Det med at få sat en date op over netdating!

Scoring med elektronisk grej

Det med at få sat en date op over netdating!

Indlægaf badebold » fre 6. sep 2013 18:50

Hey guys! Jeg fik lige lyst til at oprette et indlæg her til aften. Jeg har de sidste 4 måneder brugt ufattelig meget tid på netdating, og føler selv at jeg har udviklet mig en del på det punkt, i forhold til for bare 2 år siden, hvor det nærmest var en total katastrofe (der kunne jeg ikke engang starte en nogenlunde interessant samtale). Problemet er bare, at jeg i dag ikke kommer længere end de interessante samtaler. I forhold til hvor meget tid jeg har brugt på det, har jeg kun været på 3 dates på næsten 4 måneder, hvor en af de dates endte med at blive til en success. Det er lidt af en skuffelse synes jeg selv, primært fordi jeg synes at jeg har massere at byde en pige på, og synes jeg kommer vidt omkring de forskellige ting såsom humor, higher value non-needyness, mystisk, ja stortset alle de ting der bliver nævnt på forummet. Selvom jeg ikke just er nogen Zac Efron, fejler mit udseende ikke noget (er dog ikke en buff/tattooveret type). Samtalerne kører for det meste meget godt, lige indtil jeg spørger om de vil mødes..plejer at skrive noget i stil med "vi ville sikkert få det pisse sjovt hvis vi mødtes, vi burde jo finde en dag snart!".

Jeg får aldrig en kold afvisning a la "desværre, du er ikke lige min type" men mere "jeg har lidt travlt i øjeblikket/skal lige have styr på mit skema i næste uge/jeg har meget skole i øjeblikket/osv". Og det kan jeg ikke rigtigt svare meget anderledes på end "Okay, fair nok", hvor jeg så får startet en ny interessant samtale med pigen. Men hvordan får man lige bragt det der med at mødes på banen igen, uden at man kommer til at virke needy? Ville det måske være mest optimalt at vente 2-3 uger, før man bringer det på banen igen? Nogle af pigerne man spørger virker endda nogenlunde interesseret, men når man foreslår en dag, også selvom det ligger langt ude i fremtiden, svarer de altid noget ala "det ved jeg ikke helt endnu" og så er man tilbage hvor man startede. Spørger dem som regel over selve datingsiden, men har på det sidste prøvet at få dem over på Skype/Facebook, men der er ikke den store ændring der. Samtalen ligger måske på 15-30 breve (afhængigt af pigen og hvordan samtalen spiller) før at jeg spørger om de vil mødes, og det plejer lige at være der hvor samtalen er gået lidt død, hvor stemningen stadigvæk er god, men hvor man står imellem valget "er det nu jeg skal invitere hende ud eller skal jeg starte et helt nyt samtaleemne?" Jeg føler også bare lidt, at man hurtigt løber tør for interessante ting at snakke om. Sorry hvis mit indlæg blev lidt for langt, havde bare lige brug for at få det ud på skrift og håber på nogle fornuftige og brugbare svar...kh Badebold ;)
badebold
Nyklækket

Re: Det med at få sat en date op over netdating!

Indlægaf Jeg vil dø » fre 6. sep 2013 19:22

Hey.
Jeg har ikke nogen teoretisk forankring, men har en relativt god procentratio, specielt ift tid investeret. Jeg kan kun skrive hvad jeg gør, selvom jeg kun har lidt bedre resultater end dig. Skriv evt pm
Jeg vil dø

Indlægaf Chacruna » fre 6. sep 2013 19:32

Brug TylerDurdens metode til netdating. Det er fra det gamle arkiv. Find evt de posts hvor jeg ellers har nævnt det her på forumet.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Geografisk sted: København Bitches!

Indlægaf badebold » fre 6. sep 2013 21:27

Tak for jeres svar.

Har kigget på nogle TylerDurden posts, men føler ikke at de er relevante i forhold til min problemstilling.
badebold
Nyklækket

Indlægaf Chacruna » lør 7. sep 2013 03:17

Men har du kigget på hvad han skriver om Instant Messaging og Online Dating? Jeg fulgte hans guide og fik 4 f-closes. Jeg var online i 2 dage (den tid man får gratis på hot or not).
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Indlægaf badebold » lør 7. sep 2013 16:43

Kan du evt. poste et link?
badebold
Nyklækket

Indlægaf Chacruna » man 9. sep 2013 05:58

Jeg blev lidt irriteret over at du ikke bare brugte google, men så ledte jeg alligevel efter et link til dig og opdagede at www.fastseduction.com tilsyneladende er nede for good. Det er godt nok et stort tab, damn, der er gået meget information tabt der! Heldigvis har jeg backup af en del af de gamle arkiver, men jeg har ikke tid til at finde det i mine pdf-filer lige nu. Der er rigtig meget teori jeg gerne vil dække herinde men min tid er desværre ret sparsom for tiden og netdating har ikke min højeste prioritet lige nu. Selvom det er min plan at give det et forsøg igen på et eller andet tidspunkt og til den tid skal jeg nok poste om min strategi og hvordan det går osv.

Jeg mener Derek Cajun har skrevet en bog om online dating, jeg har ikke selv læst den, men kan være det er værd at overveje :)
Brugeravatar
Chacruna
Godzilla

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame