The Circle of PUA-life

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Re: The Circle of PUA-life

Indlægaf Desire » ons 25. maj 2016 09:02

Var der ikke nogle kloge hoveder der engang sagde, at man skal lære at elske andre for deres fejl? Tanken om at finde den 'perfekte' er i sig selv afsporet.
"You miss 100% of the shots you don't take" - Wayne Gretzky
Brugeravatar
Desire
T1000

Geografisk sted: København

Indlægaf Tommy F » fre 27. maj 2016 23:10

Qbitz skrev:Du mangler den sidste del.
Hvor du har svært ved at find en kone / mand da du har så meget styr på dig selv, at det er svært at finde en som kan matche det.
Du ved at du kan tage ud og finde en at være sammen med, men ingen er gode nok, da de ikke hviler i sig selv eller har samme indsigt som dig selv

Det er dér du er eller hvad ? :D
Tommy F
Seargeant O'Hara

Indlægaf Qbitz » fre 27. maj 2016 23:54

Tommy F skrev:
Qbitz skrev:Du mangler den sidste del.
Hvor du har svært ved at find en kone / mand da du har så meget styr på dig selv, at det er svært at finde en som kan matche det.
Du ved at du kan tage ud og finde en at være sammen med, men ingen er gode nok, da de ikke hviler i sig selv eller har samme indsigt som dig selv

Det er dér du er eller hvad ? :D

Overhovedet ikke
"Try not. Do or do not. There is no try" -Yoda
Brugeravatar
Qbitz
Konge af Burma

Indlægaf Kami » lør 28. maj 2016 12:23

Det er der, alle os gamle fuckers sidder fast.

Der var ingen der fortalte os, da vi begyndte vores selvudviklingsrejse, at en negativ bivirkning ved at blive awesome, er at alle andre ikke også bliver det. Who would have thought. :D
Kami

Indlægaf Kaizer » lør 28. maj 2016 15:26

Min udvikling:

Fase 1 (ca mit 0.-20. år) = Inkompetent i forhold til både inner og outergame, med en del neediness rationaliseret som kærlighed, og total-isoleret, passiv, tilværelse i forhold til kvinder generelt. Jeg forelsker mig i kvinder, jeg ikke har omgang med, end ikke har snakket med. Jeg er i det, som Thoreau ville karakterisere som ‘quiet desperation’. Kender til game de sidste af disse år, men har ikke for alvor ‘taget springet’/‘givet slip’ endnu. Stadig ide om, at verden er på en bestemt måde, og jeg nok skal møde en kvinde, som kan lide mig, som jeg er (disney/fairytale/onetis). Reelt set er jeg totalt magtesløs, har ingen ide om, hvad jeg skal gøre ved det, om jeg kan gøre noget ved det, ect.

Fase 2 (ca. mit 20. år- ) = Doing. Mere kompetent i forhold til outergame mechanismer, da jeg har skiftet fra passiv over til mere aktiv ‘ taget springet ‘ , dog uden at mit indre helt er fulgt med. Jeg er gået fra ‘quiet desperation’ til ‘turmoil’: Identitet, overbevisninger, følelser, ect. er i process og under massivt bombardement/traume. Som at træne en muskel. Begynder at se verden som den reelt er bag det store sorte tæppe vs. hvad man bliver fortalt og selv har gået og troet. Tingene begynder at virker, og jeg ser, at det er muligt. Og Ja, jeg møder kvinder nu flirts,forhold, men kommer stadig fra a place of scarcity, så det er ikke vedvarende. Meget af dette skyldes de første årtier af mit liv, ting jeg selv har været skyldt i, ting der er sket for mig. I forhold til den her 'Fase 2', relatere jeg meget til, hvad Tyler skriver her: http://www.rsdnation.com/node/613705 , både hvad angår forhold, livet og business.

<- - - skifter stadig mellem fase 2 og 3 - - - >

Fase 3 (ca. mit 25. år- ) = Being. Mere kompetent i forhold til både outergame og innergame, pga jeg kommer fra et bedre sted. Fra ‘fase 1’ -> ‘fase 2’ blev jeg hærdet af nødvendighed og måtte tillægge mig en front for ikke at blive såret i min hustle. Men det er jeg nu - i hvert fald i gode øjeblikke - i stand til at give mere slip på, være mig og finde tilbage til følelser, jeg havde lagt på hylden, hvilket muliggør mere rigtige og vedvarende connections. Se hvad Julien snakker om her https://www.youtube.com/watch?v=_XzbzAt6Tpk . Jeg ikke bare kan møde kvinder, jeg har det også sjovt med at møde kvinder, og med forhold/kærester kommer jeg fra ‘a place of selective criteria and screening’ i stedet for ‘neediness’ , pga jeg har set og oplevet så meget, været sammen med 100+ kvinder.

Omvendt tvivler jeg, som det også er antydet, på, at jeg nogensinde vil forblive oppe i Fase 3 uden periodisk oscillering/recidiv, men qua hvor jeg kommer fra, har jeg det fint med det, og tager intet for gode, knokler hårdt og går tingene med en vis ydmyghed. Det er en del af det, og jeg husker, hvor jeg kommer fra. For uden at lyde arrogant, så har jeg aldrig oplevet nogle andre gamere som er startet, hvor jeg er startet og derfra taget et tilsvarende stort skridt som mig. Har kun oplevet folk omkring mig give op på vejen, den ene efter den anden. Eller at de hurtigere har været succesfulde qua at have bedre kort på hånden fra start.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Kami » lør 28. maj 2016 22:39

Værre kort på hånden? Det må være mig. Få ting slår rollespillende, overvægtig, Warhammerfigurmalende, Magic- og Pokemonkort samlende, Tolkien og Warhammer 40k lore udenadsterpende, trashpunker-ej-badende, blokfløjte- og klarinet jazzspillende, terningekastende, socialt ukalibreret og nørdgryntende, generte og ej snakkende, Står Trek tilbedende, og Harry Potter lignende Kami anno start 00'erne.

Men så igen: Det er heller ikke svært at avancere derfra. Må snart smide fatty-pics på Facebook igen. Jeg tror, mange sætter pris på dem.
Kami

Foregående

Tilbage til Innergame