''Skal ha pigen''-mindset'

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

''Skal ha pigen''-mindset'

Indlægaf PickupTrainee » lør 26. mar 2016 20:12

Game har uden tvivl sat mig igang med en større selvudviklingsproces.

Det skal siges, at jeg startede med Game, primært fordi jeg ønskede at udvikle de nødvendige skills for at score pigen jeg virkelig kunne lide, når hun en dag endelig dukker op. Mit mål har ikke været, at gå i seng med 1000 forskellige, om end jeg da har været i seng med et par stykker siden starten af game, jeg intet følte for.

En af de ting jeg har lagt mærke til er, at jeg er blevet mere ''ligeglad'' med afvisninger, og bare kører på. Den sidste pige jeg havde noget kørende med, og som jeg så som LTR-potentiale, lagde ud med at sige, ''vil ikke have kæreste/gå ud med nogen'', men endte alligevel med at falde for mig, kysse mig, ha sex med mig osv, på trods af, at hun afviste mig koldt og kontant, da jeg prøvede at kysse hende første gang. Havde det været 5 år siden, ville jeg efter første afvisning ha sagt ''undskyld... gør det aldrig igen....'', opgivet, for så at se pigen vade væk med en anden. Det er uden tvivl positivt til sin vis, jeg er imidlertid lidt nervøs for, om jeg ikke udvikler en mentalitet hvor det handler mere om at ''vinde'', end at fokusere på, om jeg kan lide pigen eller ej.

Den sidste pige jeg havde noget med, og som jeg helt sikkert kunne lide, blev et mål. In the end måtte hun stoppe hvad vi havde gang i, med den samme begrundelse som da jeg først mødte hende (hun vil ikke i forhold med nogen). Jeg blev overdrevet depressiv over det, og ville ikke give op. Ikke fordi jeg var overdrevet forelsket i hende, men nok nærmere fordi jeg følte, at jeg havde lagt så meget arbejde i det, og at jeg ville ''vinde'' hende.

Før game, ville jeg give op relativt hurtigt, hvorimod jeg nu, er blevet mere ligeglad, og bare fortsætter (du bli'r min, om du vil eller ej attitude), hvilket positivt har virket rigtig godt til en vis grad ifh. til at deale med mindre afvisninger, men det mindset jeg har udviklet er mildest talt blevet en smule destruktivt for mig. Er der andre der har oplevet noget lignende i forbindelse med game? Altså følelsen af, at man har brugt så og så meget tid på en pige, og ikke vil acceptere en afvisning herefter (også selvom den er definitiv, og det er håbløst at fortsætte)? Hvis ja, hvordan dealede i med den følelse af frustration forbundet med det?
PickupTrainee
Happy Meal

Geografisk sted: København

Re: ''Skal ha pigen''-mindset'

Indlægaf Kaizer » lør 26. mar 2016 23:49

Jeg vil ikke underkende det. For jeg er selv meget ekstrinsisk motiveret, når det kommer til game, pga jeg er disponeret fra naturens side med et højt sexdrive og bare gerne vil have sex - dvs. håndgribelige resultater ,’ Skal ha pigen’-mindset, som du selv siger. Det er for mig en meget kraftfuld motivator, som jeg også har valgt karikere i min logbog i form af et nu efterhånden berygtet numerisk system, som et eksperiment. Det virker af en eller anden grund, og jeg har nu haft 50 lays og to trekanter på under et år, fordi jeg har sat mig selv det for, og lagt mig under at skulle og ville det for mig selv som et klart outcome(s), jeg sigtede efter.

Men sex er ikke altid (reelt set aldrig) mit valg, og jeg vil ikke kun være afhængig af andre for min lykke, så jeg har valgt også at balancere det ud med ting, jeg har mere styr på og kontrol over såsom min ‘process’, eller hvad du vil kalde en mere intrinsisk motivatorere. For det handler jo ikke kun om destinationen/fisse/resultatet, men også om rejsen dertil, tingene du oplever, engagementet, udviklingen, nysgerrigheden. Om at finde interesse i, samt nyde, processen og indsatsen i sig selv (prøv at læs Pirsing’s bog ZAMM, som jffffi anbefalede i den anden tråd for dette), altså, alene fordi du finder det interessant eller sjovt. Hvis du tager Marslow/Herzberg så er det netop denne her ovenbygning (det intrinsiske aspekt ovenpå nu opfyldte det nu opfyldte ekstrinsiske), som gør dig glad og fulfilled midt i det hele.

Så medmindre du er en outliner, kan du ikke dvæle i ekstrinsisk motivation/fokus, du bliver nødt til at balancere det eller udbygge det, for ikke at brænde ud og blive rastløs. På den ene side vil du være direkte og bevidst omkring dine handlinger - have et klart ‘intent’ - , men samtidig må du også bare have en indstilling om at have det sjovt, stoppe op og nyde tingene uanset hvad - ‘freedom from outcome’. Have det sjovt og se, hvad der er muligt, trolle rundt og fokusere på det positive, let the chip fall where they may. Jeg ved, at RSDTyler har en del videoer, hvor han snakker en del om ‘fun’ self amusement’ process-orientation’ ‘being a hard closer while hot being needt at all’ , plus at han også nævner ‘mastery’ samt ‘Flow’ af Csikszentmihalyi, som også direkte relatere sig til det intrinsiske fokus mere end bare resultater.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Re: ''Skal ha pigen''-mindset'

Indlægaf chrisjv » tors 26. maj 2016 04:27

Jeg har lært noget meget simpelt ved gamet, vil du virkelig ha noget får du det os. Det er så simpelt.

Jeg kan se en pige ud af vinduet, tænke hende vil jeg kneppe, 60 dage senere møder jeg hende "for første gang" og knepper hende. Når det sker mere end 1 gang, er du nød til at stille spørgsmål til hele gamet.

Derfor jeg altid har sagt seduction starter ved DIG.
We're all gonna make it brah
Brugeravatar
chrisjv
Witch King of Angmar

Geografisk sted: I'm not your teacher, excuse me..

Tilbage til Innergame