From a girls perspective..

Scoring med elektronisk grej

From a girls perspective..

Indlægaf Circe » fre 29. mar 2013 22:57

Det er gået op for mig, at jeg har netdatet lige siden ordet "chat" har eksisteret :-)

- Det er blevet til netkærester (6. klasse :D), partyvenner, træningspartner, veninder, sexdates, længere flirts, kortere teenage-kæresteforhold og et seriøst forhold på 3 år. Ikke mindst er det blevet til seriøst mange gennemlæsninger af profiler, vurderinger af billeder, tusindvis af breve frem og tilbage og en del dates, der bare aldrig blev til mere. Så hvorfor ikke bruge al den akkumulerede viden til noget som Jer derude kan få gavn af?

Jeg vil løbende poste oplevelser og breve jeg har fået fra fyre (anonymiseret og uidentificerbar form). Hvis jeg støder på interessante profiltekster, vil jeg også gerne præsentere dem og hvilket indtryk de efterlader hos mig. Jeg trækker på erfaring og sund fornuft. Det vil selvfølgelig også blive farvet af, hvad jeg selv søger og finder attraktivt hos en mand.

Det bliver ikke en personlig log, men en tråd om, hvordan mænd begår sig på nettet, når de vil score. Jeg håber nogle af Jer gutter derude kan bruge det til noget. Det er jo ikke så tit, I får lov at se, hvad der ender i indbakken hos piger :D

I må kommentere og poste så meget I vil :)
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Re: From a girls perspective..

Indlægaf Circe » fre 29. mar 2013 23:07

Vi starter med en af de lumre henvendelser:

Fanget.........

Du gir kaffen .........

jeg giver en en god gang helkrops energi massage

evt med tantra massage

Deal....? smiler

knuss XXX

Manden her fik ikke noget svar. Dels kan han ikke skrive ordentligt (med store bogstaver de rigtige steder) og dels er dette en type besked, som jeg får rigtig mange af - altså beskeder, der har karakter af at være et "tilbud". Om tilbuddet så er tantramassage, en fotoserie eller tur til Paris - det er bare for underligt at skrive sådan i første brev.

Og tantramassage - det er jo bare et alibi for at knalde... Jeg ved jo godt, det er mig, der har noget han vil have og ikke omvendt. Det er i hvert fald det indtryk beskeden her efterlader.

Det skal jo helst være sådan, at når en fyr skriver, så kan jeg se, at HAN har noget JEG vil have - og at jeg så skal forsøge at få fat på det.
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Circe » fre 29. mar 2013 23:16

En kort, men interessant profiltekst..

Jeg er nem

Vil gerne være din kæreste, husbond og manden til dine børn, men du skal sgu knalde mig først...

Og hvis du bare vil knalde, så finder vi også ud af det....

Ps. Jeg er så uimodståelig, at hvis du ikke svarer tilbage på mine breve, så må du være fake og så bliver det sagt.

Ud over, at han havde et fedt profilbillede, den rette alder og alt det der tiltaler mig, så var det profilteksten, der fangede mig mest.
Hvorfor mon? Han skaber en tension allerede når man læser profilteksten.. Han gør det meget lettere for sig selv, når han skal skrive til piger. Andre mænd har måske lange profiltekster med en masse faktuelle ting - det skabes der ingen tension af! Ham her er dermed allerede lidt foran... No way han ender i friend zone!

Man kan skabe 'energi' på mange måder... Humor kunne være en anden måde end den her. Det skal bare være interessant!
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Circe » fre 29. mar 2013 23:39

Slavebeskeder! Her en ret sjov en af slagsen!

Hilser Dem Gudinde..

Såfremt De kunne have interesse i en pæn glat slave til Deres fulde rådighed, og udelukkende på Deres præmisser, så læs gerne videre..

De kan selvfølgelig se slaven an live på cam.. m.m såfremt De ønsker dette. På cam vil slaven naturligvis have den respekt til Dem som der kræves.. og adlyde ALT De måtte ønske at se

slaven har både skype og msn..

slaven kan tilbyde Dem en præsentabel/pæn slave med Kbh's bedste tunge og en altid helt glat slavepik af normal størrrelse.

For Deres fødder

slaven

Suk... Han fik ikke noget svar!
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Bark » lør 30. mar 2013 00:30

På hvilket forum er det at mænd skriver de beskeder til dig?
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Indlægaf Circe » lør 30. mar 2013 00:48

Jeg er både på alm. datingsider, elitedaters og scor.

De beskeder der er af seksuel karakter er (typisk) fra scor, men kan også være dating.dk fx. Scor er en side, hvor der er en HEL DEL sex, men også alm. dating. Hvis man ikke søger sex skal man være ret klar i spyttet som pige og skrive, at man søger kæreste. Men den slags beskeder dumper ind alligevel :D - hvilket er fair nok...
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Bark » lør 30. mar 2013 18:21

Haha når okay! Troede et kort øjeblik du fik sådanne beskeder på Facebook.
Den med slaven er jo for grineren
Abundance
Brugeravatar
Bark
Voodoo Master

Fra Elitedaters

Indlægaf Circe » fre 12. apr 2013 16:45

Jeg har modtaget dette brev på ED.

"Hej XX

Man siger jo at smilet er den korteste vej mellem to menneske, så det er jo dejligt at du har et sødt smil.

Du lyder til at være en rigtig sød pige og tænker det kunne være hygligt at lære dig bedre at kende :)

Så måske du kunne være interesseret i drikke en kop the eller andet sammen med mig, på et tidspunkt?

mvh"

Jeg nåede aldrig at svare ham, hvilket jeg egentlig er lidt ked af. Nogle gange vakler jeg lidt mellem at være høflig og svare pænt på en pæn og smigrende besked, men jeg får også så mange breve, at det kan tappe al min energi, hvis jeg skal være så flink.
Men okay, der var nok bare ikke noget i dette brev, der rigtig fangede mig. Jeg har tænkt lidt over, hvorfor. Det er dejligt, han skriver, jeg har et sødt smil, men resten er meget standard/kliché, selvom det er velformuleret osv.
Og så synes jeg faktisk, at TE er lidt fesent! Men okay - han drikker tilsyneladende ikke kaffe... :D

Har I nogle kommentarer til, hvad der kunne have gjort dette mere interessant?

En sjov kommentar, der kom i et brev fra en anden fyr:

"Du ved Circe, blandt de små 50.000 håbefulde daters herinde, er du formodentlig den eneste, som kan kalde sig selv elite;)"

Den kunne jeg sgu meget godt lide 8-)
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Lidt af det sjove fra Scor

Indlægaf Circe » lør 13. apr 2013 11:41

Jeg har fået besked om, at jeg er idealet for nogen, der har "mandeklub" og om jeg vil med til Paris :D Ud over det, så holder de jævnligt champagne-spa-fester.

Deres profiltekst siger så:

"Hejsa og tak for din interesse :) Som vorres nick siger er vi ude i noget festligt, en af vorres bedste venner skal giftes Hehe og selvfølgelig skal det udnyttes max derfor denne profil. Vi søger derfor en smuk fræk pige der elsker at være "på" og meget gerne sex glad :P Vennindepar kan også være interessant så hold jer ikke tilbage. Vi forestilles os du er festens (2) midtpunkt og vil nyde alle mændenes interesse for dig. Nu er vi jo på scor så hvor langt du vil "gå" ? Jo længere jo bedre. Vi bliver mellem 6 og 10 fyre i alderen 34 til 45. Er generelt pæne velklædte og gemmer os på et par bad boys typer. Polterabend er under udarbejdelse men mulig rejse kan komme på tale og det vil foregå inden udgangen af juni mdr. Byd frisk ind og måske vi ses på chatten :)"

Det er da for vildt :lol: Der er altså ikke grænser for, hvad man får tilbudt.
Svarede, at jeg synes det lyder lidt ulækkert, men at de må have en sjov fest :D
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Ross » lør 13. apr 2013 12:16

Wait - blev du lige inviteret til et gangbang? Fuck det sted er jo for underholdende haha
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame