Dating appen Tinder

Scoring med elektronisk grej

Re: Dating appen Tinder

Indlægaf tiger » søn 18. maj 2014 21:42

Nu har jeg haft appen i en måneds tid og kun fået 20 matches. 4 af dem med folk jeg kender i forvejen og 10 jeg fik i en kæmpe brandert hvor jeg bare likede alt.

Ved sgu ikke helt om det er mine billeder der er dårlige, men jeg har nok liket 1000 piger og derfor ikke været mega kræsen. Ved sgu bare ikke hvad jeg kan gøre, for at få noget mere gang i det? Synes det er god tidsfordriv, men det giver bare dårlig selvtillid når man kan sidde med appen i 2 timer og like 100 piger og ikke få et eneste match.

Anyone der har nogle ideer?
tiger
Hoodoo Master

Indlægaf Wave » søn 18. maj 2014 22:22

Der er trods alt ikke så mange faktorer du kan skrue på ud over billederne. Så enten få nogle bedre billeder, bedre tøj/hår eller hit the gym.

Jeg har selv en tekst hvor jeg skriver min højde og en sjov kommentar om at hun kan beholde sin hæle på. Men jeg er også ret høj..
Wave
Voodoo Master

Indlægaf Wave » søn 18. maj 2014 22:25

Har forresten talt med effen om at lave et profil foto event hvor vi hyrer en fotograf og alle får taget billeder på samme dag somewhere i København. På den måde kan det gøres ret billigt og vi kan evt tage en bytur bagefter. (når vi nu alligevel har sat håret og tage den pæne skjorte på).
Wave
Voodoo Master

Indlægaf tiger » man 19. maj 2014 22:03

Ja, der er ikke så mange faktorer nej. Men ser langt fra mig selv som "grim" men ved self. godt jeg ikke ligner Brad Pitt.

Mine venner siger til mig at de synes mine billeder er gode, hvorfor jeg ikke helt forstår. Nogle af de piger jeg har fået matches med er rimelig flotte og selvom jeg har liket mange der ikke er nær så pæne får jeg bare ikke flere matches. Har et par kammerater der har været oppe omkring de 500 sammenlignet med mine ca. 25.

Kan godt være nye billeder med nyt tøj, hvor jeg er nyklippet vil hjælpe - har en kammerat der er amatør fotograf.

Jeg har et par billeder hvor jeg dyrker sport, som dog er flere år gamle, ved ikke om det kan have noget at sige, men synes det sport sender et godt signal.

Hvilke typer billeder kører i selv med?
tiger
Hoodoo Master

Foregående

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame