Sms og telefonere -> Hvilke behov/årsager gør man det for?

Scoring med elektronisk grej

Sms og telefonere -> Hvilke behov/årsager gør man det for?

Indlægaf Jeg vil dø » ons 23. okt 2013 17:22

Som topic siger.

Kom til at tænke på.... Hvis jeg skriver med en pige. Hvorfor gør jeg det?

1. Man keder sig
2. Man ønsker at skabe comfort/attraction
3. Man ønsker at skabe logistik
4. Man bekymrer sig reelt om personen, men har ikke mulighed for at ses med vedkommende.
etc. (kan faktisk ikke umiddelbart komme på flere :D)

Hvilke årsager har folk?
Og mere vigtigt: Hvor mange ligegyldig kontakt har folk generelt? :D.

Generelt, så tænker jeg, at jo færre jo bedre. More or less. Identificer behovet -> Dæk det. Alt andet er DLV i en eller anden form.
Jeg vil dø

Re: Sms og telefonere -> Hvilke behov/årsager gør man det fo

Indlægaf TheBoss » tors 24. okt 2013 11:24

Heh spøjst spørgsmål. Her er mit bud.

1. Hvis jeg skriver til nogen fordi jeg keder mig - både venner og targets - er det næsten altid for at mødes. Altså at mødes skal gøre noget ved min kedsomhed, ikke det at skrive.
2. Comfot/attraction er kun en sjælden gang i mellem hvis jeg lige har noget spas i hovedet, jeg vil dele med personen. Pakker dog næsten altid logistik-snak ind i comfort building/callback-humor/future-projection/rollespil/generelt være cool :p
3. Logitisk, helt klart. Skrive eller ringe.
4. Det sker en gang i mellem. Jeg er dog ikke den store smalltalker, så det gør jeg sjældent. Det er mere hvis vedkommende har et eller andet stort i sit liv, som vi har snakket om før.
5. Skriver nærmest aldrig for bare at chit chat. Det luger for meget af needy overfor piger man gamer.

Ligegyldig kontakt undgår jeg. Det skal have et formål ud over skriveriet i sig selv. Så jeg er helt enig i, at jo færre, jo bedre. Så får tøsen også tid til at savne interaktionen med mig, og hun får mulighed for at starte den selv = IOI

-- Bossen!
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Ross » tors 24. okt 2013 14:08

Jeg bruger næsten kun smser til logistik, ellers ringer jeg. Med piger jeg er interesseret i forsøger jeg at lade alt form for skriftlig kommunikation handle om hvornår vi skal ses igen og så tage alt snak osv ansigt til ansigt.
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf kcid » tors 24. okt 2013 15:38

ja synes også spørgsmålet er ret spøjst

Al social kontakt har man vel for ikke at kede sig. Men lad mig dele mine kontakter på mobil og facebook op sådan her:

1. Venner (Folk jeg værdsætter og hænger ud med)
2. HB's 1 (Jeg har haft sex med og gerne vil have igen)
3. HB's 2 (Jeg aldrig har haft sex med, men gerne vil have)
4. Random Bitches (Piger mødt i byen, studie, arbejde, whatever som jeg har kontakt med, men som jeg ikke har noget formål med, som jeg dog kan udvikle relationerne til hvis jeg vil)
5. Familie
6. Faglige kontakter
7. Bekendte (især folk som bor i udlandet og folk jeg bare har minimal kontakt med)
kcid
MacDaddy

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame