med nogle generelle råd, der kan hjælpe dig med at udvide din omgangskreds.

1) Du bør overveje noget andet end fitnesscenter og lave noget hvor man har mere kontakt med andre, folk har en tindens til, at gå rundt i deres egen verden. Jeg ville starte til noget holdsport, dans, kampsport, crossfit e.l. hvor du har større mulighed for at blive en del af et fællesskab.

2) Få din tinder til at virke, det er nemt at møde piger igennem, men husk det "kun" er et legetøj og ikke en erstatning til det rigtig liv.

3) du kan være heldig, at finde en facebook gruppe for danske der hvor du er. "eks Danskere i New York" eller "Danskere i Berlin"

4) Brug dine nye kollegaer som introduktion til den nye by
leon...
Private Johnson

Indlægaf tiger » søn 8. mar 2015 22:45

Blev faktisk tilbudt noget i Berlin (og Bruxelles), men valgte at tage til London, hvor jeg også fik tilbudt noget. Så ja, har set der er facebooksider for det og sådan noget, men har valgt ikke at benytte mig af det netop fordi der er lidt at træde tilbage i comfort zonen.

Det er sådan at man generelt arbejder mange timer her set i forhold til Danmark, så jeg kan aldrig vide helt hvornår jeg er hjemme fra arbejde. Derfor bliver holdsport meget problematisk. Ved godt at jeg ikke komme til at møde vildt mange i et fitness center, medmindre jeg virkelig selv opsøger folk, men fitnesscenteret var mere i forbindelse med at opbygge noget maskulinitet og evt. deltage i nogle body/mind hold der måske kan hjælpe på min FTS.

Ved ikke hvordan jeg får mit tinder til at virke. Har googlet mig frem uden held.

Kan være jeg vil prøve at snakke med mine kollegaer om hvordan man møder nye mennesker her.
tiger
Hoodoo Master

Indlægaf Desire » søn 8. mar 2015 22:53

Din allersidste sætning er kernen af det hele. Hvis du gerne vil møde nye mennesker, så start da med at tage fat i en kollega og spørg om han vil introducere dig til nogen. Brug dem du allerede kender til at møde nye.

Søg på internettet og tjek brochure m.v. omkring aften aktiviteter i dit lokalområde.

Jeg synes fitness er en dårlig idé af flere årsager:
1. Hvis du skal vokse tager det mange måneder før der virkelig sker en forskel.
2. Kosten betyder LANGT mere end selve træningen. Hvis ikke du har tid til at pakke mad og tælle makro tal, så kommer du ikke til at vokse særlig hurtigt.
3. Man møder ikke mennesker i fitness. Drop det. Det er virkelig det værste sted at møde mennesker.
Ingen tager derhen for at være sociale. Der er uendeligt mange andre og bedre muligheder.

Prøv bare at være åben og snak til folk helt generelt. Vis oprigtig interesse og spørg ind til ting. Vær ikke bleg for at spørge om i ikke skal dit eller dat.
Hvis du skal et eller andet så inviter folk med.

Du behøver ikke gøre det sværere end det er, men det kan godt tage tid. Det nemmeste er at bruge den "lille" omgangskreds du nu engang har.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf tiger » man 9. mar 2015 00:59

Okay, vil lige overveje den med fitnesscenteret en ekstra gang. Er heller ikke fordi jeg ville regne med at skulle træne mig stor og stærk da det ikke er det jeg vil vælge at prioritere, men mere bare at holde mig i form og give mig ekstra overskud. Om det så skulle være 45 minutter om morgenen eller blot lidt i weekenden. Har haft trænet fitness før i DK. Desuden findes der flere fitnessklubber her med svømning, hold, andre sportsaktiviteter og sådan. Men kan sagtens se din pointe og vil prøve at se om jeg kan finde andre og bedre muligheder for at være social og møde nye mennesker. Men igen, med lange og varierede arbejdstider kan det godt være lidt svært i hverdagene.

Men udover det problem med at møde mennesker, hvad har i så ellers af input til hvordan jeg kan udvikle mig og få lavet om på alle de ting der "forhindre" mig i at være den fyr der scorer piger på stribe.?
tiger
Hoodoo Master

Indlægaf Desire » man 9. mar 2015 16:57

Mht. Fitness så bid lige mærke i, at mit udgangspunkt var bodybuilding. Altså træning for at blive stor.

Jeg har aldrig dyrket holdtræning og det er sikkert noget ganske andet, med langt bedre mulighed for sociale interaktioner.

Tiger du har selv fat i det meste. Du har selvanerkendelsen og er bevist omkring dine problemer og arbejder allerede med dem.
Bliv ved med at udfordre dig selv og ellers bare gør som Style og de andre gør i "The Game"?.
Tag et papir. Lav en kolonne hvor du skriver alt det en super gamer har eller eventuelt en person du ser op til.
Dernæst laver du en kolonne med alt det du har, og så kan du betragte forskellen og se hvad du mangler.
Det er typisk nemmere at regne rejsen ud når man kender målet.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Tilbage til Innergame