From a girls perspective..

Scoring med elektronisk grej

Re: From a girls perspective..

Indlægaf Vildgut » tirs 20. aug 2013 18:40

Dertil kommer det faktum at er man fra naturens side blevet stillet godt med udseende, følger ofte en naturlig opvækst som alfa med...man får abundance mindset er selvsikker etc... :)
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Geografisk sted: København

Re: From a girls perspective..

Indlægaf Action » tirs 20. aug 2013 22:13

Circe skrev:Så blev jeg stillet et sjovt spørgsmål :-D

Jeg er ikke i tvivl om den bedste interaktion på scor.dk. Det er faktisk den eneste fra scor, jeg har mødt mere end én gang nu jeg tænker mig om 8-)
Det er længe siden, så jeg må lige grave lidt i hukommelsen.

1. Profilbillede gav indtryk af, at der var en pæn krop. Så langt så godt, men det var ikke det, der fangede mig, for det er der så mange der har.
2. Meget interessant profiltekst. Tydeligvis ironisk, men bygget op som en historie om hvordan vi skulle mødes. Den var sjov og ikke spor fræk, men signalerede eventyr (og risiko) på alle måder. Det er lidt fjollet faktisk :-) Der var ingen informationer om, hvem han var.

Så skal det siges, at det var mig, der startede brevvekslingen. Så man kan altid diskutere om det var noget "han gjorde helt rigtigt". Det gjorde han selvfølgelig senere - han blev ved med at være spændende. Det var både ham personligt, kemien mellem os og samtalerne der var spændende. Men til at starte med skrev han en hamrende god profiltekst, hvor han desuden udtrykte sig om samspillet mellem mænd og kvinder på en måde, der gjorde mig nysgerrig... Allerede dengang havde det min faglige interesse, så der var bare flere ting, der gik op i en højere enhed :D

Kan du genfinde profilteksten og poste? Det kræver vel bare et blik i din gamle indbakke.
Whether you think you can or you can't, you're right.
Brugeravatar
Action
Konge af Burma

Geografisk sted: Kbh

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame