Kvindelig wingman / winggirl

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Kvindelig wingman / winggirl

Indlægaf kcid » lør 15. aug 2015 00:00

Jeg er begyndt at have et venskabeligt forhold til en af mine rigtig gode veninder, selvom vi dog stadig har sex.
Vi er begyndt at lave flere venneting sammen og hun er helt afklaret med at jeg er sammen med andre piger og vi taler åbent om det.
Forleden forslog hun (lidt for sjov tror jeg), at hun kunne være min wingman, hvis jeg tog hende med i byen. Vi talte så lidt om det og efter at have tænkt over det synes jeg faktisk det kunne være RET sjovt. Eneste "dark horse" er hvis hun til sidst alligevel skulle blive jaloux og smadre det hele. Men fuck det, så har jeg sikkert bare griner over det også :)

Jeg har fortalt hende lidt om game, men hun fatter det ikke helt. Hvis jeg skal lave hende til den perfekte kvindelige wingman at ta' ud med, hvad skal jeg så få hende til at gøre?
Altså kan man overhovedet tage ud dreng / pige uden at blive opfattet som et par? Skal hun stå i baggrunden eller komme og snakke til mig og target?

Håber i har nogle bud, synes nemlig det kunne være pisse sjovt at have en winggirl ;)
kcid
MacDaddy

Re: Kvindelig wingman / winggirl

Indlægaf Maggiez » lør 15. aug 2015 12:22

Hun kan selvfølgelig fungerer som en almindelig wingman og winge dig i sets, hvilket er fint!! ;)
Derudover er fordelene ved at have en winggirl at det virker rigtig godt når hun taler dig op, da det kommer fra en piges side!! ;)
Held og lykke!! ;)
Hey girls, I was not the man you were looking for, but here I am. Got my charm, my swag and my game!
Hey guys, I will cya soon in the field any day anytime call me and I will be your wingman!
PickUp since 2010..
Brugeravatar
Maggiez
Witch King of Angmar

Geografisk sted: Aalborg (25 years)

Indlægaf jffffi » lør 15. aug 2015 13:23

Ingen berøring = opfattes som vennepar.

At have en pige med som wing er DHV på steroider. Det virker bare ufatteligt meget bedre end hvad du selv kan vise :)
Brugeravatar
jffffi
Voodoo Master

Indlægaf chrisjv » tirs 25. aug 2015 22:26

jffffi skrev:Ingen berøring = opfattes som vennepar.

At have en pige med som wing er DHV på steroider. Det virker bare ufatteligt meget bedre end hvad du selv kan vise :)

100% enig, dog skal det lige siges at vejer din veninde 200 kg, ville jeg ikke se det som DHV dog ved jeg forumet er uenige i det :ugeek:
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Innergame