hvordan kører jeg denne videre? fb

Scoring med elektronisk grej

hvordan kører jeg denne videre? fb

Indlægaf GolfV » man 10. dec 2012 00:30

hej gutter

jeg skrev så følgende til en pige: "flot rose på dit billede, giver du tit roser til dig selv? ;)"

HB: "Dog ikke. det er en rose fra min far. :) "

hvad er det næste? jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en flirt ud af det, det kunne være sjovt. :D
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Re: hvordan kører jeg denne videre? fb

Indlægaf Fsharp » man 10. dec 2012 11:22

'Så du er fars pige? Tænkte det nok! Henter du så også hans sutsko og avisen til ham når han kommer hjem fra job? ;)'

Dril hende lidt, men vær ikke ondskabsfuld. Spørg ind til hende. Fortæl lidt om dig selv eller noget sjovt du har oplevet. Ofte handler det ikke om hvad du siger, men hvordan du serverer det.
Brugeravatar
Fsharp
T1000

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf GolfV » man 10. dec 2012 23:32

fedt, tak for svaret.

har skrevet din besked til hende, og hun svarede: "ahh det kan jeg ikke påstå!" så overvejer jeg at skrive

"nej det tror jeg heller ikke du gør, du er nok en meget slem pige, der ikke en gang...." også finde på et eller andet som kan være "slemt" men også "sjovt", som jeg ikke kan komme i tanke om?

hold kæft hvor føler jeg mig nedern, når jeg ikke engang kan udføre en samtale med en tøs online.. synes tit jeg har problemer med at snakke med folk. ikke at jeg ikke tør at snakke med dem, jeg er meget åben og har ingen problemer med at snakke med folk, men det jeg siger (føler jeg selv), er noget kedelig snak og det keder måske folk.
Brugeravatar
GolfV
Seargeant O'Hara

Indlægaf EmilRK » tirs 11. dec 2012 14:06

Tror dog du skal passe på med at virke for "klam" og "creepy", hvis du forstår?
EmilRK
Seargeant O'Hara

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame