Dating appen Tinder

Scoring med elektronisk grej

Re: Dating appen Tinder

Indlægaf Kaizen » tirs 4. feb 2014 16:25

Jeg har kun installeret den, men ikke aktiveret den (så jeg mener ikke den har min emailadresse).

Til gengæld er der begyndt at poppe vinduer op med reklamer for forskellige spil op når jeg åbner telefonen (pet rescue), selv når appen ikke kører. Er ret sikker på at det er noget der er kommet med Tinder...
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf Wave » ons 5. feb 2014 22:29

Virker ok på iOS. Har en ven der er meget begejstret for det, er selv ved at teste det nu :–)
Wave
Voodoo Master

Indlægaf Sesor » tors 6. feb 2014 01:29

Har også lige installeret den, men ikke ikke delt den med FB.

Kunne være nice, at høre om der er nogle der har nogle succeshistorier med denne APP
At finde inspiration er næring for selve livet
Brugeravatar
Sesor
Private Johnson

Geografisk sted: Jylland

Indlægaf Fætter Stream » lør 8. feb 2014 02:14

Billede
When a brod's down between your legs sucking your dick, you don't give a FUCK about what her face looks like. - David X
Brugeravatar
Fætter Stream
Troldmanden i tårnet

Indlægaf Kaizen » lør 8. feb 2014 13:45

Hahaha
Jeg fandt lige ud af at det slet ikke var tinder-appen jeg havde installeret, og at jeg ikke kan køre den på min gamle telefon.
Think quantity, act quality http://danskpickup.dk/viewtopic.php?f=4&p=6851#p6851
Brugeravatar
Kaizen
T1000

Indlægaf sharam » lør 15. feb 2014 15:11

jeg har givet det en testfase og i en uge er det blevet til : 10 hvoraf 4 har været noget at skrive med og den ene var jeg ude på date med. det er da et fint værktøj til at skabe kontakt, men jeg føler stadig at pigerne bliver (som alle andre steder på nettet/ligende) bombarderet med fyre. så det er lige med at knække koden eller grow some balls og møde dem i... virkeligheden :)

sidebonus: ligesom Streams billed er det sku sjovt nok bare at trykke YES SIR til dem alle og se hvad der sker +1
"Be the change that you wish to see in the world"
Brugeravatar
sharam
Happy Meal

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Kaizer » lør 15. feb 2014 20:25

Liker også bare alt. Hvis det er fattys der skriver, så troller jeg. Det er jo bare for sjov :)
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Ross » tirs 18. feb 2014 01:34

Kaizer skrev:Hvis det er fattys der skriver, så troller jeg. Det er jo bare for sjov :)

Billede
Don't be a cunt...
Regret is the mindkiller.
Brugeravatar
Ross
Angel of the Sun

Geografisk sted: København

Indlægaf exito » fre 21. mar 2014 01:04

Angående oplysninger, kan andre brugere ihvertfald kun se dit fornavn, alder og afstand fra dem selv + selvfølgelig de billeder du ligger ind og en profiltekst. Ved ikke med yderligere tredjeparter angående reklamer osv.

Appen fungerer ok, dog bliver piger (som sagt) bombarderet med drenge, så man skal se ret godt ud, for at blive matchet med de pæne piger og samtidig ret hurtigt skille sig ud på chatten.
Vil mene man kan få langt større success med at approache i virkeligheden, men den er stadig meget sjov.
exito
Nyklækket

Indlægaf KasperThomsen » tors 8. maj 2014 10:15

Det første jeg tænkte var "HOLD NU!"... Det er ikke for at være snobbet eller noget, men mit første indtryk var helt klart, at folk ganske overfladisk bare sad og valgte og vragede blandt andre mennesker af det modsatte køn som de ingen mulighed havde for at bedømme, udover et par enkelte billeder og en lille profiltekst. Dog blev jeg alligevel "lokket" til at prøve det af, og jeg endte faktisk med at mødes med en sød pige for et par uger siden. Hun viste sig så ikke at være noget for mig, men det gav mig lidt tro på at Tinder måske kan være en god ting.

En af mine gode kammerater mødte en pige derinde for 1-2 måneder siden, og de ses hele tiden nu, og er vist så godt som "kærester", hvilket jeg på en måde synes er lidt underligt - men omvendt, hvorfor egentlig? De er super glade for hinanden, og så kan jeg egentlig ikke se hvad der er galt med, at de "fandt hinanden på Tinder"...

Fx den her passage viser en maskinel tilgang til det at date via appen, som jeg ikke er vild med:
"Der er ingen grund til at bruge timevis på at sidde og se billeder af super-attraktive piger, som alligevel ikke matcher dig. Derfor; vær gavmild med dine “likes” og så kan du sortere bagefter. Hvis du bare vil fordrive tiden og se på pæne piger, så kan du fint sidde og se alle billederne – men hvis du vil gøre dig forhåbninger om nogensinde at se nogen af dem i virkeligheden, så skal du være mere effektiv."

Anyways, det har fungeret for min ven, så jeg giver den også selv en chance mere ;)
KasperThomsen

ForegåendeNæste

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame