The Inner-Game of us challenge march 2012

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

The Inner-Game of us challenge march 2012

Indlægaf JohnnyG » ons 29. feb 2012 00:08

Så er det nu drenge! Nu får i muligheden for at forbedre jeres game! Slut med hele tiden at udskyde at tage i byen, fordi nu tvinger vi jer! Er i klar til at tage jeres game til det næste niveau? Så er det nu i skal slå til! En ven og jeg har startet et project kaldet "The Inner-Game of us challenge march 2012" som går ud på at vi har lavet et program og nogle regler som i skal følge hvor i skal ud i field og åbne nogle sets!

I skal ud 3-4 om ugen og åbne 8-12 sets hver gang. Derefter skriver i en field rapport om det hvor vi og alle de andre der deltager kan evaluere og hjælpe jer med det i gjorde forkert sådan at næste gang i går ud bliver det med større chance for succes!

Når måneden er overstået vil der blivet udnævnt en vinder som vil få tildelt en præmie. Kan godt afsløre nu at præmien er en bootcamp optagelse fra Neil Strauss hvor han underviser 5 mænd og tager dem fra geek til PUA. Den består af 6 dvd'er som alle varer over en time. Der er bare teori, materiale og infield.

Hvis i ønsker at deltage bedes i sende en besked til mig og i vil få tildelt opgavebeskrivelsen samt et link til hvor field rapports skal indskrives :-)

Ser frem til at dele mine FR's med jer drenge!
Im the jugganaut BITCH!
JohnnyG
MacDaddy

Tilbage til Innergame