Hvad kan jeg lige skrive videre her?

Scoring med elektronisk grej

Hvad kan jeg lige skrive videre her?

Indlægaf svil » tirs 21. aug 2012 13:05

Hey. Må jeg spørge om en ting, altså noget som virkelig kunne gøre min og måske, vis du er heldig, også andres hverdag lidt bedre?
svil
Private Johnson

Re: Hvad kan jeg lige skrive videre her?

Indlægaf Fsharp » tirs 21. aug 2012 13:12

Hvad er det helt præcis du spørger om? Giv gerne lidt flere detaljer...
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf svil » tirs 21. aug 2012 13:48

egentligt så er det fordi at hun har afvist mig, ved ikke at svare tilbage, da jeg skrev til hende for en uge siden.... Så tænkte jeg at jeg ville lave om på strategien, ved at spørge om lov til hendes mening om noget. Så hun har svaret "ja", men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal spørge om nu...
svil
Private Johnson

Indlægaf svil » tirs 21. aug 2012 13:53

Forøvrigt tænkte jeg på at skrive noget i stil med:
Mig: Bruger du tandtråd
Hende: ja, eller ja en gang imellem
Mig: Okey, gør du det før eller efter du har børstet tænder....
Men så blev jeg lidt usikker. nogle som har nogle ide'r?
svil
Private Johnson

Indlægaf Fsharp » tirs 21. aug 2012 14:24

Nu ved vi jo ikke rigtig hvad du skrev til hende for en uge siden.

Den med tandtråden ville jeg nok ikke bruge. Prøv at tænke lidt over hvad dit formål er - du vil vel lære hende lidt bedre at kende? Jeg ville selv skrive et brev som kommenterer og spørger ind til nogle ting i hendes profil. Skriver hun ikke et par ting om sig selvi sin profil?

Er du bekendt med Chimpansens guide, http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=17&t=835? Den har godt nok et par år på bagen, men er stadig god basisviden i forbindelse med online dating.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf svil » tirs 21. aug 2012 15:35

Det hele startede med at vi mødes på skanderborg festival, men vi har dog set hinanden før i tiden. I løbet af den uge gik det faktisk ret godt, lige indtil det punkt hvor jeg skulle kysse hende, da blev jeg nervøs og fik det aldrig gjord. Det skal så lige siges at jeg er ret ny inden for dette område, jeg fandt ud af det for nogle måneder siden, da jeg læste "The Game". Derefter skrev jeg til hende på facebook, men hun svarede ikke tilbage på nogle af beskederne. Derfor ventede jeg til jeg fik en ny chance. Den chance fik jeg her for to dage siden, da hun kom gående forbi min skole. Jeg sagde: "Hej hvordan går det". Og vi fik en god øjenkontakt osv.... aftenen efter skrev jeg så overstående, hvor hun så skrev "ja" til det.
svil
Private Johnson

Indlægaf svil » tirs 21. aug 2012 15:37

Og forøvrigt, vil jeg da lige kigge Chimpansens guiden igennem.
svil
Private Johnson

Indlægaf Fsharp » tirs 21. aug 2012 21:16

Ok. Jeg troede det var en du havde kontaktet via netdating eftersom posten lå i online dating forummet :D

Anyway. I har før mødtes, så jeg tror vejen frem er at få aftalt et møde med hende igen. Der er ikke nogen 'magisk' pick up line du kan sige eller skrive til hende og så regne med at hun hopper på krogen.

Har I noget I er fælles om som I kan mødes og snakke om?
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Indlægaf Fætter Stream » ons 22. aug 2012 01:47

Mit råd er, lav nogen fake profiler på flere dating sites og skriv løs som en gal men en masse piger - mindst 20, gerne mange flere. For at få en ide og hvad der virker osv. Du lærer 20 gange så hurtigt af at bage på 20 piger som på en, og du kan bruge de samme beskeder på en masse, og se hvad de svarer.

For at kickstarte den kan du finde billeder af en lækker fyr.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf jensmadsen2013 » man 23. sep 2013 11:45

Skal du ikke bare være ærlig? Og hvis kærligheden er der så skal det hele nok løse sig selv.
jensmadsen2013
Bølle Bob

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame