A tiny trick!

Scoring med elektronisk grej

A tiny trick!

Indlægaf Tuketuk » lør 9. feb 2013 19:34

Jeg sad lige og tænkte over det her og besluttede mig for lige at teste det af på en veninde... Det fungere nok bedst på nogen man kender i forvejen

Det er Sms/FB game jeg kørte således:
Mig: HB har seriøst brug for din hjælp det er mega vigtigt Vil du ikke lige sende mig en sms ** ** ** **...

1 min efter på sms:
Hende: Hej "Noah", hvad er problemet?
Mig:Tak. :) Skulle bare lige se om min telefon kunne modtage sms'er. Troede den var i stykker.
Hende: What? Troede du havde et seriøst problem :P
Mig:What? Siger du det ikke er et seriøst problem hvis jeg ikke kan modtage Sms'er
Hende Ja ;)
Mig: Ommer ;)
Fuck it - jeg fik aldrig opdateret den alligevel!
Tuketuk
Happy Meal

Re: A tiny trick!

Indlægaf Moderator » søn 10. feb 2013 12:05

Hvad er tricket?
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Tuketuk » søn 10. feb 2013 13:34

Skriv det til en af dine veninder hvis du vil mere end bare venner.

Du tager hende igennem en hel rutschetur, du finder ud af om hun egentlig bare er ligeglad med dig, og du DHV'er på samme tid.
Tuketuk
Happy Meal

Indlægaf Moderator » søn 10. feb 2013 13:42

Tuketuk skrev:Skriv det til en af dine veninder hvis du vil mere end bare venner.

Du tager hende igennem en hel rutschetur, du finder ud af om hun egentlig bare er ligeglad med dig, og du DHV'er på samme tid.

Hvor DHV'et henne?

Du har kun testet det på en enkelt

Hvordan ved du, at du nu kan tage den videre til mere end bare venner?

For mig at se, er det blot en vittig sms til en af dine veninder.

Hvis nu ens stil er at være sjov, så er den ikke særlig brugbar siden det forventes af dig at være "ham den sjove"
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Indlægaf Tuketuk » søn 10. feb 2013 15:54

Hvordan ved du at det ikke virker.?

Køn den hvis du vil, eller lad være.. Der er ingen tvang..

Du fører den da bare videre holder samtalen igang, få hende til at indse at du mete værd end en ven.

Du skal da ikke få hende til at se dig som den sjove, så bliver du hurtigt.opfattet som.klovnen.. hvis hun forventer du er ham den sjove tror jeg hurtigt du får sat dig i en uønskbar situation.

Jeg tror du stærkt undervurdere den lille vittige sms.

DHV'ET ligger i at du understreger at du er vigtig.
Tuketuk
Happy Meal

Indlægaf Moderator » søn 10. feb 2013 16:09

Tuketuk skrev:Hvordan ved du at det ikke virker.?

Køn den hvis du vil, eller lad være.. Der er ingen tvang..

Du fører den da bare videre holder samtalen igang, få hende til at indse at du mete værd end en ven.

Du skal da ikke få hende til at se dig som den sjove, så bliver du hurtigt.opfattet som.klovnen.. hvis hun forventer du er ham den sjove tror jeg hurtigt du får sat dig i en uønskbar situation.

Jeg tror du stærkt undervurdere den lille vittige sms.

DHV'ET ligger i at du understreger at du er vigtig.

Nu er det dit trick, du vælger at dele med os andre.
At komme med konstruktiv kritik til dit trick for at se hvordan det virker ser jeg intet problem i.

Nu skriver du selv at den kan bruges til en veninde hvis man vil mere end bare at være venner, derved er det jo blot en åbner til at starte en samtale med en veninde.

Hvor kan den understregning af at jeg er vigtig ses i sms'erne?

Tag det nu roligt Tuketuk :)
De tricks der skrives om i dette forum, skulle jo gerne være blevet field testet ordentligt og være brugbart. Ellers ret mig med glæde
Hvis man skulle stå i den situation at man havde brug for et "tiny trick"

Tricket burde omskrives til "Veninde testeren" efter den er blevet brugt mindst 10-20 gange overfor forskellige typer af veninder.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Indlægaf Tuketuk » søn 10. feb 2013 22:34

Moderator skrev:Nu er det dit trick, du vælger at dele med os andre.
At komme med konstruktiv kritik til dit trick for at se hvordan det virker ser jeg intet problem i..

Problemet er at den kritik du kommer med ikke er konstruktiv, så jeg synes den undskyldning er helt i havet. Er voldsomt modtagelig overfor konstruktiv kritik.

Anyways - jeg gider ikke diskutere det, som sagt brug det hvis du vil ellers lad være.
Tuketuk
Happy Meal

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame