Træne sin stemme?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Træne sin stemme?

Indlægaf Zeus » søn 19. apr 2015 12:41

Hej!

Har søgt rundt på DPF og kan ikke umiddelbart finde noget på emnet. (Håber jeg har posted det i den rigtige kategori)

Da jeg læste The Game faldt jeg over at Style på et tidspunkt nævner han tog eneundervisning i at træne sin stemme én gang om ugen.
Er der nogen herinde fra der har erfaring med sådan et kursus, er det penge ud af vinduet?

Synes selv jeg har en nogenlunde normal stemme, men når jeg fx. er i byen og musikken brager derud af, så slår stemmen ikke helt igennem. Synes det virker dumt nærmest at stå og råbe kvinden op i hovedet.
Har ofte lagt mærke til i sociale sammenhænge, at der findes folk med en virkelig dyb og kraftig stemme, der virkelig skærer igennem. Vil nærmest betegne det som en rigtig Alphahan stemme :D

Tænker hvis det er noget man kan træne sig til, ville det jo være super gavnligt i forhold til at snakke med piger i byen.

/ Zeus
/ Zeus
Brugeravatar
Zeus
Happy Meal

Geografisk sted: København / Sønderjylland

Re: Træne sin stemme?

Indlægaf Dreamz » lør 25. apr 2015 09:10

det har jeg aldrig rigtig tænkt over, jeg har i stedet bare trukket pigen ind og talt hende i øret. Senere er jeg begyndt at hviske i stedet for at tale. Det sender dem ret ofte direkte tilbage til lillepige tilstand :-)
HOPELESS ROMANTIC <-> SEEKS FILTHY WHORE(S)
'Therefore one who is good at martial arts overcomes others' forces without battle, conquers others' cities without siege, destroys others' nations without taking a long time.' -Sun Tzu
Brugeravatar
Dreamz
Patrokles

Geografisk sted: DK Øst

Tilbage til Innergame