Anmodninger fra piger

Scoring med elektronisk grej

Anmodninger fra piger

Indlægaf kcid » fre 18. okt 2013 14:23

Hvad læser i ud af anmodninger fra piger og hvad kan man bruge informationerne til?

Jeg kan ikke få ind i mit hovede at en pige man har talt med i 5 minutter finder en på Facebook 5 minutter senere, mens en anden man bruger en hel aften med i byen ikke gør - Nogle gør lige efter man har haft sex, nogle en måned efter sex, når kontakten nærmest er død. Nogle gør aldrig...

Well, nogle vil sikkert sige at det er forskelligt fra pige til pige, men det må da være muligt at bruge informationerne til noget.
Hvis man taler med en pige som anmoder en på Facebook er det for mig næsten altid en hentydning til at hun vil holde kontakten irl, ses mv. Men hvis jeg har en pige på date, eller bare er sammen med hende og kemien er god og hun ikke tilføjer mig, tar' jeg mig selv i at tænke om noget er gået galt.

Kan vi bruge anmodninger som informationsgrundlag til noget?
kcid
MacDaddy

Re: Anmodninger fra piger

Indlægaf Jeg vil dø » fre 18. okt 2013 15:07

kcid skrev:Hvad læser i ud af anmodninger fra piger og hvad kan man bruge informationerne til?

Jeg kan ikke få ind i mit hovede at en pige man har talt med i 5 minutter finder en på Facebook 5 minutter senere, mens en anden man bruger en hel aften med i byen ikke gør - Nogle gør lige efter man har haft sex, nogle en måned efter sex, når kontakten nærmest er død. Nogle gør aldrig...

Well, nogle vil sikkert sige at det er forskelligt fra pige til pige, men det må da være muligt at bruge informationerne til noget.
Hvis man taler med en pige som anmoder en på Facebook er det for mig næsten altid en hentydning til at hun vil holde kontakten irl, ses mv. Men hvis jeg har en pige på date, eller bare er sammen med hende og kemien er god og hun ikke tilføjer mig, tar' jeg mig selv i at tænke om noget er gået galt.

Kan vi bruge anmodninger som informationsgrundlag til noget?

Tag det som IOI. Hvis pigen kontakter/anmoder dig -> Hun vil have en date.
Hvis du har været klar i dine intentioner -> hun vil have flirt og sex.

Tror ikke man kan læse noget som helst i om de anmoder eller ej... Bruger det nogle gange til comfort. Fx. 3-4min kc+nc, så kan hun måske ikke altid huske præcis hvem hvad og hvorfor. Så tilføjer jeg på facebook så det behov bliver dækket og de føler de kender mig bedre...
Jeg vil dø

Indlægaf Hjerte-blomst » tirs 22. okt 2013 12:05

Jeg synes det er virkelig kikset af en pige, hvis hun efter 5 min. tilføjer dig på facebook. Har lidt den indstilling, at hun virkelig må være desperat og en lille smule storker-agtig :)
Gifte dig ikke med en én du kan leve sammen med; gift dig med én du ikke kan leve uden – Ukendt
Brugeravatar
Hjerte-blomst
Bølle Bob

Indlægaf kcid » tors 24. okt 2013 00:00

5 minutter er måske en forståelsesfremmende overdrivelse. Men efter en kortere samtale oplever jeg relativt ofte. Og meget ofte hvis man for eksempel har fælles venner, arbejdsplads eller studie (men ikke kender hinanden). Oplever også det andet - at en anmodning aldrig falder eller først falder når man ikke længere ses. Jeg syns bare det er oplagt at bruge informationerne til noget, men måske er det ikke muligt.
kcid
MacDaddy

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame