Fra SMS til den INTERESSANTE date

Scoring med elektronisk grej

Fra SMS til den INTERESSANTE date

Indlægaf Black Beret » lør 12. maj 2012 17:57

Hey professorer! I need som help :)

Jeg har været en tur i kongens have med nogle gutter hvor vi hyggede og spillede bold. En sød og flot pige spurgte om hun måtte være med og self måtte hun det. Vi spillede og havde det sjovt og da vi sluttede og gik over til hvert vores tæppe kom hun over til mig for at snakke og jeg sagde hun kunne hente sit grej og kommer over og ligge ved siden af mig. Vi snakkede og flirtede lidt og sluttede af med at jeg fik hendes nummer.
Nu skriver jeg med hende og vil gerne se hende igen, men synes måske bare det er lidt for kedeligt at tage på café osv. Har i nogle idéer til hvad der vil overraske hende og sparke benene væk under hende, så det ikke bliver så kedeligt og klassisk? Jeg har ingen problemer med at snakke med piger jeg møder i byen men har ingen erfaring inden for at tage på date, så hvis i generelt bare har nogle fede råd til hvordan jeg skal gribe den an og hvad jeg skal finde på??

På forhånd tak, Black Beret
Black Beret
Nyklækket

Re: Fra SMS til den INTERESSANTE date

Indlægaf Fætter Stream » lør 12. maj 2012 18:01

Experimentarium er fint, der er en masse ting man kan lege med. Og kroge at snave i.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf snake » søn 13. maj 2012 14:55

Stream skrev:Experimentarium er fint, der er en masse ting man kan lege med. Og kroge at snave i.

Nice forslag.

Tag hende i tivoli eller sådan noget, der er masser af mulighed for at snakke sammen.
Hellere leve med min højre hånd, end dø uden selvrespekt - undertegnede, 2012
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Void » fre 18. maj 2012 02:54

Cafe er perfekt, hvor i to kan lave rapport og få forvekslet nogle historier, hvorefter i tager en gåtur ved kongens have. Husk at bounce rundt, så i er ikke i et sted hele daten.
Ja tivoli og sådan noget kan være meget sjovt, men så skal du bagefter tage på cafe, hvor i kan få lavet rapport.
Restauranter og andre romantiske ting er absolut no-go.
Det er ihvertfald mine observationer.

- Void
Void
Seargeant O'Hara

Indlægaf snake » fre 18. maj 2012 09:53

Jeg fatter ikke helt "hadet" restauranter får. For mig er det personligt lidt det samme som cafe, i hvert fald økonomisk (kan være stemningsmæssigt), så what's the big deal? Er det bare fordi det er forbundet med romantik eller er det fordi det er så pokkers dyrt, at det medvirker til at det bliver en stor investering fra fyrens side?
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Indlægaf Void » fre 18. maj 2012 20:00

Jeg forstår dig udmærket godt Snake, nu er jeg ikke en person som dater meget, men jeg syntes mine succes rate er højere på ikke-romantiske steder. Det samme siger eksperterne.

Følgende tekst er taget ud fra John Alexander's How To be a Alpha Male. (mega god ebook. Kan stærkt anbefale den.

Take her to a place that's not traditionally associated with "romance."
By that I mean, don't take her to a fancy dinner or do anything else that she associates with a "date." If you do, that puts her into the same "make him wait" mindset that she adopted with the last 100 guys who bought her a nice dinner.
Instead meet her somewhere informal, like a coffee shop or some cheap diner for lunch. Don't make a big deal out of who pays for what, because again, the last 100 guys she dated paid for her meal because, as was blatantly obvious to her, they were hoping to get laid.

- Void
Void
Seargeant O'Hara

Indlægaf snake » lør 19. maj 2012 01:02

Jeg kender godt teorien bag, synes bare det er skod at man ikke kan få et ordentligt måltid :p
Brugeravatar
snake
Happy Meal

Indlægaf Kaizen » lør 19. maj 2012 20:25

Problemet med både tivoli og experimentariet er at det er smadder dyrt at komme ind.

Og at det ligger lidt i kortene at den der inviterer også er den der betaler...

Men hvis det virkelig ikke er en big deal for jer økonomisk at invitere tre random piger på restaurant om ugen, så by all means...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf BreakTheIce » man 4. jun 2012 06:19

Hey der.

Jeg havde selv en fra nettet, jeg skulle mødes med for noget tid siden. (Det var ingen succes)

Jeg havde selv, tivoli og experimentarium med i overvejelserne. Problemet med disse steder, var jeg anså dem for værende for formelle.

Da det jo egentlig ikke var en date, men mere bare et møde, ville jeg ikke sende signalet om at jeg bruger mange penge på dig.. Samtidig skulle hun heller ikke tro jeg kun var ude efter en ting. :)

Så jeg endte faktisk med at hente hende på hovedbanegården, uden at have lagt en plan! DUMT..
Vi kørte lidt rundt, før jeg så fandt en café på Østerbro. Det var super kedeligt.. Det virkede som en jobsamtale.
Det kunne selvfølgelig også være gået den anden vej, men jeg mener nu bare café er for risky allerede efter det første møde.. Det skal man nok vente med til anden eller tredje gang. Jeg vil mene man skal gå rundt og kigge på noget første gang man ses. F.eks en tur ned ad strøget, hvor man grine af de fjollede gøglere og hvad der ellers er der.

Når jeg ser tilbage på det, tror jeg egentlig bare hende tøsen der, ville med mig hjem og knalde. Vi havde kun skrevet sammen 2 dage på nettet, inden vi mødtes, og det var vitterligt ikke meget vi havde skrevet sammen. Også derfor jeg havde svært ved at bestemme mig for hvad vi skulle lave, kendte hende ikke som type!

Så min hjælp går på: Ha' en plan. drop caféen og ting der virker "bindende" og med det mener jeg, med ting der koster mere en 100 kr. i alt.. Jeg havde helt med nettobådene sidste år.. Det var dog først på det andet eller tredje møde jeg tog hende med der til, da det godt kan virke for romantisk. :)
BreakTheIce
Fætter kanin

Indlægaf Boy Toy » fre 8. jun 2012 14:24

HEY! Vågn op. Hun åbnede dig, og er 100% klar på at mødes. Drop alle klichéerne, hæng ud med hende DERHJEMME. Du kan ikke ha sex med hende på en café, lissom!?!;)
Tjek min creepy hjemmeside hvor jeg har min dagbog og tips og tricks til at få et fedt liv:
http://ww.boytoystory.com
Boy Toy
Seargeant O'Hara

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame