Forskellen på non-reactive og ligeglad

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Forskellen på non-reactive og ligeglad

Indlægaf snake » søn 12. feb 2012 17:57

Jeg har for nyligt oplevet, at kvinder har svinet mig til fordi jeg er så ligeglad. Forundret, som jeg altid er, tænkte jeg lidt over det.

Hvor går grænsen mellem at være cool og non reactive, til rent faktisk at være ligeglad?

Vær non-reactive og de kommer tættere på, vær ligeglad og de skrider. Er det fordi de føler opførslen er nedladende?
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Re: Forskellen på non-reactive og ligeglad

Indlægaf Baddi » man 13. feb 2012 01:23

Jeg vil sige, at man er ligeglad, når man tænker at det ville være det samme om en person var der eller ej, således at folk omkring dig enten ikke føler sig værdsat, og bliver sure over at de ingen respons får på noget som helst. :D

Non-reactive er derimod når man kun er ligeglad med de dårlige ting. Dette skal ikke forstås, som at man ignorerer folk, eller er ligeglade med dem, når de laver dårlige ting (siger dumme ting, er nogle bitches ect.), da det at ignorere folk også er en reaktion. Som jeg har forstået det, skal non-reactiveness forstås som, at man enten siger en kort og fattet ting, når en kvinde bliver bitchy, så man afværger det, eller blot lader som om, at den dumme kommentar aldrig fandt sted, og fortsætter med det man var i gang med at snakke om :)

Der er en fyr kaldet Mateo, som virkelig har styr på sit shit, som har lavet en række lydfiler og videoer (ham, som snakker + powerpoint præsentation), hvor han blandt andet i en af dem snakker om unreaktiveness, hvor han kommer med dette eksempel:
*snakke snakke snakke*
HB afbryder eller siger ude af context: "Hey, <fyrs navn>, dine sko er grimme"
<fyr> i et helt afslappet eller seriøst toneleje (i modsætning til når man snakker om noget virkelig fedt) : "Ja" "Men... *det som der blev snakket om til at starte med*" :mrgreen: Det at man ikke reagerer på en hån/fornærmelse er hele fundamentet i unreactiveness, og for alt i verden, undgå en diskussion. Diskussioner sutter, når man vil give et positivt indtryk af en selv :D

Mateos lydfiler står vidst stadigvæk til kun 2-300 kroner, og det er guld han kommer med dér, så det kan helt klart anbefales, da han stort set fokuserer på inner game :D

Godt humør herfra! :mrgreen:
Baddi
Bølle Bob

Geografisk sted: Midtfyn

Indlægaf snake » man 13. feb 2012 01:36

Jeg er bekendt med Mateos lydfiler, og har bl.a. hørt den du omtaler.

Det må være fordi de ikke føler sig værdsat så.

At være ligelad med folk er for mig nærmere autopiloten, og ser heller ikke "at være ligeglad" i samme kategori som "at ignorere".
Du har ret, det at ignorere nogen er en reaktion, og en negativ en af slagsen.

Det er nok at jeg reagerer på meget lidt, positivt såvel som negativt, som har pisset dem af :)
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Indlægaf Fætter Stream » man 13. feb 2012 01:57

Har du nogen konkrete eksempler?

Muligvis er du ovre i at bryde en af Mysterys hellige regler, nemlig at du får et IOI og returnerer med et IOD. Det pisser folk af - lissom hvis du sender en venlig email til en og får et surt svar igen.

Hvis piger kommer med noget drillende, f.eks. kalder dig bøsse eller sådan noget, så skal man ikke "reagere" dvs tage det som om hun vil fornærme dig eller genere dig. Du skal bare tage det som hvis det var et sødt barn der drillede dig. Standardreaktion er f.eks. at tage kvinden "ja jeg er mega bøsse, elsker at få den i røven" og den slags. Eller bare kilde dem.

Man kan sige non-reactive betyder at man ikke reagerer på det "negative" i det den anden siger, det er jo en fornærmelse taget strengt logisk, men man skal jo ikke tage det på den måde. Så men reagerer posisivt.

Fuck det lyder indviklet men det er ret enkelt. De vil gerne lege med dig. Hun smider en snebold. Du skal ikke blive sur eller ignorere hende, men smide en ordentlig en tilbage.

Egl handler det vel om at blive mindre usikker og få bedre selvværd, man kan jo ikke gå og huske på de regler hele tiden.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf snake » man 13. feb 2012 02:02

Det sker oftest ved damer jeg havlt har scoret, op til da er der ingen issues. Når jeg ved den er hjemme er det bare kedeligt :p
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Indlægaf Fætter Stream » man 13. feb 2012 02:13

Så er det måske fordi du ikke slår over og begynder at vise dem du godt kan lide dem. Det vil de have man gør efter man har knaldet, det er lissom reglerne skifter. Før vil de have man er lidt ligeglad, for ellers risikerer de at få en desperat needy en. Bagefter er det modsat, ellers risikerer de de har investeret deres precious livmoder på en fyr der måske bare skrider.

Du kan prøve at slå over og blive rigtigt sød (på en non-needy måde) efter sex for at se hvad der sker. Det er lidt ligemeget anyway hvis du ikke vil mere med dem jo :)
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Tilbage til Innergame