Erfaring med scor.dk

Scoring med elektronisk grej

Erfaring med scor.dk

Indlægaf aarhusdrengen » man 22. jul 2013 18:32

Hejsa

Er der nogen af jer, der har erfaringer med scor.dk, som I vil dele.

Helt konkret kunne jeg godt tænke mig at høre, hvordan I tackler situationen, hvor en pige kommer hjem til dig første gang. Starter I ud med snak og lære hinanden lidt at kende, eller det det bare: "velkommen til. Soveværelset er herinde. Skal vi komme i gang?"
aarhusdrengen
Nyklækket

Re: Erfaring med scor.dk

Indlægaf Ross » man 22. jul 2013 20:02

Det kommer vel an på jeres interaktion - men hvis du har fået hende med hjem til dig som det første møde så er den nok ret "on".. I min erfaring plejer man at mødes ret neutralt først.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf Vildgut » fre 9. aug 2013 15:06

FMAC.... det er jo standard :)

Bortset fra at du jo kan springe F og M over. Du har faktisk også opbygget Attraction, dog kun online så der skal lidt mere til...ellers er det bare at opbygge lidt tryghed... og BUM it's on - CLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS.

Mfg VildGut
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Circe » fre 9. aug 2013 22:49

Tryghed og tiltrækning: vigtigt ;-)

Som Ross siger, så afhænger det hele meget af Jeres korrespondance.
Generelt vil man nok mødes in public først - medmindre man enten har haft så overdrevet meget kontakt, at det virker fjollet eller hvis man direkte har aftalt, at man går efter f-close og nothing more.

Det ideelle er, hvis man har en fælles forståelse for, hvad det er for en type relation, man sigter efter, inden man mødes. Da det er scor.dk vil man typisk tale om "hvorfor er du på scor?" og "hvad søger du?", fordi der er mange forskellige interesser på den side. Søger man et knald, så er det bare at få meldt det ud og så kan pigen selv foreslå, at I enten mødes privat eller offentligt først, hvis hun er med på den.

Hvis korrespondancen er i retning af en blandet fræk og sød flirt, eller har man ikke lige styr på sit game og fået en fornemmelse af, hvad modparten vil, så ville jeg altid behandle det som en date; altså ville jeg gå ud fra, at pigen havde interesse i mere end bare sex. <-- Det var det vigtigste budskab! På den måde undgår du uheldige situationer, hvor du står tilbage med en pige, der har fået overtrådt sine grænser eller føler sig misforstået (/slutty). Sidstnævnte kan dog godt reddes med "tryghed" som Vildgut skriver...

Men da du er på scor, så er det meget muligt, at du ikke behøver vente mange dates inden der kan eskaleres - uanset pigens intentioner :P
Brugeravatar
Circe
Uglúk of Isengard

Indlægaf Vildgut » man 12. aug 2013 12:30

Circe skrev:Tryghed og tiltrækning: vigtigt ;-)
Søger man et knald, så er det bare at få meldt det ud og så kan pigen selv foreslå, at I enten mødes privat eller offentligt først, hvis hun er med på den.

Groft sagt vil dette handle om hans agenda jo. Måske han kan vinde mere ved ikke at dele den åbenlyst :) Det ville være god stil det andet... men ikke optimalt for ham måske. Måske han først ved hvad han egentlig vil eFTER knaldet :)

Circe skrev:Hvis korrespondancen er i retning af en blandet fræk og sød flirt, eller har man ikke lige styr på sit game og fået en fornemmelse af, hvad modparten vil, så ville jeg altid behandle det som en date; altså ville jeg gå ud fra, at pigen havde interesse i mere end bare sex. <-- Det var det vigtigste budskab!

En date behøver langt fra indikere hun har interesse i andet end blot sex. Så imo ville jeg, især med den brugerbase det omtalte site har, formode hun blot ville sex og så MÅSKE mere hvis de klikker, også selvom hun ikke indikerer det.

Det at hun signalerer hun er lidt kostbar(skulle det ske) vil jeg opfatte som et lille ASD der bare skal pløjes...ASD ved piger på de sites må formodes at være ganske nemme at pløje ned :)

Mfg VildGut
Take my hand, and enter my world...
Brugeravatar
Vildgut
Seargeant O'Hara

Indlægaf Cheriot » man 12. aug 2013 18:17

Vildgut skrev:Groft sagt vil dette handle om hans agenda jo. Måske han kan vinde mere ved ikke at dele den åbenlyst :) Det ville være god stil det andet... men ikke optimalt for ham måske. Måske han først ved hvad han egentlig vil eFTER knaldet :)

Hmm, i det tilfælde kunne han vel bare i stedet give udtryk for at han som udgangspunkt er interesseret i et frækt eventyr/oplevelse men evt. også interesseret i mere hvis det altså skulle vise sig at at der er en helt særlig kemi tilstede (eller hvordan man nu lige vil formulere det). Eller hvis man slet ikke ved hvad man vil endnu så, bare give udtryk for at man gerne vil se hvad det kan udvikle sig til eller ej. På den måde kan det vel ikke ødelægge noget at fyren deler sin agenda, fordi han netop også har gjort opmærksom på at der er en mulighed for at han måske vil mere, men at det ikke nødvendigvis eller umiddelbart er det han er ude efter?
Så er man i hvertfald stadig ærlig, men uden at lukke nogen muligheder :)

Vildgut skrev:En date behøver langt fra indikere hun har interesse i andet end blot sex. Så imo ville jeg, især med den brugerbase det omtalte site har, formode hun blot ville sex og så MÅSKE mere hvis de klikker, også selvom hun ikke indikerer det.

Det at hun signalerer hun er lidt kostbar(skulle det ske) vil jeg opfatte som et lille ASD der bare skal pløjes...ASD ved piger på de sites må formodes at være ganske nemme at pløje ned :)

Mfg VildGut

Du har selvfølgelig ret i at en date ikke behøver indikere hun har interesse i andet end sex. Men burde man ikke hellere se på helheden end bare formode hun straks vil sex fordi hun er inde på Scor eller lign. side? Altså både tage hendes billeder, profiltekst, hvad hun har angivet hun søger, samtalen, selve daten osv. i betragtning? Selvom du nok har ret i at størstedelen derinde er der fordi de gerne vil noget frækt og uforpligtende. Men derfor gælder det stadig ikke alle er mit indtryk i hvertfald.
"Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars." - Les Brown
Brugeravatar
Cheriot
King Kong

Indlægaf aarhusdrengen » man 12. aug 2013 21:28

Tak for input.

Har kontakt til flere piger på scor i øjeblikket (er dog generelt en smule skuffet over antal piger, men tror der er muligheder i Kbh, hvis man er bosat der). Som jeg ser det, så er jeg enig i, at man skal handle efter hvilken type pigen er jf. den samtale man har haft.
En af dem jeg skriver med er meget åben og vi snakkede hurtigt dirty og hun er klar til at komme direkte hjem næste gang hun er i Aarhus. En anden virkede mere forsigtig og vi mødtes en gang på cafe, inden jeg var hjemme hos hende igår og overnattede til i dag :-)
aarhusdrengen
Nyklækket

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame