For travlt til game?

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

For travlt til game?

Indlægaf kcid » ons 11. nov 2015 16:56

Hey gamers,

Har bare tænkt over hvad man stiller op, når man egentlig har lyst til at game videre med en masse chicks, men slet ikke har tiden til det.
Ja nogle vil sikkert mene, at det er her man finder sig en fast kvinde, men har det sku godt med at være single.
Det påvirker især mit game i situationer hvor jeg har en flirt kørende og så eskalerer alt for hurtigt i beskeder. Det andet er at jeg next'er piger alt for let. Hvor jeg før ville ha' sat mig ind i hendes mindset og leveret et game som passede, gider jeg nu ikke, hvis vi ikke har ens interesser (sex).

Det er ikke fordi at jeg har noget behov for alle mulige lange kedelige snakke osv, men det ærgre mig at jeg kan mærke meget af den viden jeg har om kvinder blive brændt af og at jeg går tilbage "Hvad skal du lave i aften"-dialog.
kcid
MacDaddy

Re: For travlt til game?

Indlægaf James Collin » ons 11. nov 2015 18:38

Du har ikke for travlt til the game, bare fået andre prioriteter end game :)

Det er et inner-game problem. Du kun kan løse ved at finde en måde at integrerer game i dit eksisterende liv og prioriteter.
Ellers bliver din hjerne ved med at kæmpe imod dig og du vil blive ved med at have problemer med state i sets, med mindre det er den specielle pige der siger lige de rigtige ting, du leder efter i en pige/kvinde.

Her er nogle spørgsmål du eventuelt kan stille dig selv og efter du kender svarende, så ved du, hvilken retning du skal gå inner-game:
- Hvad giver game mig?
- Hvorfor er game vigtigt i mit liv?
- Hvad var det jeg ville med game?
- Har jeg egentlig opnået mit game mål?
- Hvad vil jeg give mig til efter game i mit liv af hensyn til kvinder?
- Hvordan kan jeg integrere game i mit eksisterende liv og prioriteter, uden at det kommer i vejen for mit egentlige mål?
- Hvordan kan jeg bruge game fremover?
- Hvad ville game give mig den dag i dag?
- Har jeg egentlig brug for game mere?
Brugeravatar
James Collin
MacDaddy

Tilbage til Innergame