Efter numberclose - en masse spørgsmål

Scoring med elektronisk grej

Efter numberclose - en masse spørgsmål

Indlægaf Fætter Stream » søn 3. feb 2013 00:38

Nå - nu starter jeg for en gangs skyld en tråd med en masse newbie-spørgsmål. I min forrige periode som aktiv gamer tog jeg ikke numre, gik efter SNL eller ingenting. Netop fordi jeg suttede til at få kontaktinfo til at blive til dates. Men nu skal det læres!

Prøver mig frem, men vil lige se om der er nogen her der har erfaringer jeg kan bruge. Der er ret mange muligheder jo. Jeg blir glad for ALLE svar - vil lave en "optimeret" proces jeg så kan afvige fra efter forholdene, men pt famler jeg bare i blinde. Skal også sige at jeg aldrig har gidet at numberclose chicks i større mængder på 10 minutter - jeg bruger mere tid pr set end normalt. Tanken er så, at det gør der er større chancer for at hun vil mødes osv.

- Har i bedst erfaring med at ringe eller SMSe med dem? Jeg tænker fordelen ved at ringe er at det er nemmere at få en ide om attraction niveau - der er stort set umuligt at vurdere på SMSerne. Omvendt er det mindre krævende for begge parter at SMSe.

- Er der overhovedet nogen mulighed for at vurdere hvor "varme" de er over SMS? Er der nogen der laver compliance tests?

- Hvor lang tid venter i før i kontakter pigen? Min tanke er at dagen efter er det bedste - men man kan vel godt vente lidt?

- Hvor lang tid kan man vente som tommelfingerregel før pigen får "kold" og man skal starte forfra? En 5-6 dage? Det ku være praktisk at ha en ide om det, i fald man havde andre ting man skulle.

- Hvis man ringer, hvad tid på døgnet virker godt? Jeg tænker selv om aftenen ca 22, fordi de ikke laver det store der.

- Nogen tidspunker i har oplevet som decideret dårlige? (Bortset fra midt om natten lol)
`
- Jeg tænker det er bedst at starte samtalen med noget lidt high energy fluff - for lige at lure om man skal være lidt mere awsome eller om man bare ka gå direkte efter daten. Korrekt?

- Er der nogen ting man decideret skal undgå over telefonen, bortset fra de indlysende ting (DLVer, lange nederen historier og sådan noget)?

- Gøgler i lidt med dem først over telefonen eller foreslår i at mødes med det samme? Der er vel både forlempe og ulemper ved at sende awsome SMSer til hende i en 3-4 dage før man foreslår en date?
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Re: Efter numberclose - en masse spørgsmål

Indlægaf Ross » søn 3. feb 2013 03:31

Altså logisk set er det at ringe vel bedst - det viser højere værdi da det vurderes til at være mere risikabelt. Plus så kan du aftale at mødes og boom færdig, i stedet for alt det der sms fnidder. Jeg ringer ca kl 21 på en hverdag og weekend afhænger af hvad jeg vil..

Har ikke så mange cases at basere det på, næsten alle mine smser flaket, mens mine opkald er gået bedre - ca 60/40.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Re: Efter numberclose - en masse spørgsmål

Indlægaf Kaizen » søn 3. feb 2013 14:07

Jeg har rigtig dårlige erfaringer med at ringe til piger, men det skyldes sandsynligvis 1) dårlige #closes pga. manglende attraction og 2) at forholdsvis mange af pigerne er nogen jeg har ringet til for at redde en sms-udveksling der allerede var ved at gå ned ad bakke.

Søndag ved 13-15-tiden er som regel et rigtig godt tidspunkt at fange dem, fordi de sidder og keder sig efter endnu et par byture hvor de ikke fandt mr right.

Plejer at smide dem en sms ret hurtigt med "hyggeligt at møde dig, vender lige tilbage på et senere tidspunkt", hvis de svarer "jaaa det var super hyggeligt" har du en compliance-test lige der, og ved om du skal gå hurtigt efter date når du tager fat i dem igen, eller fluffe og hype en hel masse næste gang.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame