Hvordan skal jeg komme videre fra den her?

Scoring med elektronisk grej

Hvordan skal jeg komme videre fra den her?

Indlægaf Phrase » tors 7. jun 2012 13:16

Jeg har skrevet med en pige, hvor vores samtale ente sådan her:

Phrase:Okay, så har jeg nok en ekstra! Lad os røve en bank, tage til maldiverne, spille håndbold og leve af sushi og softice! ;)
HB: JAAAAAAAA!

Hvordan kommer jeg lige videre fra denne her?
Phrase
Fætter kanin

Re: Hvordan skal jeg komme videre fra den her?

Indlægaf Fsharp » tors 7. jun 2012 13:35

Hvad med at lave lidt rollespil hvor I planlægger røveriet?

PUA: Vil du køre flugtbilen eller holde skyderen?

Dril hende med at hun sikkert er herredårlig til køre bil eller skyde.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Phrase » tors 7. jun 2012 14:15

Fsharp skrev:Hvad med at lave lidt rollespil hvor I planlægger røveriet?

PUA: Vil du køre flugtbilen eller holde skyderen?

Dril hende med at hun sikkert er herredårlig til køre bil eller skyde.

Okay mange tak!
Jeg skrev først om hun var til enkelt eller dobbeltdyne, hvor hun sagde enkelt og jeg så skrev, at så skulle man også ligge tættere sammen når men skulle ligge der inden under.
Men jeg prøver lige at få flettet noget rollespil med ind!
Phrase
Fætter kanin

Indlægaf Phrase » tors 7. jun 2012 23:57

Okay. Det gik fint med hende den første. Nu skrev jeg så med en, som jeg godt kunne tænke mig at mødes med også. Efter jeg havde spurgt hende om, hvor vi skulle stikke af til, hvis vi skulle det LIGE NU, skrev jeg "Har du en elefanthue?"
Hun svarer nu ikke og jeg ved ikke om hun synes jeg er weird eller jeg bare er kedelig eller what not. Det ville være kikset og skrive noget andet nu eller hvad?

EDIT: Jeg fik en besked fra hende jeg gerne ville mødes med: "Du er en freak" FML
Phrase
Fætter kanin

Indlægaf Leisure Pirate » fre 8. jun 2012 11:25

Ja, det er en ballancegang i mellem at være sjov/spændende og bare være mærkelig/freak. Når man hælder for meget "attraction-materiale" på så har det desværre den modsatte effekt fordi det er needy og valideringssøgende.
Brugeravatar
Leisure Pirate
Son of a gun

Indlægaf Phrase » lør 9. jun 2012 21:03

Leisure Pirate skrev:Ja, det er en ballancegang i mellem at være sjov/spændende og bare være mærkelig/freak. Når man hælder for meget "attraction-materiale" på så har det desværre den modsatte effekt fordi det er needy og valideringssøgende.

Det er det helt sikkert! Jeg er helt ny i gamet, så jeg har slet ikke noget erfaring. Jeg prøver dog og læse mig til noget og er ved at se filmen "Flawless Natural"(Tager noter), dertil prøver jeg at få flettet noget mere "game" ind i hverdagen og prøver generelt på, at snakke mere med folk.
Jeg synes måske bare, at det er lidt svært at skrive noget til en pige så hun finder mig spændende og ikke for spørgende.
Phrase
Fætter kanin

Indlægaf thomas92 » tors 21. jun 2012 15:42

Jeg har det lidt på samme måde med at få dem mere engagerede i samtalen. Får ret mange svar, men jeg føler lidt at jeg får meget korte svar på meget åbne spørgsmål.. Er dog af den opfattelse, at det er skide ligegyldigt, hvad de synes om mig, så der er nogle af dem, der får den samme besked (eller en anden besked) med en måneds mellemrum, og jeg har fået flere samtaler ud af dem alligevel. Når man alligevel ikke kender dem kan det være ligegyldigt, hvad de synes om en. Jeg finder desværre denne tankegang nemmere at have over internettet og mit daygame er meget meget svagt.
thomas92
Gummi Tarzan

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame