From a girls perspective..

Scoring med elektronisk grej

Re: From a girls perspective..

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 11:50

Hahaha Ruccola har også bare sådan en fantastisk bitter eftersmag...!
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: København

Indlægaf Action » tirs 20. aug 2013 13:28

Chacruna skrev:
Vildgut skrev:Det havde han forhåbentligt. Men det har mange...så mon ikke der skulle mere til ;)!

Jeg er bange for at ødelægge din fantasi-verden, men der er ikke meget "game" i online dating, så længe man ikke er totalt retarderet og går efter at lukke den relativt hurtigt er det nærmest som at bestille pizza - bare bortset fra at det er sex, og det er gratis, og nogen af pizzaerne er "udsolgt", og man skriver til selve pizzaen for at høre om den kommer forbi.

Bare sørg for at der er rucola med på billedet af din pizza, kvinder elsker rucola....

Like
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 14:28

Spøg til side vil jeg mene der er game i alt. Også online dating... :)

Er enig i online dating er endnu nemmere end irl (for nogen), eftersom pigerne her direkte indikerer de er KLAR(meget klar). Bum. Men det signalerer mange trunter i byen jo også, endda også meget tydeligt.

Så du vil heller ikke mene der er game i IRL måske:)?

Lad os tage den online, med et eksempel:

Formoder kvinder online har et stort udvalg at vælge i mellem. Sikkert så stort de ikke kan tage alle(selvom nogen trunter nok forsøger)

Så hvis 200 fyre skriver --> Så har måske 20 rimeligt gode profilbilleder --> Så vil den som formår at gøre sig bedst på skrift/telefonsamtale, vel også være den som får lov at spise pizza først.... Jeg mener, pigen har alle kortene, så vil hun også forlange mere end blot et godt profilbillede... det er i hvert fald min hypotese. Ligesom piger i byen også vil have mere end blot et godt udseende.

Mfg VildGut
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 14:29

Medmindre du lige rammer liderlige Lajla, som tager alt salat...også selvom hun egentlig foretrækker Rucola...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Ross » tirs 20. aug 2013 14:40

Det er sværere at skille sig ud online, med mindre man har et godt profil billede.. Men man behøver ikke at være en Adonis, billedet skal bare fange opmærksomheden. Så jo der er skam masser af game på dating sider, det fungerer bare på en anden måde.

Når det er sagt så syntes jeg dog at mange af pigerne er fuldstændig urealistisk kritiske på nogle datingsider. Har set flere eksempler på virkelig grimme, tykke og ucharmerende damer som krævede flotte, højt uddannede, veludrustede mænd på 1.90m... ude I bylivet ville disse være heldige hvis den overvægtige, mentalt retarderede, evigt alkoholiserede og "indsæt din hade befolkningsgruppe" overhovedet gad at snakke med dem.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf Chacruna » tirs 20. aug 2013 15:04

Haha, jo, selvfølgelig kan man snakke om online game. Det sjove er at langt de fleste fyre der gør den slags efter min mening gør det helt forkert. De kører det der svarer til comfort-building og sender længere og længere mails med kvinden frem og tilbage - problemet er bare at der ikke er noget fysisk samvær så den seksuelle tension vil altid være minimal! Og jo længere man skriver sammen jo mere venne-agtigt bliver det og desto større en investering bliver det for pigen at mødes fordi hun nu risikerer at miste sin penne-ven hvis det viser sig at i bare ikke har kemi i RL. Det er den online dating-strategi som det er mit indtryk at flest mænd kører. Der er klart nogen der har succes med det, men efter min mening er det PÅ TRODS AF at de har en dårlig strategi.

Jeg har en mere lige til strategi hvor jeg kommunikerer god humor og at jeg "ikke normalt benytter mig af online dating, men lige ville prøve det af". Det gør det meget nemt at gå efter number close og efterfølgende at møde dem. Jeg foreslår 3-5 KORTE beskeder før man går efter nummeret. Skriv noget i retning af "Ej, jeg synes faktisk du virker helt vildt sej, det havde jeg slet ikke forestillet mig at man kunne møde en kvinde der faktisk er super cool online, men jeg gider nok ikke at fortsætte med online dating, det var jo bare noget jeg ville prøve af. Her er mit nummer, kan du ikke lige smide mig en besked, jeg vil gerne lære dig bedre at kende". Jeg prøvede at gøre det i de to dage man kan få gratis på Hot or Not. Det er meget længe siden (5-6 år) så jeg kan ikke huske præcis hvor mange jeg nåede at møde på det, men det var en 5-6 stykker og havde sex med 3-4 af dem.

Jeg har faktisk overvejet at give det en chance bare for at genopleve hvor absurd det er. Måske se hvor mange jeg kan knalde på en måned på dating.dk.

Det kræver dog at jeg har nogle absurd gode billeder af mig selv før jeg gider kaste mig ud i det. Profilbilledet er altafgørende. So Im sorry, if that bothers you, I hope it doesnt. :)
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 15:38

Haha, it does not bother me AT ALL, ligesom det heller ikke gør mig noget om du er en flot fyr irl !:)

Min pointe var blot, at der naturligvis også kunne bruges game i online game... men self betyder looks noget, gør det også i "irl" game...looks betyder meget :)!

Kan passende påpege her at de "GAMERE" jeg har mødt som har haft mest succes...også har haft looks med sig :) dermed ikke sagt at en uden superior looks ikke kan blive god takket være "game" ...han har det bare sværere.

- Mfg VildGut
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Ross » tirs 20. aug 2013 15:48

Ja men det sjove er jo at udseende er en ligning/funktion af flere faktorer og ikke bare fysisk symmetri. God fysisk form, god kropsholdning, tøj stil der passer til kroppen + et smil og så er din gennemsnits fyr pludselig rigtig pæn...
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Indlægaf Circe » tirs 20. aug 2013 16:22

Der er da game i onlineinteraktion.. Det er bare et andet game.

Som Ross siger er jeg helt enig i, at kvinderne opsætter urimeligt høje krav. Det er dog nok et nødvendigt onde, da det ellers ikke er muligt at overskue mængden af breve og mænd, der er interesserede. Der skal jo en eller anden sortering til og det er meget menneskeligt ikke at kunne håndtere mere end nogle få brevvekslinger ad gangen. Sådan er det vist bare og det er også derfor, jeg lagde det fra mig.. Jeg brød mig ikke om den måde jeg kalkulerede og vurderede mænd på. Jeg fik øjnene op for, at jeg følte mig tiltrukket af mænd i den virkelige verden som aldrig ville nå igennem til mig på scor eller andre steder.

Vildgut skrev:Interessant...så er det vel på tide at opsummere!

Hvem var den bedste interaktion på scor.dk :D? Hvad gjorde han(eller hun :D!!!) bare helt rigtigt?

- Mfg VildGut

Så blev jeg stillet et sjovt spørgsmål :-D

Jeg er ikke i tvivl om den bedste interaktion på scor.dk. Det er faktisk den eneste fra scor, jeg har mødt mere end én gang nu jeg tænker mig om 8-)
Det er længe siden, så jeg må lige grave lidt i hukommelsen.

1. Profilbillede gav indtryk af, at der var en pæn krop. Så langt så godt, men det var ikke det, der fangede mig, for det er der så mange der har.
2. Meget interessant profiltekst. Tydeligvis ironisk, men bygget op som en historie om hvordan vi skulle mødes. Den var sjov og ikke spor fræk, men signalerede eventyr (og risiko) på alle måder. Det er lidt fjollet faktisk :-) Der var ingen informationer om, hvem han var.

Så skal det siges, at det var mig, der startede brevvekslingen. Så man kan altid diskutere om det var noget "han gjorde helt rigtigt". Det gjorde han selvfølgelig senere - han blev ved med at være spændende. Det var både ham personligt, kemien mellem os og samtalerne der var spændende. Men til at starte med skrev han en hamrende god profiltekst, hvor han desuden udtrykte sig om samspillet mellem mænd og kvinder på en måde, der gjorde mig nysgerrig... Allerede dengang havde det min faglige interesse, så der var bare flere ting, der gik op i en højere enhed :D
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 18:39

Ross skrev:Ja men det sjove er jo at udseende er en ligning/funktion af flere faktorer og ikke bare fysisk symmetri. God fysisk form, god kropsholdning, tøj stil der passer til kroppen + et smil og så er din gennemsnits fyr pludselig rigtig pæn...

Naturligvis...sådan kan en gennemsnitlig fyr komme op og se nogenlunde ud... Men har man allerede fysisk symmetri, god form og god kropsholdning er man lysår foran den anden :)

Jeg er enig i man kan gøre "meget for looks"... men de gamere JEG har set som har haft bedst succes, har stort set alle været mere velsignet fra naturens side end gennemsnittet :) Dermed IKKE sagt at en grim fyr med game ikke godt kan score en HB10 som en "adonis" fx ikke kan :)

- Mfg VildGut
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

ForegåendeNæste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame