Facebook game, ansøg random tøser?

Scoring med elektronisk grej

Facebook game, ansøg random tøser?

Indlægaf GolfV » fre 23. nov 2012 11:35

Hej drenge

Da jeg bor i en mindre by og night game er begrænset, kunne jeg godt tænke mig lidt facebook game, som så kan ende med #close og flirt over mobilen..

Mine targets er tøser jeg har set før irl eller som jeg har fællesvenner med, men det er alle sammen piger jeg ikke har snakket med før.

I går sad jeg og kedede mig, og ansøgt omkring 20-30 tøser, som jeg synes så fin nok ud.
de forskellige udfald ser sådan ud:
1. de godkender.
2. de svarer ikke
3. de spørger om jeg kender dem?

så er mit spørgsmål, hvordan svarer man på de forskellige ting?
altså i tilfælde 2, er det ligegyldigt og det er hendes tab, men hvad med de andre?

Hvis de godkender, hvad gøre man så? skriver man en besked? lader det ligge eller? mine intentioner er, som sagt, at jeg vil have #close.

hvad så hvis de spørger om vi kender hinanden? har i den perfekte svar på hvem i er? altså i ved, noget interessant, der fanger deres opmærksomhed.

synes i det er bedre at prikke til pigerne frem for at ansøge? hvad taler for og imod? :)
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Re: Facebook game, ansøg random tøser?

Indlægaf Fsharp » fre 23. nov 2012 14:18

Facebook-puckup har været vendet et par gange før

Når jeg selv ansøger mere eller mindre bekendte piger på Facebook, så holder jeg altid tonen sjov, skør og lidt skæv. Man kan spørge om alt mulig underligt: 'Jeg kommer fra Gallup og er ved at undersøge unge kvinders brug af Facebook. Bruger du Facebook?' eller man kan komme med statements: 'Du ligner en pige som elskede action og rosiner!'

Prik/poke har i mine øjne ikke rigtig nogen effekt når man ikke rigtig kender pigen.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf GolfV » lør 24. nov 2012 15:21

Tak for svaret. super godt.

har nu læst de andre indlæg, men det jeg endnu ikke fik svare på er, skriver du til pigerne med det samme de har godkendt? eller venter du nogle dage og skriver et eller andet random til dem? :) her tænker jeg på hvis de ikke selv skriver.
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf Fsharp » lør 24. nov 2012 15:32

Jeg ville nok undgå at skrive sekundet efter at de har godkendt dig, men det kommer an på situationen.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf GolfV » lør 24. nov 2012 15:54

det har jeg også tænkt på. det virker alt for neddy.. :)

tak for svaret.
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf Kaizen » søn 25. nov 2012 21:05

Hmm jeg ville prøve at rykke næsten med det samme: Hvis hun er nysgerrig nok til at adde, er hun også nysgerrig nok til at svare... du kan sagtens risikere at det er en af de piger der kun er på facebook en gang om ugen, og så skal du være ret heldig hvis i er online samtidig...
Mht prikning, så tror jeg det er utrolig forskelligt hvilke grupper der bruger det, eller overhovedet forstår hvad det er... jeg har fx aldrig prøvet at der var nogen der prikkede til mig, bortset fra en veninde jeg selv havde prikket til et par dage før.

Personligt synes jeg prikning minder lidt for meget om "hey hvad laver du", og så synes jeg hellere man skal prøve at finde på noget interessant at sige/spørge om...
Men det kunne jeg faktisk rigtig godt tænke mig at høre jeres andres mening om!
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame