From a girls perspective..

Scoring med elektronisk grej

Re: From a girls perspective..

Indlægaf Circe » ons 26. jun 2013 16:55

Oh my lord Action... :mrgreen:

Jeg tror ikke en gang massageslave ville være noget.. Jeg ville altid tænke "what do you want in return?".

Helt ærligt, lidt ala det Cheriot siger; kvinder er vel i bund og grund ret omsorgsfulde og kærlige - det at ydmyge et andet menneske (og nyde det) ligger mig noget fjernt. Jeg kan slet ikke se det.. :D Måske jeg skulle til at skrive det i min profil... Haha
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Chacruna » ons 26. jun 2013 17:59

Jeg er stadig imponeret over at nogen mænd tænder på den slags... Det er ikke specielt maskulint i min verden :)

En kvindelig slave derimod.. Det ville jeg bedre kunne klare ;)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Cheriot » ons 26. jun 2013 18:44

Action skrev:Nej ikke din :)

Kan trykke dig lidt i nakken eller på ballerne hvis du skal på Roskilde, men mon ikke du kan få Mr. Dubai til det. Vi kan som regel godt lide at nusse jer tøser.

Hey, nu skal du ikke være kedelig Action.. :lol: Jeg har endda en sort læderkjole, gammel ridepisk og alt muligt, hahaha..

Men jo, Mr.Dubai giver mig selvfølgelig også i forvejen hvis jeg tigger lidt sødt om det hehe. Det var mere for sjovt, det var ikke ment i alvor. Altså tanken er ret god, men tror ikke jeg vil føre det ud i livet hvis det kom til stykket. Selvom massage er lækkert, så er det stadig lidt mærkeligt at have en slave til det. Især hvis man også skulle gå og ydmyge ham imens, som han nok desværre håber på(det er vel det han kommer for?).
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Ross » ons 26. jun 2013 19:04

Minder mig lidt om den her..

Did it for Science - Foot Fetish. http://www.nerve.com/love-sex/i-did-it-for-science/i-did-it-for-science-foot-fetish
En pige der forsøger sig med at sælge kvalitet tid med sine fødder til perverts.. Måske noget I kan overveje.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Cheriot » ons 26. jun 2013 19:37

Ross skrev:Minder mig lidt om den her..

Did it for Science - Foot Fetish. http://www.nerve.com/love-sex/i-did-it-for-science/i-did-it-for-science-foot-fetish
En pige der forsøger sig med at sælge kvalitet tid med sine fødder til perverts.. Måske noget I kan overveje.

Nej, hvor sjovt! :mrgreen:

Jeg havde også engang en oplevelse med en mand der tilbød mig en god sjat for at måtte købe et par af mine allermest brugte og udtrådte sko. Altså lidt over selve nyprisen. Dvs. han kontaktede mig på Trendsales hvor jeg et par næsten ubrugte stiletter til salg. Ganske velformuleret og alting. Men meget hurtigt spurgte han så om jeg mon ikke også havde andre sko, evt. nogle lidt mere brugte. Det forstod jeg ikke helt men svarede jo bare at jo det havde jeg da masser af. Det endte så med at han blev voldsomt interesseret i et par af dem, som var virkelig godt udtrådte og brugte - og han faktisk hellere bare ville have dem i stedet for de forholdsvis ubrugte jeg havde lagt op på Trendsales. Jeg synes det var vildt underligt og meget morsomt, indtil han pludselig gav mig et telefon nr. og ville høre hvor og hvornår vi skulle mødes for at han kunne få skoene og jeg pengene. Det skete dog aldrig - det var lige lidt for creepy til mig..

Så ja, der er virkelig mange anderledes fetisher, og folk som derfor vil betale for underlige ting. Det der jeg oplevede var nok bare fodfetichisternes svar på at købe brugte trusser.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf Circe » tors 4. jul 2013 21:47

Hahaha, det lyder ellers festligt, Cheriot ;-)

NU - lady and gents - er profilen på Scor lukket ned. Sikke en lettelse :) Nogle få kontakter er flyttet over på andre medier og dem lader jeg leve til jeg enten får mødt dem... eller glemmer dem.

Men hvem ved om jeg ikke finder noget andet, jeg kan skrive her...
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 10:24

Interessant...så er det vel på tide at opsummere!

Hvem var den bedste interaktion på scor.dk :D? Hvad gjorde han(eller hun :D!!!) bare helt rigtigt?

- Mfg VildGut
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Chacruna » tirs 20. aug 2013 11:01

Vildgut skrev:Interessant...så er det vel på tide at opsummere!

Hvem var den bedste interaktion på scor.dk :D? Hvad gjorde han(eller hun :D!!!) bare helt rigtigt?

- Mfg VildGut

Han havde et godt profil-billede ;)
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 11:15

Det havde han forhåbentligt. Men det har mange...så mon ikke der skulle mere til ;)!
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Chacruna » tirs 20. aug 2013 11:30

Vildgut skrev:Det havde han forhåbentligt. Men det har mange...så mon ikke der skulle mere til ;)!

Jeg er bange for at ødelægge din fantasi-verden, men der er ikke meget "game" i online dating, så længe man ikke er totalt retarderet og går efter at lukke den relativt hurtigt er det nærmest som at bestille pizza - bare bortset fra at det er sex, og det er gratis, og nogen af pizzaerne er "udsolgt", og man skriver til selve pizzaen for at høre om den kommer forbi.

Bare sørg for at der er rucola med på billedet af din pizza, kvinder elsker rucola....
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

ForegåendeNæste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame