Byen - nummer - hvad nu?

Scoring med elektronisk grej

Byen - nummer - hvad nu?

Indlægaf GrevGed » søn 3. feb 2013 23:17

Hej! Jeg er ny her på forummet - ser frem til at lære lidt tips og tricks, og forhåbentlig dele ud selv, når jeg kommer til det punkt.

Jeg var i byen i går, hvor jeg fik nummeret på en rigtig sød pige, som jeg snakkede med i flere timer - uden rigtig at få eskaleret.
Nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal skrive til hende (og hvornår). Synes det er svært at skrive noget, som hverken er for kedeligt eller for mærkeligt :lol:
Så ja, hertil kunne jeg godt bruge noget hjælp!

Det er sikkert et rigtig "begynder-spørgsmål", så betragt mig endelig sådan :)

På forhånd tak.
GrevGed
Nyklækket

Re: Byen - nummer - hvad nu?

Indlægaf Bomba » søn 3. feb 2013 23:39

Hvad gjorde du, når du skriver næsten ingen eskalering? Rørte du overhovedet ved hende? Og hvad er hendes alder?
Bomba
Private Johnson

Indlægaf GrevGed » man 4. feb 2013 01:18

Ja, det gjorde jeg, men det var ikke særlig meget. Holdt hende rundt om livet nogle gange og rørte hendes arme og hænder indimellem.
Hun er 21. :)
GrevGed
Nyklækket

Indlægaf Fætter Stream » man 4. feb 2013 01:32

Jeg øver selv SMS game ved at oprette profiler på nogen gratis dating sites og skrive til en masse ... har ryddet endate.dk nu haha. Der kan du nemt komme op i nogen store mængder og få prøvet ting af. Snup evt billeder fra en eller anden lækker fyr på facebook for at få dem til at svare mere så det går stærkere.
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Ross » man 4. feb 2013 10:39

Der er ikke noget rigtig svar desværre, kun forslag og risikoer :) Jeg anbefaler at du ringer til hende og aftaler at mødes igen - hvis hun ikke tager den og ikke ringer tilbage så lad være med at skrive, vent et par dage og prøv igen.

Hvordan du vil mødes afhænger af dig - du kan også vente til weekenden og prøve at mødes med hende i byen. Eller du kan prøve at lave en slags date hvor du tager hende med til noget.

Når du snakker med hende, så vær rolig (se noget sjovt eller lyt til noget fedt inden du gør det), det er helt normalt at være nervøs mens den ringer og når hun tager den, men det forsvinder i løbet af samtalen (telefon AA). Bare være cool og dig selv, som du var da du snakkede med hende i byen.

Hvis hun er fresh, super så har du en date - hvis ikke, tough luck, men i det mindste havde du balls nok til at gøre noget! så det er win win ;)
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Glow » tirs 5. feb 2013 01:47

Et simpelt trick er at bruge call back humor dvs. hvis du kaldte hende noget så genbrug det eller remind her om ngt fra jeres samvær...
Heard you not the type that you take home to mom
Brugeravatar
Glow
T2

Indlægaf AkaMe » tirs 5. feb 2013 10:55

Hvis hun gider at bruge tid på at snakke så lang tid med dig, så skal du sådan set ikke gøre så meget andet, end at lade være med at fucke up.

Ring til hende - ikke i morgen eller næste uge, men i dag. Hvis du venter for lang tid, så tror hun ikke du er interesseret og mister interessen for dig.

Sæt en date op og så kører du den nok hjem derfra - lad være med at prøve at game - bare spring ud i det.
AkaMe
Bølle Bob

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame