Facing AA with hot Girls

Mindsets, ego, målsætninger, one-itis

Facing AA with hot Girls

Indlægaf Seeb » tirs 13. mar 2012 00:21

Hey Ya all.

Har lately haft nogle issues med AA med de lækre og dejlige piger. Det virker virkelig træls da jeg ikke ser noget problem i at åbne 7'ere da jeg næsten aldrig vil blive afvist, men når det gælder de rigtige damer, tør jeg ikke ret tit.

Vil i forvejen gerne flytte mit game op på et højere niveau, men det kræver også jeg IKKE sætter 9-10'ere op på den pedistal som jeg nogle gange kommer til.

Nogle der har oplevet det samme?

Kunne godt bruge noget materiale der kunne hjælpe mig med at overkomme denne "fear" selvom jeg udemærket godt ved at man bare skal skubbes ud i det :D ..

// Seb.
"Those who push themselves, and are willing to face pain, exhuastion, humliation, rejection-or worse, are the ones who become champions. Neil Strauss
Brugeravatar
Seeb
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: Jylland

Re: Facing AA with hot Girls

Indlægaf Dj John » tirs 13. mar 2012 02:27

Har du overvejet:
- 3-second rule
- Vædemål med vennerne.

Det er hvad jeg gør ude i byen for at overkomme min frygt. Alt for meget materiale om at overkomme AA forvirrer mig bare.
Du vil blive udsat for social pressure hvis du bare springer ud i det og din comfortzone vil for alvor udvikle sig.

Hvad er det værste der kan ske?

-Dj John
Brugeravatar
Dj John
Gummi Tarzan

Indlægaf Kino » fre 30. mar 2012 20:21

Det du gør, når du har det fint med at åbne 7'ere men ikke tør med de hotte piger, er ego-beskyttelse. Du har nu fået en opfattelse af dig selv som en gut der kan få pigerne til at grine og score ret nemt. Fordi du har skabt dig denne identitet og er begyndt at indentificere dig med den, går hjernen ind og prøver at beskytte denne nye identitet. Det gør den ved at give AA, når du er i situationen hvor denne identitet kan blive udfordret.

Jeg fik mig selv en identitet, som ham den lækre. Så det jeg begyndte at gøre var, at kigge på alle piger når jeg gik på gaden og se om de tjekkede mig ud, hvis de så ikke tjekkede mig ud fik jeg nedtur på fordi det ikke bekræftede min identitet - ikke ligefrem sundt for hjernen. Mit bedste råd vil derfor klart være, at forkaste den identitet du er ved at skabe for dig selv.
Du er bare en fyr. Alt hvad andre kan, kan du lære - og alt hvad du kan, kan andre lære. Du er ikke sejere end de andre gutter fordi du kan snakke med piger/spille forbold/gå på hænder. Det er bare en færdighed du har, og andre ville kunne det samme som dig, hvis de havde gennemgået og studeret de samme ting som dig.

Mennesker har det med at sammenligne sig med andre mennesker. Man skal ikke være 'god', man skal helst være 'bedre' eller 'bedst'. Prøv at undlade at sammenligne dig med andre og fokusér på dit eget. Hvis du gerne vil være god til at møde damer, er det FULDSTÆNDIGT ligemeget om du er bedre eller dårligere end din ven, så skal dit fokus være på at blive god og ikke hvor gode andre er.

http://www.youtube.com/watch?v=wo-wkv8gW6k

Altså, "Du er ikke hvor mange blik du får fra piger, du er ikke de reaktioner dine jokes fremprovokerer og du er ikke hvor pimp dine venner synes du er. Du er bare en fyr "

Der findes ikke 100% succesrate - ingen boller alle piger de siger hej til. Bare chil, vær ærlig og nyd hende du taler med. Don't be scared, it's only pussy ;)
Kino
Seargeant O'Hara

Indlægaf snake » tirs 17. apr 2012 13:54

Få netbank på din telefon og sæt en overførsel i udbakken med hele din næste løn/su/whatever. Giv telefonen til dine venner, hvis du ikke approacher overføres pengene til dem. Tada :)

Lad være med at tænke på konsekvensen af en afvisning, for din identitet og derved dit ego er grundlagt i dine bedrifter. Egoet ved, at den kan x,y og z, og at den har gjort det før. Skulle det ske at fejle, som det sker for os alle, vil egoet automatisk skabe uro, nervøsitet og i sidste ende en tilstand af mild depression. Alt sammen fordi du (og jeg såvel som alle andre) identificerer dig for meget med din fortid, men vigtigst og farligst af alt: med en hypotetisk fremtid.

Du har ingen kontrol over fremtiden, og det skal du bare huske. Som Kino siger, så er du en fyr med nogle kompetencer, som de fleste kan lære. Når du ser en pige du gerne vil approache, træk vejret dybt og tænk på NU. Hvilke sanseindtryk har du nu, hvad er der omkring dig af lyde/billeder? Fokuser fuldstændig på det øjeblik, og gå så hen til hende. Ved at presse din hjerne til at tænke på øjeblikket, glemmer den frygten.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Kami » tirs 25. feb 2014 02:05

Overvej hendes shit-face. Hvordan ser hun ud, når hun lægger en ordentlig dej? Sgu nok ikke som en 10'er. Tanken er mega grineren og det er også en god åbner: "Jeg kom til at tænke på, om du også er lige så lækker når du skider?" og så buste hende på at være sart, når hun er sart.

Da jeg skulle på date med min nu-kæreste, kunne jeg ikke rigtig føre en samtale med ham, fordi han var meget pæn. Men så kom jeg i tanke om en britisk veninde jeg har, som havde stalket hans billeder på Facebook og filosoferet over, hvordan hans cum-face var. Jeg havde lidt et forklaringsproblem, da jeg begyndte spontant at grine på daten efter at have været meget stille, men derefter kunne jeg jo kun se ham som den helt almindelige, omend pæne, mand han er. En mand, der har et cum-face og sikkert ikke er vildt lækker når han skider - så ingen grund til piedestaler. ;)
Kami

Indlægaf Cheriot » tirs 25. feb 2014 09:22

Kamikee skrev:Overvej hendes shit-face. Hvordan ser hun ud, når hun lægger en ordentlig dej? Sgu nok ikke som en 10'er. Tanken er mega grineren og det er også en god åbner: "Jeg kom til at tænke på, om du også er lige så lækker når du skider?" og så buste hende på at være sart, når hun er sart.

Da jeg skulle på date med min nu-kæreste, kunne jeg ikke rigtig føre en samtale med ham, fordi han var meget pæn. Men så kom jeg i tanke om en britisk veninde jeg har, som havde stalket hans billeder på Facebook og filosoferet over, hvordan hans cum-face var. Jeg havde lidt et forklaringsproblem, da jeg begyndte spontant at grine på daten efter at have været meget stille, men derefter kunne jeg jo kun se ham som den helt almindelige, omend pæne, mand han er. En mand, der har et cum-face og sikkert ikke er vildt lækker når han skider - så ingen grund til piedestaler. ;)

Haha, hvor godt! :mrgreen:
Jeg har faktisk også altid brugt den der med at forestille mig vedkommendes shit-face overfor censorer til mundtlige eksamener, hvis jeg har været lige lovligt nervøs. Works like a charm..
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Kami » tors 27. feb 2014 23:18

Cheriot skrev:
Haha, hvor godt! :mrgreen:
Jeg har faktisk også altid brugt den der med at forestille mig vedkommendes shit-face overfor censorer til mundtlige eksamener, hvis jeg har været lige lovligt nervøs. Works like a charm..

Det gør jeg også!! Altså til eksamen. :D

Til trådstarteren:

For at forklare mere uddybende, handler det jo bare om at gøre folk mere menneskelige. Selv de guddommeligt smukke, sjove og seje får bumser midt på næsen, ser sære ud når de skider eller laver et fjæs når de kommer. De får også kløe i røven og har hemmelige laster som f.eks. at spise en hel pakke Snøfler mens de ser Buffy Vampire Slayer hele søndagen.

Hvis man først indser ovenstående, så mister man al AA. Uanset om man står over for en kendt model eller statsministeren.

Folk har ingen overordnet værdi i sig selv - de har den værdi, vi tilegner dem. Det giver os også magten til at pille dem lidt ned i vores eget hoved, så vi er i stand til at snakke med dem.

Folk, som er nederen og har små pikke, piller dem ned IRL. Det kaldes negging. Men hvis man føler, at man har brug for at jorde andre en anelse, for at være på niveau med dem, så har man jo ret lave tanker om sig selv. Det bør man arbejde med, så man kan nøjes med at gøre folk menneskelige oppe i hovedet - fremfor at forsøge at trække dem nedad, fordi man har komplekser.

Smukke piger har haft lige så mange op- og nedture i deres liv som alle andre. Så det er bare nederen at vade på dem.
Kami

Tilbage til Innergame