Facebook pickup

Scoring med elektronisk grej

Facebook pickup

Indlægaf Sydfløjen » søn 23. mar 2014 19:08

Hej mine kære medspillere, jeg er forholdsvis ny til spillet, og spørger derefter om råd..

Igår, fik jeg lavet et FB-close, hvor hun ansøgte mig idag, jeg prikkede derefter til hende og hun prikkede igen inden for 2 min..

- Spørgsmålet ligger så i, hvad i vil sige næste trin er? :) Jeg har overvejet at prikke hende igen, altså at få gang i en lille "leg" eller like hendes profilbillede, for at se om hun ville respondere på det også.. har også valget at skrive til hende, men hvilket ideer har i til samtaler, der kan udvikle sig til et f-close eller k-close?

Skal lige siges, at jeg IKKE sidder og spiller over fb, men at jeg personligt mener det kan være et godt supplement.. På forhånd tak :)

// Sydfløjen
Sydfløjen
Gummi Tarzan

Re: Facebook pickup

Indlægaf leon... » man 24. mar 2014 10:07

Jeg går næsten ud fra det var en du ikke kendte på forhånd og har mødt i byen.
Hvis hun er ansøgt dig, har hun jo helt klart en interesse i dig (ellers havde hun jo ikke gjort ydeligere). Hvis jeg var dig ville jeg starte en samtale i aften med noget comeback humor, efter 20-25 beskeder skriver du noget med du skal sove/lave lektier/noget tredje og om i ikke skal mødes i løbet af ugen.

Lad være med at vente for lang tid med at sætte en date op, jernet bliver kun koldere af at vente 2 uger.
Senest rettet af leon... man 24. mar 2014 11:40, rettet i alt 1 gang.
leon...
Private Johnson

Indlægaf TheBoss » man 24. mar 2014 11:18

Pokes are for pussies! Skriv til hende i stedet. Og som Leon siger, lav en aftale om at mødes. Spørg om hun vil med ud at lave et eller andet med dig. Pool, minigolf, skøjter, ...
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Sydfløjen » man 24. mar 2014 12:03

Jeg skrev kort med hende igår, hvor jeg valgte og at vente lidt med at svare hende lidt ind imellem, altså lidt variation. Da jeg kun snakkede med hende i kort tid, kan det muligvis blive lidt af et problem at lave comeback humor.. men hey! hvor der er vilje er der vej ;)
- Jeg halvt glemte og svare hende igår tilsidst, men er nået frem til at det måske kan være godt nok! da jeg så har mulighed for at starte samtalen ret hurtigt op igen, ved at evt fyre den der af med, at jeg evt faldte i søvn :D og så efterfølgende køre den videre derfra..

- Tusind tak for de hurtige svar :)

Jeg vil holde jer updated med forløbet ;)

// sydfløjen
Sydfløjen
Gummi Tarzan

Indlægaf Moderator » man 24. mar 2014 13:15

Sydfløjen skrev:Jeg skrev kort med hende igår, hvor jeg valgte og at vente lidt med at svare hende lidt ind imellem, altså lidt variation. Da jeg kun snakkede med hende i kort tid, kan det muligvis blive lidt af et problem at lave comeback humor.. men hey! hvor der er vilje er der vej ;)
- Jeg halvt glemte og svare hende igår tilsidst, men er nået frem til at det måske kan være godt nok! da jeg så har mulighed for at starte samtalen ret hurtigt op igen, ved at evt fyre den der af med, at jeg evt faldte i søvn :D og så efterfølgende køre den videre derfra..

- Tusind tak for de hurtige svar :)

Jeg vil holde jer updated med forløbet ;)

// sydfløjen

Hvorfor sige du faldt i søvn, når du ikke behøver at sige noget overhovedet?
Lad vær med at lægge en undskyldning for at du ikke har svaret hende en, det er needy og beta, og vil påvirke resten af dit game med hende.

Du GAD ikke at svare, fordi du er en MAND, der tager det han vil HAVE, når han VIL.

Du onanerer da også til andre piger ik ? :D
Inspireret af thomas gravgaard
Everytime a girl rejects me, doesnt pick up the phone, or flakes, i will use it as fuel for my next approaches, to hit it even harder and be more aggressive.
Brugeravatar
Moderator
Voodoo Master

Geografisk sted: København

Indlægaf Sydfløjen » man 24. mar 2014 15:28

Haha! Makes sense!

Super lækkert, at man kan gå til råds herinde, når man er ny :D

Jeg vil som sagt holde jer updated, da jeg tror det kan gå hen og blive interessant det her ;)
Sydfløjen
Gummi Tarzan

Indlægaf Sydfløjen » ons 26. mar 2014 09:31

Okay, jeg valgte efter nogle beskeder frem og tilbage, at invitere hende med i biografen ;) .. Hun vælger derefter at at svare måske - Hvordan skal den takles derefter? Er lidt i tvivl, om det er et ja eller nej?
Sydfløjen
Gummi Tarzan

Indlægaf TheBoss » ons 26. mar 2014 13:02

Giv hende to valgmuligheder. F.eks film 1 torsdag kl 19, eller film 2 fredag kl 20. Så bliver spørgsmålet stillet op for hende, hvilket at de to tidspunkter hun skal, i stedet for om hun skal eller ej.
TheBoss
MacDaddy

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kaizer » ons 26. mar 2014 15:49

Ser det faktum, at hun ansøgte dig, men samtidig siger "måske" til biografturen som et hint om, at hun er interesseret i dig, men måske ikke føler, en biograftur er den bedste måde at lære dig at kende på. Første date handler om at opleve hinanden, ikke en film. Der er bedre måder at gribe 'dreng møder pige'-scenariet an på. 'Before Sunrise (1995)' er et af de bedste og smukkeste eksempler på det.

PS.Jeg er ikke stor fan af romantiske film normalt fordi de ofte er tacky,opstyltede og misvisende, men netop den her film var noget andet. En af de bedste film i forhold til, hvad jeg føler, at game er.
"Make it, don't take it, make it, don't fake it."
Brugeravatar
Kaizer
Angel of the Sun

Geografisk sted: Cafeteriet på Faaborg-Cypern Overfarten

Indlægaf Sydfløjen » tors 27. mar 2014 12:16

Okay.. Jeg valgte så at skifte taktik lidt, og har derefter fået gjort sådan at HUN inviterede MIG med i byen på fredag.. Sten sikkert knald, regner jeg med ;) Men nu må vi se.. Jeg tror jeg kom til at blive lidt for ivrig igår, med at skrive hende så regner med slet ikke at holde kontakt med hende idag og i stedet vente til imorgen, hvor vi jo skal i byen :) er dette en god eller dårlig ide?

// sydfløjen
Sydfløjen
Gummi Tarzan

Tilbage til Tinder, Online dating, SMS, phonegame