Gode ideer til breve for at åbne samtaler?

Scoring med elektronisk grej

Gode ideer til breve for at åbne samtaler?

Indlægaf thomas92 » søn 29. apr 2012 18:45

Hej,

Så jeg har fået lavet en god og sjov profil, men håber at der er nogen der kan komme med et bedre bud på et åbnende spørgsmål end det, som Chimpansen bruger. Medmindre man har en eller anden fantastisk sjov historie omkring appelsiner virker det lidt som en mærkelig ting at spørge om de godt kan lide appelsiner... Eller er det bare mig?

Hvad har i gode erfaringer med?
thomas92
Gummi Tarzan

Re: Gode ideer til breve for at åbne samtaler?

Indlægaf salsa fever » ons 2. maj 2012 00:53

Jeg tror ideen bag det med appelsiner er bare at stille et spørgsmål så de har noget at svare tilbage på.

Det vil sige du kan sådan set stille et hvilket som helst spørgsmål.

Ideen er at det kan få dem til at svare tilbage fordi de vil svare på det..og så bliver de hooked.
salsa fever
Nyklækket

Indlægaf Fsharp » ons 2. maj 2012 01:12

Jeg har nogle gange brugt "Hvis du var en XXX, hvad ville du så være?"-type spørgsmål, f.eks. "Hvis du var en sko, hvilken sko var du så? Personligt ville jeg nok være en sneaker: Praktisk men også til pæn brug - og med velcrolukning."

Jeg foreslår lidt mere åbne spørgsmål end blot "Kan du li' appelsiner? Ja/Nej".
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Phrase » tors 7. jun 2012 00:19

Jeg skrev til en pige en besked, hvor dette spørgsmål afsluttede min besked: "Hvad er din livret?". Hun svarede ikke særlig lang tid efter og vi har nu skrevet et par breve sammen.
Phrase
Fætter kanin

Indlægaf Fjord » man 11. jun 2012 14:24

Min favorit er at spørge om de er til Te eller Kaffe. Det kan alle relatere til, og man får en hel masse at vide ud over bare svaret.
Som regel vil de nemlig gerne retfærdiggøre deres svar. Som fx her

Hende
Hey :D Jeg tror jeg er mest til kaffe, fordi jeg er meget på farten og så'n. Men en god kop lakridste under dynen er heller ikke at kimse af!

Jeg har cuttet resten, da det ikke er relevant.
Jeg finder desuden at det er godt at skrive i hvert fald en 150 ord i en besked. Det viser at man er interesseret, uden at man har investeret for meget. Og så afslutte med et definitivt "Glæder mig til at høre fra dig//Nu jeg har vakt din interesse venter jeg på dit svar//Hyggeligt at skrive med dig". Så virker man afklaret. Nogle gange kan jeg også lide at sætte hendes navn ind i ovenstående sætninger, det får det til at virke som om at det ikke bare er et kædebrev (Selvom det sagtens kan være det alligevel)

// Fjord
Fjord
Happy Meal

Indlægaf thomas92 » ons 20. jun 2012 20:47

Jeg tror fandme jeg er ved at falde af på den. Altså, jeg får en god del svar, hvilket vel vil sige min profil er ret ok, og så går der en 5-10 beskeder frem og tilbage hvorefter det lidt dør. Hvor mange beskeder bruger i normalt inden i foreslår at mødes? Spørger i hurtigt om deres navn for at tage den over facebook istedet eller bruger i skype? Jeg bruger hot.dk til at finde dem, men jeg har en skide dårlig lukke rate. Så er jeg kræsen oven i, så jeg vil helst finde en, der ikke er tabt bag en vogn
thomas92
Gummi Tarzan

Indlægaf Fsharp » ons 20. jun 2012 20:53

Jeg presser altid på for at mødes så hrutigt som muligt. Foreslå at mødes når I har skrevet 3-4 beskeder frem og tilbage som har reelt indhold og ikke bare 'ja, det er fedt', 'Nej, kan bedre li' Justin Bieber', mm. Hvis hun svarer med lidt længere beskeder er det også at tage som en IOI idet hun så har lyst til at investere i 'samtalen' og dermed sikkert også gerne vil mødes.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf thomas92 » tors 21. jun 2012 00:13

Ok og det har du god succes med? Har umiddelbart tænkt at 7-14 dage var det optimalt at tale sammen inden jeg foreslog det, hvilket svarer til en 30-50 beskeder. Læste idag en pige, der nemlig skrev, at hun sagde helt fra, hvis ideen om at mødes kom på bordet for tidligt.
thomas92
Gummi Tarzan

Indlægaf Fjord » tors 21. jun 2012 10:59

Har testet lidt rundt med det. Kun ca. 1 ud af 17 tager det positivt at man spørger om møde tidligt i samtalen
Fjord
Happy Meal

Indlægaf kristian_ » tors 21. jun 2012 11:58

Jeg har selv net datet lidt og videre til sms game. Det er et helvede!

1. Prøv at få en aftale i hus hurtigts muligt, nogle gange møder man dem der bare er klar på noget pik! og de gider altså ikke skrive sms'er i 14 dage før du kan tage dig sammen til at få en aftale i hus. Disse typer kræver dog du ser godt ud på dine billeder og er pumpet! (min vens taktik da han var pumpet og han fik mere ud af det end jeg gjorde, selom han ikke kunne finde ud af at skrive med dem, og ja det var blanke piger, men de så godt ud!)

Er det ikke tilfældet havde jeg succes med at få deres numre på denne måde. Dog endte det ikke med mange knald, da mange af dem snød med billeder, mange var lidt generte for at mødes, mange var for unge, mange var røv kedelige, osv.....

1. De fleste piger ved ikke hvad de laver der inde og ville bare gerne skrive med søde og spændende fyre. Men de bliver bombaderet med beskeder! Så du skal være noget særligt, som champansen var inde på i hans guide. Jeg brugte et standard brev hvor jeg lige skrev et eller andet og sluttede af med "har du prøvet at ridde på en elephant før?". Den besked gav pote i næsten alle tilfælde og det fede ved den var at jeg rent faktisk selv havde prøvet det i thailand. Men det var langt fra alle jeg fik sagt det til, da mange af pigerne begyndte at køre videre på den med elephanten på en sjov og anden måde end jeg lige hvade regnet med. Men der kom gang i skriveriet.

2. Kør omkring maks 10-15 beskeder og derefter få hendes FB + tlf nummer. Du skal være spændende og anderledes i dine beskeder og ikke komme ind på emnet "sex" selvom det for sjov, da rigtige mange bare dømmer dig som en beskidt liderkarl der kun går efter hendes hul og slutter samtalen der!

3. FB tjekker du med det samme og sikre dig billederne af hende er iorden, alderen er iorden og den slags. Hvis de er det, køre du videre over sms og alt efter typen sætter du en date op når det passer ind.
kristian_
Happy Meal

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame